It's A Thin Line Between Love And Hate - 13 - McDonald's

Previous;
Jag gick tillbaka till baksidan och drog upp min bad över axeln, sedan stack jag.
Jag hade i hemlig het köpt en liten lägenhet en bit in i centrala Atl.
Jag hoppade på t-bannan och drog ut dit.
Jag var fri.


Centrum

Iritterat klickade jag ner twitter.
Jag trodde du var annorlunda.
Justins ord han twittrat för en timme sedan fick jag att må illa.
Jag stönade och reste mig upp.
Det var sjukt hur fel man kunde ha om en person, jag hade sett den fina biten av Justin nu.
Men avskyn var större än innan jag gjorde det.
Tillbaka på ruta ett.
Jag muttrade surt för mig själv och tittade ut på det gråa väderet.
Fuck.
Inte precis det jag behövde, jag muttrade jag drog på mig ett par röda jens, sedan en mönstrad tröja med en skin jacka över.
Jag satte upp håret i en grymt slarvig knut och satte på mig ett par solglas ögon.
Fråga inte varför.
Till det drog jag på mig ett par klackskor och satte på mig lite ringar och armband.
Jag drar snabbt upp min väska på axeln och går ut ur lägenheten jag låser den snabbt och vinkar in en taxi.
"Centrum" mumlar jag och stoppar in mina hörlurar.
"Ursäkta?" frågar chauffören.
"Är du Kitty Moonroe?" Jag tittar förvånat upp från mitt knapprande på mobilen och ser på honom.
"Ja..." säger jag dröjande, "det är jag" Han ler stort mot mig.
"Min son är ett enormt fan! Skulle jag kunna få din aoutograf till honom?"
Jag ler stort, jag singerar pappret han håller fram.
"Vart är ditt nästa gig?" undrar han.
"The Dragon, på fredag, halv tolv." Han nickar.
"Tack."
*
Jag hoppar ur taxin och omfamnar Andy som står och väntar med resten av hennes gäng.
Jag ler stort mot henne.
"Tjo D!" log jag, hon skrattar och vi omfamnar varandra, jag kramar om resten av dem innan vi börjar snacka på som vanligt.
Vi fortsatte gå in mot centrum högljudda och skrattandes. Flera personer sneglade på oss hela tiden, inte för att jag bryr mig. Det är mest.. kul. Speciellt är det gamla tanter som stirrar. Eller typ killgäng. Eftersom att Tom är den enda killen bland oss. Men vadå? Killar och tjejer kan faktiskt vara kompisar utan massa komplicerade saker.
"Där går vi in!" Sa Andy glatt och styrde stegen mot American Apparell.
"Så.." Började Lucy. "Jag hörde att du och Bieber är tillsammans?"
"Nej, det är vi inte." Svarade jag nonchalant och pillade på några snygga hoodies.
"Men det har ju kommit ut bilder där ni.. kysstes." Invände Lucy envist.
"Det tog slut innan det knappt hade börjat, kan vi inte snacka om något annat nu?" Muttrade jag och tog fram en hoodie med superman motiv. 300$ Nja.. inte värd pengarna. Jag hängde tillbaka den och fortsatte bläddra bland jeansen.
"Okej okej, vad tycker du om det här?" Sa Lucy och höll upp ett chockrosa linne framför sig samtidigt som hon gjorde en löjlig grimas med ansiktet.
"Du är riktigt sjuk, men linnet passar dina ögon." Sa jag och skrattade roat.
"Är alla klara?" Sa Andy högt där hon stod vid utgången.
"Kommer." Svarade vi skrattandes i kör.
"Vad köpte du?" Sa jag och kollade menandes på Andys lilla påse.
"Knähöga strumpor." Svarade hon och log.
"Okaaj." Sa jag och besvarade hennes léende.
"Eh vad gör de här?" Undrade Tom och nickade mot en klunga med paparazzis som tog massa kort på oss.
"De är här, för att jag är helt jävla azum!" Svarade jag och flinade.
"Eller.. bara eller.. för att de har sett bilderna på dig och Bieber." Sa Lucy och flinade överlägset.
"Tss.." Muttrade jag surt och gav henne fingret.
"Jag vill leva livet nanana, ja idag vill jag leva livet. Jag tänker leva livet och flyga till solen!" Sjöng Fellie högt så att ännu flera stirrade på oss.
"Jag vill inte veta." Sa Andy och kort därefter bröt alla ut i ett våldsamt skrattanfall. Vi styrde stegen om McDonald's och gick in.
"Jag bjuder, vad ska alla ha?" Utbrast Fellie och tog upp sin plånbok.
"Ehum.. Big Mac och company!" Sa alla förutom Andy som beställde en Cola och sallad. Hon ska vara vegetarian i ett halvår, för då får hon 1000$ av sin morsa. Medans Fellie beställde så gick vi andra och tog ett bord. Hon kom efter ett tag och meddelade att våra beställningar skulle komma om ungefär fem minuter.
_____________________________________________________________________________________________
Sådär ja.. Delen skriven mest av Matti och lite av mig (Nellah)
Puss /Matti & Nellah

Kommentarer
Postat av: Felizia

Super!:D

2012-02-15 @ 15:45:02
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp Super :)

2012-02-15 @ 16:25:27
URL: http://adarkstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0