It's A Thin Line Between Love And Hate - 2 - Damon

Previous;
"Seriously? Shout your face! Alla här ser väl sug märket på hennes hals?" sa jag och höjer på ögonbrynen.
Jag går fram och lyfter på hennes hår.
"Ser ut som nån äntligen förlorat oskulden. Vad hände med 'att säga nej' sis?" flinade jag.
"Öhh ehm..."
"Busted" väste jag och stutsade upp till mitt rum.



Jag skrattade nöjt och flinade åt att Melody har förlorat sin oskuld. Säkert till någon nörd med glasögon och A+ i varje ämne. han har säkert slickat hår också. Hoppas deras ungar blir fula. Så jag har något att försvara mig med när jag säger att jag inte vill träffa de. Jag rappade med i Gucci Gucci och kände hur det dunkade i hela rummet.
Min mobil vibererade.
.
Lust att träffas babe?:*♥

Från Damon. Jag skrattade till, han menade. Jag är kåt, kom hit.
Och nej, Damon är inte en kille som bara är ute efter sex, han är en riktig cooling, men klart, han är väl kåt ibland precis som alla andra?
.
Gärna kommer du och hämtar mig? Spyan är här -.- 

Jag suckade när jag kom att tänka på Melody. Hon är så perfekt och jag är bara ungen som alla hatar. Det är så uppenbart vem mamma och pappa lägger alla sin förväntningar på. Melody såklart.
.
Jag kommer om 5, packa snabbt. Du får stanna så länge du vill hos mig! 

Jag log stort och drog fram en liten väska att packa det viktigaste i. Efter ungefär 7 minuter så plingade det på dörren. Jag gled ner för trappräcket och öppnade dörren, där stog Damon med ett av sina underbara léenden på läpparna.

With a wonderful smile on his lips.

"Hej älskling, kom in. Jag måste ändå berätta för mina föräldrar att jag ska dra!" Sa jag och kysste honom.
"Okej, jag väntar i hallen. De gillar ju inte mig särskilt mycket." Sa Damon och flinade.
"Kan man lugnt säga!" Skrattade jag och gick in i köket där den perfekta skaran av retards satt.
"Jag drar och kommer tillbaka när Spyan har stuckit härifrån." Sa jag och tog ett äpple.
"Och vart hade du tänkt hålla hus så länge?" Undrade mamma och höjde på ögonbrynen.
"Damon."
"Jaså, men det går absolut inte för sig. Du har skola." Sa pappa bestämt.
"Och sen när har jag börjat bry mig om skolan?!" Utbrast jag och flinade drygt.
"Hallå det är faktiskt viktigt med skolan!" Utbrast Melody.
"Tycker du ja Spyan." Svarade jag och gav henne fingret.
"Kitty, du stannar här varesig du vill det eller inte." Sa mamma och slog handen i bordet.
"Jag håller med, Damon får åka härifrån utan dig." Sa pappa högt.
"Vem är Damon egentligen?" Undrade Pattie. Man kunde se på pedofilens blick att han också undrade.
"Damon är Kittys tjugoåriga pojkvän." Sa mamma och kollade med avsmak på Damon som till min förvåning kom in i köket.
"Kommer du eller?" Undrade han och la sina armar runt mig.
"Absolutely." Log jag och gick ut i hallen.
"KITTY! DU STANNAR HÄR." Röt mamma och följde efter mig ut i hallen.
"Hejdå!" Sa jag högt och smällde igen dörren framför näsan på henne.

Bye bye!
*
"Baby kom!" Ropade Damon glatt.
"Kommer." Skrattade jag och gick in i köket där han för tillfället befann sig.
"Ställ dig här jag vill ta en bild." Sa han till min förvåning och ställde sig bakom mig. Han ställde sin kamera på timer och tog min hand.
_________________________________________________________________________
Sådäärr ja :D Skrivet av mig(Nellah) och liite av Matti! KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymmt bra btw ÄLSKAR din uppdatering

2012-01-23 @ 22:13:04
Postat av: Julia

Jättebra!! Men skulle ni kunna ha texten åt ena hållet typ vänster, för det blir väldigt jobbigt att läsa i mobilen när jag texten inte zomar in som när det är ställt åt vänster. Vet inte om ni fattade med ändå...

2012-01-23 @ 22:29:04
Postat av: Lisa

Awesome (:

2012-01-23 @ 23:10:39
Postat av: ellen

den här novellen ÄGER! MEEEERRAAAA!!

2012-01-24 @ 07:35:53
URL: http://ellennells.devote.se
Postat av: Felizia

Awesome! :D

2012-01-24 @ 13:09:34
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0