Chapter 12 - It's Sandra With Z

- Yo! Z! skrattade Ryan, vi var gammla vänner och det var han som rekomenderade mig till Scooter.
- Tjenare! log jag och vi kramade om varandra.
- Hur ere? flinade han.
- Jomen livet rullar, det går bra i jobbet
- I see that log han och blinkade med ena ögat. Jag skrattade lågt.
- You know it! flinade jag.

Jag flinade snett, Justin kom in i studion och stirrar på mig. Jag flinar.
 
- Gangsta... mumlade han gillande.
- Du har inte en chans bieber flinade jag, jag är här för att få dej i form.
- En PT?
- Typ en PT, Ryan började garva.
- PT:n from hell i sånna fall.
 
Georgina's perspektiv.
 
 Justin hade tydligen fått en PT, HAHA. Känn dig ägd, Bieber. De var och tränade just nu, så jag satt uttråkad på mitt hotellrum. Tre knackningar hördes på dörren så jag var snabbt på fötter och öppnade. Någonting jag inte skulle ha gjort. Justin kom in och slängde igen dörren efter sig. Utan att ens bry sig om mig slängde han sig raklång på min säng. 
 
- Har inte du ett eget rum?, frågade jag och satte armarna i kors.
- Jag gömmer mig. Håll käften kvinna och låt mig sova.
 
Surt, och förolämpad av hans ord gick jag till köket istället för att spana in kylen. En påse lök och en flaska vatten. Vilken fest.. Ändå tog jag vattenflaskan och gick till sovrummet igen. Justin blundade, men han sov inte. Det märktes på hans ojämna, flåsande andetag. Surt tittade jag på honom.
 
- Erkänn du gömmer dig från din PT?, flinade jag vilket fick honom att slå upp ögonen.
- Ja, jävla bitch. Hon sa att vi skulle börja lite lätt och så fick jag springa oavbrutet i typ tjugo minuter. Jag höll på att avlida. Kärringen vet inte vad lätt är för något, surade Justin argt.
- Jag kan behöva lite annat att tänka på, började Justin sen. Du är inte frivillig eller så?
- Aldrig, protesterade jag och slet bort handen som han placerat på mitt lår.
- Du kommer ändra dig. Ni ändrar er alltid.
Steg hördes i korridoren och snart knackade det på dörren.
 
- Georgina, tänker du öppna eller inte?
 
Zandra, Justin såg på mig i ren panik och skakade våldsamt på huvudet. Surt visade jag att han skulle krypa in under sängen och han gjorde faktiskt som jag sa utan att protestera.
 
- Varför skulle jag öppna för?, frågade jag oskyldigt.
 

Zandra's perspektiv

Jag började att skratta.
 
- För att Justin är en feg liten jävel som tror att han kommer få allt serverat på ett silverfat och har smitit så jag kan lika gärna bekanta mig med dej, flinade jag.
- Ehm.. Okej, steg hördes och snart öppnades dörren.
- Vad gör du egentligen?, jag steg in i rummet, det var helt knäpptyst.
- Säker på att Bieber inte är här?
- Rätt så säker, svarade Georgina och skakade på huvudet.
- I sånna fall kan jag lika gärna bekanta mig med dej, du är tillsammans med Bieber va?
Hon började att stirra på mig, jag skrattar.
- Tydligen inte flinade jag, så du tar inte illa upp om jag säger att han är en mes?
 
Hon granskade mig. Länge, jag väntade på en reaktion, Justin kanske en gång hade varit någon som kämpat för vad han ville ha, men han var inte så längre, han hade glömt bort att det var så världen funkade, han hade fått allt han pekade på serverat på ett silverfat allt för länge.
 
Kalla honom en mes, jag tycker detsamma, svarade Georgina.
- Jaså? Har ni haft ihop det?, Georgina stelnade till.
- Lägg av? Har du legat med Bieber, omg, skrattade jag och flinade.
- Vadå? Han är ju bra, faktiskt, försvarade sig Georgina.
- Jo, säkert, flinade jag.
- Testa honom själv då, tyckte hon och satte armarna i kors.
- Nej tack, jag gillar de äldre, sa jag och flinade ännu mer. Jag flinade brett mot henne.
- De har mer muskler än den där klena pojken, Georgina började att skratta, jag flinar.
- Och jag är säker på att du vet vad som är bra med muskler, log jag och lyfter ögonbrynen upp och ner.
- Hehe, jo tack, men Justin är ganska stark han med, jag log snett.
- Jag är starkare än den lille pojken och jag är tjej, skrattade jag, Georgina stämde in.
- Sant, han är en liten klenis.
 
Det slutade med att jag och Georgie, som hon föredrar att kallas, satt och snackade i nästan fyra timmar. För nästa gång jag kollade på klockan var den halv tolv.
 
- Du, jag måste dra men tell me om du träffar på Bieber. Jag ska personligen kastrera honom med en häcksax, flinade jag och Georgie började skratta.
- Yeah jag hjälper dig gärna, vi ses Zandra, jag nickade och lämnade rummet.
 
Georgina's perspektiv.
 
Så fort Zandra försvunnit kröp Justin fram och ställde sig argt upp, med en del svårigheter. Jag skrattade högt åt honom och han såg surt på mig.
 
Jag har damm i halsen och hela min kropp har domnat bort. Vad fan kunde du inte bara kört ut kärringen?, frågade Justin och tog vattenflaskan som jag nu ställt på bordet.
- Nej, hon är ju schyst. Till skillnad från dig, flinade jag.

Justin ryckte på axlarna och slängde iväg den, nu tomma, vattenflaskan tvärs genom rummet. Han kom fram till mig som fortfarande satt i sängen och satte sig farligt nära mig. Jag som redan satte pressade mot hörnet vid väggen kunde inte flytta mig en centimeter.
 
Jaså? Det tycker du?
- Japp, nickade jag, koncentrerad på att hålla rösten stadig.
Dörren öppnades igen och personen som kom in flinade.
- Se inte så rädd ut Bieber jag har rep och får ta hand om dej sen, flinade Zandra och drar upp väskan som hon tydligen glömt från golvet.
- Men du skulle verkligen behöva lite träning, hon såg menande på Justin, du är inte så snygg som du tror, och låt henne va, hon ser inte så där jättebekväm ut, hon tog tag i Justins arm och drog upp honom på fötter.
-Amen kom igen! Du sprang i tio minuter, imon ska jag köra hårt med dej så.
Heh...
Del skriven av båda.
XoXo Matti & Nella.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va nice med ett nytt kapitel, jag har väntat :)

2012-12-22 @ 13:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0