| A love story - 7 | On the toilette!

När vi hade ätit en flummig kvällsmat bestämdes det att jag och Justin skulle övernatta hos Caitlin och Christian.
Justin och Christian fick sova i Christans rum. Jag och Caitlin i hennes..





När jag stod i badrummet och borstade mina tänder kom Justin in. Shirtless. Damn säger jag bara. De magrutorna är något att vara stolt över.

-Ser du något du gillar?, flinade Justin och spände sina muskler.
-Spännare, skrattade jag till svar och sköljde av min tandborste.

När jag var påväg ut tog han tag i min handled.

-Gonatt' shawty, sa han och kysste mig mjukt och försiktigt.
-Natti shawtyman, flinade jag och gick ut mot Caitlins rum.

Ett svagt skratt hördes från badrummet innan jag stängde dörren.

-Berätta nu då!, tjatade Caitlin och hoppade upp och ner i sin säng.
-Jaja men ta det lugnt, skrattade jag och hon hoppade ner bredvid mig.
-Okej berätta,berätta BERÄTTA!.
-OkejOkej, vi kysstes.. Så jag antar att vi har något på G om man säger så.
-OMG ZoZo och Justin sitter i ett träd..
-Haha kul, muttrade jag och la mig ner på den fluffia kudden.
-Men Caitlin du får inte berätta för någon inte äns din bror!
-Visst jag lovar, men varför?
-Justin ville att vi skulle hålla det för oss själva ett tag, men jag fick berätta för dig efter endels tjat.
-Haha okej jag lovar. Sa hon och vi gjorde våran ''löftes'' grej.

Efter att tags snackandes och skvaller la vi oss ner för att sova.


****


Jag vaknade av att någon låg riktigt nära mig. Först tänkte jag att Caitlin hade rullat över till min säng, men när jag vände mig om såg jag Justins ansikte. Först blev jag chockad, men ända glad, för det var varmt och mysigt. Hans ansikte såg så fridfullt ut när han sov. Jag kände hur mina smilegropar drogs upp och mitt leende blev större. Därefter vända jag tillbaka huvudet för att vila ett tag till, tills Justin vaknade.
Jag måste har somnat för att jag vaknade av att Justin viskade ''Du är helt gudomligt söt när du sover''  Jag log och vände mig om. Justin var snabb på att puss mig på munnen.
-Jasså, vad gör du i MIN säng? frågade jag Justin som om att jag inte visste om det innan.
-Ja, Christian snarkade så mycket så jag kunde inte sova. sa Justin
-Mm, säkert som om att du inte ville sova berdvid mig? sa jag, ironiskt.
-Klart jag ville, sa han och pussade mig. Men det var också för att Christian snarkade så mycket.
-Aja, inte för jag tror dig men visst. sa jag och skrattade lite.
Justin slänge sig över mig och började pussa mig.
-Justin du måste slut, då får skynda dig till din säng innan Christian och Caitlin vaknar.
-Dom är redan vakna, dom är nere och gör frukost sa Justin med ett flin på läpparna.
-Så du låter dom göra frukosten medans vi ligger här?
-Eh....ja?
-Din lilla latmask ! sa jag och började kitta Justin. Dock var han inte kittlig utan började istället kittla mig.
-JUSTIN sluta jag kan inte andas! skrek jag medans jag skattade av att han kittlade mig.
-Om du ger mig en kyss som jag sent glömmer!
-Okejokej, visst sa jag och sprang iväg innan jag kysst honom.
-Nej nu ska du få! hörde jag Justin ropa medans han jagade mig in på toaletten.
Jag satt mig ner längst in i hörnet inne på toaletten. Justin kom närmare men ett hemskt leende på läpparna.
Jag började skratta år hans min. Han tog tag i mig och lyfte upp mig försiktigt.
-Okej kom så ska du får, sa jag och tittade ner på hans läppar som var några centimerter ifrån mina.
Han tryckte upp mig mot väggen och vi började hångla som bara den.
Efter ett tag hörde vi någon som harklade sig vid dörren in till toaletten. Vi tittade och såg att det var....



Detta kapittel har jag (Olivia) skrivit , Nellah har skrivt början
Hoppas ni gillade det







Kommentarer
Postat av: Johanna

whoooiii, yeah :D

2011-09-28 @ 07:19:54
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Becca♥

Super bra!!

När kommer nästa kapitel ut? vill vara förberräd!!

2011-09-28 @ 09:40:01
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: elena

mer innan jag dör super bra fresten

2011-09-28 @ 15:02:53
URL: http://fjortizella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0