- Like A Skyscraper - Episode 26 - You still love the real Justin.

-Julia där är du ju!!, sa hon glatt och kramade om mig.
-Hej på dig, sa jag och skrattade.
.
Vi gick vidare ut på golvet och började dansa.



Nästa eftermiddag (fortfarande Julias perspektiv)

Jag vaknade av att musik spelades. Just det. Joline och Justin hade lovat att stanna kvar och röja upp efter festen, så de har antagligen redan börjat. Joline vet hur jag är om någon försöker väcka mig när jag är bakis. Så hon bad antagligen Justin att låta bli. Jag suckade högt och reste mig upp. Hur jag kom till sängen har jag ingen aning om. Jag suckade ännu en gång och tog på mig ett vitt linne och gråa mjukisar. Mitt trassliga hår samlade jag till en slarvig bulle mitt på huvudet.
Väääääänta här nu.
Lät jag Justin stanna?!
Jag satte handen för pannan och kände huvud värken och bakfyllan så till.
Jag möte mina trötta ögon i spegeln och gick in på badrummet och tog en huvudvärks tablett.
Sedan gick jag ner. Jag såg Justin stå och le mot Joline medans han plockade ner gamla sprit flaskor i en säck.
.
-Vi är klara! Log han flirtigt mot mig.
-Bra. Då kan du gå. Sa jag kort och surt.
-Wow, bakfull? flinar han mot mig. Jag ger honom en sur blick och rusakr på huvudet.
-Spelar ingen roll. Du är inte välkommen.
-Me...
-Inga men, det som hände igårr är ingeting. Skit i det. Tro inget. Det hände igårr och kommer aldrig mer hända. Hejdå Justin. Jag såg honom djupt in i ögonen. Till min förvåning var de blanka.
Han säger inget utan lämnar bara huset.

******

-Onödigt. muttrar Joline och jag vänder återigen huvudet mot henne.
-Varför?
-Han kanske var en idiot. Men du vill att Summer ska ha en pappa. Och längst in älskar du honom. Den fina killen som han är älskar du. Jag suckade djupt.
-Tyvärr så har du nog rätt...muttrade jag och lutade mig tillbaka i soffan.
-Här. sa Joline och räckte mig min mobil.
-Vad? frågade jag oförstående.
-Ring honom. sa hon och tryckte snabbt in kortnummret för Justin innan jag har reagera förde hon mobilen mot mitt öra.
-Hej det är Jutsin. sa en välbekant röst.
-Hej, det är jag. Julia. sa jag med svag röst.

Kort del, I know, men skriver på tidspräss från min mamma. Så aa...
Men jag gillar ju att sluta mitt i så....hehe
Pöss på er!
Xoxo Matti
P.S Bild kommer när mammas data slutat dampa, typ imon! puss D.S

Kommentarer
Postat av: bella

Super!!!

2012-01-12 @ 18:38:05
Postat av: Felizia

Asbra! :D

2012-01-12 @ 18:44:06
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: ellen

skiit bra! meeeeeraaa!

2012-01-12 @ 19:08:45
URL: http://bieberboyinmyheart.blogg.se/
Postat av: Lovisa♥

jätte bra:D:D:D

2012-01-12 @ 19:41:00
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grymt :)

Hoppas de blir ihop igen.

2012-01-13 @ 00:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0