| A love story - 6 | The magical smile...

-Hej Cellpohne vad hade du tänkt att vi skulle pranka de med?, log jag och satte mig bredvid henne.
-Hej ZoZo jo jag går och uppehåller killarna, började Caitlin. Och medans jag gör det går du in och häller sirap i Christians soffa. Sen när de sätter sig ner står vi bakom soffan med varsin sirapsflaska och häller i deras hår är du med?
-Oh yeah, flinade jag och vi smög iväg mot Christians rum..




Pranket gick inte riktigt så bra killarna såg mig innan vi hann börja så vi ställde in.
Vi gick istället in på Christians rum där vi satt oss och pratade om allt möjligt, men vi nämde aldrig
min och Justins date som vi hade igår.

-Kan vi inte köra Twenty minutes in heaven?, utbrast jag.
-JAA!, skrek alla i kör.
-Jag vill gå in i garderoben först!, sa Justin snabbt och sprang in i Christians garderob.
-Ookeej, skrattade Caitlin och snurrade på flaskan.

Den snurrade i flera sekunder innan flaskans hals stannade på.. MIG! Killarna busvisslade och Justin skrattade högt. Jag reste mig generat upp och gick in i garderoben.

-Så vad ska vi göra?, flinade jag och slog till honom på axeln.
-Hmm jag vet precis vad jag vill göra, viskade Justin och la sina händer på min midja.
-Helt säker på det?
-Ja helt säker. Sa Justin medans hans ansikte kom närmare mitt.

När hans läppar träffade mina fick jag ett glädjerus genom kroppen. Hans läppar masserade mina så perfekt, som att dom var gjorda för varandra. Han böjde sitt huvud bakåt och tittade in i mina ögon och log ett stort härligt leende.

-Du vet väl att jag gillar dig?, viskade han.
-Justin.. Jag gillar dig också!, svarade jag och mötte hans läppar i en till perfekt kyss. Jag bad att mitt liv kunde stanna och bara vara så här häligt bara några minuter till, men tiden går nå grymt fort när man har roligt:
-Nu är tiden ute! Hörde man Christian ropa utifrån.
-Kan vi hålla detta mellan oss ett tag? frågade han.
-Såklart vi kan, svarade jag. Och innan vi gick ut fick jag en snabb puss på munnen.

När vi gick ut log jag med hela kroppen utan att jag märkte det, men jag fick en frågande blicka av Caitlin. Jag svarade tillbaka med en blick som betydde ''Berättar sen''  jag måste berätta för Caitlin även om vi skulle hålla det ''hemligt'' jag visste att hon inte skulle säga det till någon.
 
När vi efter ett tag avslutat spelet bestämde vi oss för att göra middag, eftersom varken Caitlin och Christians mamma eller pappa var hemma. Så vi gick alla ner till köket där vi tog fram allt vi behövde för att laga tacos.
Jag och Justin började hacka grönsaker medans Caitlin dukade och Christian stekte köttfärsen. Undertiden vi stod nära varandra och hackade våra grönsaker kände jag blickar i sidan av huvudet, så jag tittade upp och såg Justin som stod med ett stort leende. Innan han vänder ner huvudet igen för att fortsätta hacka grönsaker gav han mig en flörtig blick. Ni vet då man blinkar med ena ögat.
När han gjorde det dog jag. Han var så snygg, jag stannade upp i hackningen och bara stirrade in i väggen jag hade framför mig.

-Hallå! Zoe är du där! hörde jag röster och vaknade upp ifrån mina tankar.
-Eh, jo jag är här. sa jag.
-Du stod bara och stirrade in i väggen i säkert 3 minuter, hände något? frågade Caitlin.

Nervöst tittade jag på Justin för jag visste inte vad jag skulle säga, jag kan ju inte säga ''Jo Justin gav mig den snyggaste blicken jag varit med om, så jag dog'' . Justin stod bara och småskrattade.

-Nej inget hände, hamnade bara i mina egna tankar ett tag.
-Jo du vi märkte det, sa Christian som stod vid köttfärsen.
-Kul Christian verkligen, muttrade jag och lipade mot honom.
-Swag, flinade han och fortsatte med köttfärsen.
-ZoZo du har lite att förklara för din bästa vän! Du vet den du berättar ALLT för, skrattade Caitlin.
-Mm, mumlade jag och fortsatte hacka min tomat.
-Zoe du får INTE!, viskade Justin i mitt öra.
-Men det är Caitlin, protesterade jag.
-Sak samma vem det är Zoe du får inte du sa ju, svarade han.
-Men bara Caitlin du vet att hon inte berättar för någon!, sa jag.
-Jaja berätta då, men de andra stirrar bara så du vet, visk/skrattade han och böjde sitt huvud från mitt.

Jag lyfte generat upp huvudet och mötte de andras förvirrade blickar. De stirrade lite till innan de fortsatte.

****
När vi hade ätit en flummig kvällsmat bestämdes det att jag och Justin skulle övernatta hos Caitlin och Christian.
Justin och Christian fick sova i Christans rum. Jag och Caitlin i hennes..
_______________________________________________________________________________
Kapitel av mig(Nella) och Olivia. KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-09-26 @ 22:02:06
Postat av: elena

super bra

2011-09-27 @ 20:20:28
URL: http://fjortizella.blogg.se/
Postat av: Sandra

Braaa :D

2011-09-27 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0