- Like A Skyscraper - Episode 30 - No

Jag ryckte på axlarna och började följa stigen. När jag hade gått ett tag så kom jag fram till en scen. På scenen stod Justin och sjöng favorite girl..



-Julia, sa Justin när han hade slutat sjunga. Förlåt, vill du bli min shawty igen?
.
Jag suckade och gick upp på scenen.
.
-Justin, sa jag lågt och tog hans händer. Du kan inte bara sjunga en låt, säga förlåt, och sen tro att allt ska bli bra. Du har ställt till med för mycket. Det har hänt så mycket som jag aldrig någonsin kommer kunna förlåta dig för. Du lämnde mig och Summer. Du krossade mitt hjärta. Och nu efter 3 långa år så kan inte allting bara bli normalt. Jag är ledsen Justin, men mitt svar blir nej.
.
Hans ögon var blanka av tårar som skulle falla över kanten när som helst. Han släppte mina händer och sprang ner från scenen. På loppet av 2 sekunder så var han borta. Jag suckade och började följa stigen tillbaks till Jolines bil.
.
-Vad gjorde han?, undrade Joline och svängde ut på vägen.
-Han sjöng.. och undrade om jag ville bli hans shawty igen, svarade jag.
-Vad svarade du?, frågade Joline, lika nyfiken som vanligt.
-Nej..

Justins perspektiv

Jag bankade hårt på den fula ratten och skrek ut all min ilska. Varför gjorde jag ens så?!
.
-FAAAAAAAN!, röt jag och svängde in till mitt hus.
.
Jag slet upp dörren och utan att ens ta av mig skorna störtade jag upp till mitt rum. Mamma ropade på mig nerifrån men hon beslöt sig antagligen för att inte störa mig. BRA. För jag vill vara själv tills min intervju börjar.
****
-Och nu min underbara man JUSTIN BIEBER!, skrek Ellen.
-Ellen det är din dröm va?, sa jag skrattandes och kom ut på scenen.
-Såå, började hon lömskt. Du skulle väl aldrig ljuga för mig vi är ju bästa vänner och allt!
-Självklart, sa jag och log.
-Bra, sa hon och en stor bild på Summer prydde skärmen.



-Du känner väl möjligtvis inte igen den här tjejen?, sa Ellen och granskade mig.
-Nej.. Inte en aning om vem det är, sa jag och försökte låta övertygande.
-Så det är inte din dotter som du ryktas ha tillsammans med Julia Barkley?, svarade Ellen snabbt.
-Nej, jag och Julia låg aldrig med varandra, sa jag och log så mycket det bara gick för stunden.
-Så vi fick också in fakta idag om att det var du som dissade Julia när hon tydligen försökte få dig tillbaka?, sa Ellen nyfiket.
-Japp det är helt sant, jag vill inte att hon ska få mig att framstå som pappan till hennes barn, som tydligen heter Summer, sa jag och log. Hon var otrogen under vårat förhållande. Det var darför det tog slut.
-Jaså jaha, kom ihåg people. Ni hörde det först hos mig, sa Ellen och pekade in i kamera.

Julias perspektiv

Jag stirrade på teven där Justin satt och ljög hela världen rakt upp i ansiktet.
.
-No way, sa Joline med öppen mun.
-Vilket jävla svin, sa jag frustrerat och blängde mot skärmen som om Justin skulle se mig.
-Kom vi går upp till ditt rum, sa Joline och stängde av teven.
.
Vi gick upp på mitt rum och började leka lite med camen. Jag tog en hyffsad bild på oss båda och la upp på twitter.
Chillin' with my bestie Joline. Luv u girl <3
______________________________________________________________
Såådär :D KOMMENTERA
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: felicia :)

Jättebra men meeeer! :)

2012-01-16 @ 22:17:05
URL: http://nattstad.se/feliciasblogg
Postat av: ellen

dumma justin

2012-01-17 @ 07:04:55
URL: http://ellennell.devote.se
Postat av: bella

Super!!!

2012-01-17 @ 16:44:51
Postat av: Felizia

Sjukt bra:)

2012-01-17 @ 17:25:57
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0