It's A Thin Line Between Love And Hate - 4 - Hide

Previous;
"Vad vill du?!" Fräste jag surt. Det var helt tyst i luren tills han klickade mig. Jävla fegis. Och att han ens sa sådär. Att han ens kunde sjunka så lågt som han gjorde. Visst jag har sjunkit riktigt lågt men så lågt att man drar in familjen i det? Nej tack.



Jag vaknade av att det sipprade in ljus i en springa mellan gardinerna. Jag greppade min dator och loggade in på twitter. Justin hade nämnt mig i en tweet så jag kunde ju inte låta bli att kolla vad han hade skrivit.


Jag suckade och började skriva ett svar som förhoppningsvis funkar.
*
"Kitty du har besök!" Skrek Natta från hallen.
"Kommer!" svarade jag och gled ner för trappräcket. Och vilka är det inte som står där? Jo hela skaran retards.
"MEN DRA!" Fräste jag högt och försökte putta ut de genom dörren.
"Kitty, du förstår väl att du inte kan åka ända hit till Texas för ett litet bråk med Justin. Ni bråkar ju jämt och ständigt." Sa mamma och försökte lugna ner mig.
"Vi kanske bråkar jämt och ständigt. Men det värsta av allt den här gången, var att han har helt fucking rätt." Väste jag argt och gick upp till gästrummet som jag hade fått låna.
Jag kastade mig på sängen och Justin och mamma kom in sekunden efter.
Jag var trött på att fly. Kanske dags att flytta hemifrån?
"Kitty lägg ner nu. Följ med hem." Sa mamma och satte sig på sängkanten.
"Mamma LÄGG NER! Sluta låtsas att du bryr dig om mig! Varför flyttar inte du och pappa ner till Melody på hennes äckliga perfekta college för? Jag är 18! Ni behöver inte ta hand om mig längre. Jag är helt ärligt förvånad över att ni inte övergav mig på min 18 årsdag. NI HATAR MIG. Ni älskar Melody och hatar mig. Tror du inte att jag har fattat det va?!" Skrek jag upprört och puttade bort henne från sängkanten. Mamma kollade på mig och försvann ner för trappan. Som om hon någonsin hade haft ett svar ändå.
"Kitty jag menade inte.." Började Justin.
"Dra härifrån, jag hatar dig. Du har rätt ingen bryr sig om mig! Jag sa det. Ska du inte gå runt och reta mig för det också?! Du kan flytta till Melody du också. Hon är ju så jävla perfekt och trevlig." Fräste jag surt och puttade till honom.
"Kitty.." Mumlade Justin och tog mina händer. Min impuls var att dra tillbaka de, men något sa till mig att det här är viktigt.
"Jag menade det verkligen inte. Jag är så korkad. Kitty, jag gillar verkligen dig. Mer än vänner." Mumlade Justin och kollade ner på sina fötter.
"Justin du blandar ihop mig med Melody." Svarad jag och släppte hans händer.
"Nej det gör jag inte." Sa han bestämt och tog mitt ansikte mellan sina händer. Jag ville slå bort de men kunde inte. Det var som att han paralyserade mig med sina ögon. Han bet sig i läppen och kysste mig mjukt.
jag drog mig snabbt undan.
"Jag har pojkvän" ursäktade jag mig. "Snälla, om du nu..." jag svalde hårt, "gillar mig, hjälp mig ur det här"
Han flinade och nickade, "klättra ut genom fönstret så säger jag att du drog, vänta på baksidan. Jag mezzar när vi dragigt." Sa han och började gå mot dörren.
"Justin!" Sa jag så att han vände sig om. "Tack." Han log och försvann. Jag klättrade ut genom fönstret och gömde mig under presseningen till Nattas stora pool.
.
Kusten är klar :)
/JB.
.
Jag suckade lättat och knappade in ett svar.
.
Tack.
.
Jag la ner min mobil i fickan och gick in i huset igen.
Jag skrattade tyst och la mig på sängen. Tänk att ett retrad som Justin kan vara så pass snäll.
image description
Hide.

Ledsen för kort del, men den andra vart så sjuuukt lång!
Delen skriven av oss båda!
Xoxo Matti n Nellah

Kommentarer
Postat av: Felizia

Grymt bra! :D

2012-01-24 @ 23:21:31
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: ellen

JÄTTE braaaaa!!!

2012-01-25 @ 07:14:06
URL: http://ellennells.devote.se
Postat av: L

GRYMT!

2012-01-25 @ 20:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0