- Like A Skyscraper - Episode 28 - Friends

Först verkade det lite spänt mellan de. Men snart sågs Biebers léende lika stort som vanligt. Om inte större? Vi får hålla tummarna för att Justin och Julia har gått tillbaka till varandra igen. De var trots allt världens hetaste kändispar.


Hittade inga passande bilder XD

Jag skrattade till och la ner mobilen i fickan igen. Justin tittade nyfiket upp och öppnade munnen.
.
-Vad är så kul?
-Nej inget, OceanUP har redan skrivit en patetisk artikel om oss, sa jag och log smått.
-Jaha, mumlade han tyst.
-Du Justin, sa jag och mötte hans blick. Alltså vi kan väl.. bara vara vänner? Jag kommer nog aldrig riktigt förlåta dig, men att veta att du är ledsen på grund av mig.. Det är mera än jag klarar av just nu.
-Ehum om du vill..?, sa Justin och log lite.
-Vänner, sa jag och kramade om honom.
-Så länge jag får vara nära dig så är jag nöjd, sa Justin och log halvhjärtat.
-HEY! Inte deppa!, sa jag och brottade ner honom i soffan.
-Jag ska inte, sa Justin och skrattade. Kan vi inte gå och bada?!
-Ehum, visst, sa och log lite.
-Jag går ut och väntar, sa Justin och gick ut genom dörren.
.
Jag drog fram min orangea bikini och började byta om. Vänskapen med Justin tänker jag behålla. Men mer än så kommer det absolut inte att bli. Jag kommer aldrig kunna förlåta Justin helt och hållet.

Justins perspektiv

Julia ska bli min igen. Jag måste bara lista ut hur jag ska göra. Jag måste göra något stort. Något så bra och stort att hon måste vilja ha mig tillbaka igen. För helt ärligt, jag saknar henne som fan. Visst, jag gjorde fel. Men jag måste få henne tillbaka. Jag måste få henne att inse att jag inte tänkte riktigt ordentligt på vad jag gjorde. Hon kom ut ur huset med en orange bikini som passade perfekt på hennes sexiga kropp. Jag bet mig diskret i läppen innan vi tillsammans, under tystnad började gå ner till stranden. Solen stekte en levande så man behövde inte ha något utom badkläder på sig.
Jag granskade hennes kropp och utbrast förvånat.
.
-Har du skaffat tatueringar?
-Omen vadå? Det har ju du också, svarade hon och skrattade sitt gulliga skratt.
-Men ändå, mumlade jag.
.
Efter en stund var vi framme på den långa beachen. Julia såg sig omkring och gick ner till vattnet. Jag gick efter och studerade hennes rörelser.
.
-Sisten i!, skrek hon och sprang ut i vattnet.
-Fusk!, ropade jag surt och sprang efter.
.
Hon skrattade högt och försvann under vattnet.
Julias perspektiv

Dagen hade förvandlats från bra till dålig på bara några timmar. Justin var rejält trött där han satt bredvid mig i soffan.
.
-Jag vill ta en bild!, sa jag och tog upp min iPhone.
-Eh visst, sa Justin och försökte lé.
.
Jag skrattade, tog bilden och la upp den på twitter.
Chillin' with a tired @BiieberrBoy.
#FriendsAgain #Offline
__________________________________________________________________
Sådär :D Delen skriven av mig (Nellah) KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

superbra! man vill bara fortsätta att läsa! :D

2012-01-14 @ 14:27:37
Postat av: Lovisa♥

vette fan vad jag ska skriva men bra iaf;)

2012-01-14 @ 15:58:17
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Felizia

GRYMT BRA! ;D

2012-01-14 @ 18:26:33
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer :)

2012-01-14 @ 19:11:29
Postat av: felicia :)

Awesome! Skriv meeer!! :)

2012-01-15 @ 17:54:32
URL: http://nattstad.se/feliciasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0