It's A Thin Line Between Love And Hate - 10 - Perfect

Previous;
Before he got his kiss.



"Justin var ska vi säg!" Gnällde jag surt och slog på honom.
"Det är en överraskning." Sa Justin och log.
"Hoppas för dig att den är bra, jag gillar inte dåliga överraskningar." Muttrade jag och försökte kolla ut genom fönstret.
"Tro mig. Du kommer älska det." Sa han med ett stort léende.
*
"SKA VI ÅKA HELIKOPTER?!" Tjöt jag glatt och tog tag i hans arm.
"Jag sa ju att du skulle älska det." Skrattade Justin.
"Oh my god DU ÄR BÄST!" Fortsatte jag medans vi började gå mot helikoptern som redan hade startat.
Oh my god you're the best.

En kille runt 30 gav oss ett par hörlurar så vi kunde prata med varandra. Sen visade han hur man använde säkerhetsbältena. Och när vi hade fått på oss de så gjorde killen klartecken mot piloten att han kunde lyfta.
.
"Kolla!" Utbrast Justin och pekade ut genom fönstret.
"Din röst låter som en robot." Sa jag och skrattandes.
.
Där Justin hade pekat sprang en vild hästflock som galna. Jag kollade fascinerat på de vilda djuren som sprang där. Tänk om man fick göra likadant själv ibland. Bara springa. Inte bry sig om något. Inte behöva ta ansvar.
Bara fly för ett tag.
.
"Vad tänker du på Shawty?" Justins röst drog mig upp till ytan.
"Oj, eh ingenting." Sa jag och log mot honom.
.
Han ryckte på axlarna och pussade mig snabbt innan han kollade ut genom fönstret igen. Jag log mot hans rygg och kollade ut genom det andra fönstret. Hästflocken syntes knappt längre så jag kollade vidare. Solen började sin färd neråt och himlen färgades sakta orange.
.
"Stanna här!" Skrek Justin plötsligt till piloten.
"Okej, vi går ner för landning." Svarade han och styrde oss neråt.
.
Justin drog med mig ut och helikoptern försvann igen. Jag kollade på helikoptern som försvann längre bort.
Den hann bästa försvinna innan jag hann reagera.
.
"Justin vad gör du?! Nu är vi fast här!" Utbrast jag panikslaget.
"Oroa dig inte. Kom." Sa han lugnt och flätade ihop våra fingrar.
"Var ska vi nudå? Är int överraskningen slut?" Frågade jag förvirrat.
"Vi är framme!" Sa Justin och log nöjt.
.
Jag kollade på allting som han hade fixat. Det var hur enkelt och fint som helst, precis som jag vill ha det. Inte för mycket och inte för lite. Helt enkelt perfekt.
003438-05-beach-ocean-picnic-sunset_large
Perfect.

"Wow.. Har du gjort det här alldeles själv?" Frågade jag och kysste honom.
"Japp, med lite hjälp av Usher och Scooter som fick fixa fram allting!" Sa Justin stolt.
"Det är jättefint." Sa jag och kysste honom en gång till.
.
Han log mot mig och satte sig ner. Jag besvarade léendet och satte mig i hans knä med huvudet lutat mot hans bröstkorg. Hans fingrar lekte med mitt hår medans jag slappnade av och tittade på solnedgången. Allting var perfekt. Inga ord behövdes. Jag njuter bara av att vara i hans närhet. Att vara här. Skiljda från omvärlden resten av kvällen. Inga andra människor syntes till. Och inga paparazzis heller. Det var nog en av anledningarna till att vi åkte helikopter. För att inga paparazzis skulle följa efter oss. Han har verkligen tänkt på allt. Jag tittade på han bruna ögon som var inramade av ett perfekt lager böjda ögonfransar. Min blick gick vidare ner till kindbenen som satt i perfekt höjd. Hans hy nästan glänste i den sena kvällssolen. Hans näsa kastade en vacker skugga över den ena kinden. Det mörkbruna håret är sådär perfekt mjukt och lagom ruffsigt. Han är så vacker.
He's so beautiful.
.
"Vad kollar du på?" Frågade Justin plötsligt.
"Inget." Sa jag generat och gömde mitt ansikte med händerna.
"Aww, du rodnar vad gulligt!" Utbrast Justin och tog bort mina händer.
"Gör jag väl inte alls." Protesterade jag och tog tillbaka mina händer.
"Du är verkligen generad!" Sa Justin och log stort.
.
Jag muttrade till och la tillbaka mitt huvud på hans bröstkorg.
___________________________________________________________________________________
Sådär ja !! Delen skriven av mig (Nellah) KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0