| A love story - 4 | A date..?

-Här, sa Justin och kastade täcket och kuddarna på mig.
-Tack, log jag och la grejjerna i hans obäddade säng.
-Det finns något som kallas bädda sängen, la jag till och tittade på honom.
-Tss som om du är mycket bättre, svarade han och slog mig löst i huvudet.
-Men ändå!, utbrast jag.


1. Zoes outfit på dejten  2. Sjön de har sin dejt vid

-Gonatt' Justin, mumlade jag trött och släckte lampan.
-Gonatt' shawty, svarade han och kramade om mig lite lätt bakifrån.

Det kändes så så RÄTT. Att han kallar mig shawty sättet han rör mig på. Det känns så rätt. Han.. Han bryr sig. Han är omtänksam han tar mig för den jag är. Han är rolig och har humor. Justin är verkligen allt. Men jag vill inte gå för fort fram. Vi har ju känt varandra i snart en månad men ändå..

Justins perspektiv

Det hördes ganska väl att Zoe inte sov. När hon sover andas hon mycket djupare + att hon mumlar i sömnen. Hur gulligt på en skala? Anyways Zoe.. Alltså jag vet inte det är komplicerat. Jag menar hon är gulliga normala Zoe. Och jag är en världsstjärna. Jag vill så gärna.. Jag vill bjuda ut henne på en officiell dejt. Inte som kompisar utan som pojkvän/flickvän. Men jag vill inte gå för fort fram heller. Visst vi har känt varandra i snart en månad men ändå. Det finns alltid så mycket mer att upptäcka med henne. Jag kanske borde chansa ändå?..

-Zoe?, viskade jag.
-Ja Justin kalla mig ZoZo för tusonde miljonte gången, svarade hon och fnissade till.
-Vill.. Vill du gå ut med mig alltså på en dejt en officiell dejt imorgon, mumlade jag nervöst.
-Gärna det vore jättekul men gonatt', sa Zoe och jag andades ut.
-Gonatt' shawty jag hämtar dig vid 7 ta på dig något fint, viskade jag och vände på mig.

Inte långt efter det föll jag handlöst in i drömmarnas land..

Zoes perspektiv

Bjöd han just ut mig? Naaw how sweet? Men vi ska INTE gå för fort fram det blir bara kaos då. Speciellt då han är en kändis med papzen hack i häl hela tiden. Men en date eller två skadar väl inte?

Nästa morgon*
-VA SLUTA?!, skrek jag och satte mig upp med ett ryck.

På golvet låg Justin och garvade. Jag frågade vad som var så kul och han tystnade.

-Ehh jag vet faktiskt inte.., erkände han generat och gick in i sin garderob.

Jag skrattade åt honom och gick fram till min väska.

Zoes perspektiv( på dejten)

Justin hade bett mig att sätta på en ögonbindel och jag hade gjort det efter vissa om och men.

-Framme!, utbrast Justin lyckligt och tog av mig min ögonbindel
-W-O-W! ,vad fint!, sa jag och kollade mig storögt omkring.
-Japp och vi ska ha picknick!, svarade han och bredde ut en stor filt på det gröna gräset någon decimeter från den vackra sjöns kant..
______________________________________________________________________________
En till del idag (: Det kliade för mycket i fingrarna hihi.. Som ni märker vill jag inte att det ska gå för fort fram men inte för segt heller därav att jag spolade fram några veckor;D KOMMENTERA
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-09-14 @ 16:41:33
Postat av: ebba

grymt

2011-09-15 @ 16:47:39
Postat av: fridis

den är jätte bra men kan du int snälla lägga upp ett till kapitel

2011-09-15 @ 17:31:13
Postat av: Diana

WOOW girl u are amazing!!! :D älskar verkligen din novelllllllllll!! keep it up beautiful ;)

2011-09-15 @ 17:47:14
Postat av: nayara

MMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR

2011-09-15 @ 19:54:42
Postat av: Anonym

Nu nu nu :( <3

2011-09-15 @ 20:28:29
Postat av: elena

super bra

2011-09-15 @ 22:22:53
URL: http://fjortizella.blogg.se/
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

meer! :D

2011-09-16 @ 07:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0