| A special summer - 9 | Boyfriend?

Åhh. Att Zarah alltid ska få de snyggaste killarna. She's fuckin' perfect. Varför måste hon få Justin? Varför kan inte jag få honom? Bäst att agera snabbt innan det hinner bli något mellan de. När jag är klar kommer deras vänskap vara krossad och borta med vinden. Justin tillhör mig. BARA mig. När jag sa det där till Zarah om att jag tror han gillar henne, försökte jag bara spela så att ingen skulle misstänka något. Men jag ska nog se till att förstöra allt och Justin kommer bli min.





Nicoles perspektiv (I huset)

När vi satt i vardagsrummet och kollade på tv så ringde Zarahs mobil.

-Vem är det?, frågade Jade.
-Zam, svarade Zarah och iväg mot köket.
-Vem är Zam?, viskade Justin till mig.
-Zarahs pojkvän.

Hela Justin stelnade till och jag skrattade högt inuti mitt huvud.Zam är inte alls Zarahs pojkvän. Det är hennes snygga storebror. Gud vad jag är bäst.

-Pojkvän?, viskade Justin sårat.
-Japp pojkvän de är värsta nyförälskade, sa jag och försökte låta övertygande.
-Du vet, fortsatte jag. Hon playar ju bara dig för fame.. Hon sa det innan när vi gick hem från stranden.
-Åh, viskade Justin igen med glansiga ögon.
-Men du är inte värd henne.
-Eh ja.. precis, stammade han och log ett glädjelöst leénde.

Jag är så smart, nu kommer Justin bli sur, eller iallafall ledsen. Och inget kommer hända....tror jag eller hoppas jag i alla fall.

Justins perspektiv
Jag kände hur det stack till i mig när Nicole sa att det var hennes pojkvänn. Jag som trodde vi hade något nästan på G, jag menar hon sa ju ändå ''tror du inte vi går för fort fram'' som om att hon ville att något skulle hända.
Jag såg hur Zarah kom tillbaka efter hon pratat i telefonen, hon log och satte sig brevid mig i soffan. Så jag reste mig upp och gick där ifrån. Hur kan hon ens försöka bli tillsammans med någon när hon både har pojkvänn, och bara för ''fame''. 

Zarah
När jag kom tillbaka efter jag pratat med min bror Zam, så gick jag och satt mig brevid Justin. Han såg väldigt...ledsen ut, nästan besviken på något sätt. Direkt jag satt mig i soffan gick han iväg.

-Justin vad är det? frågade jag men han ignorerade mig och fortsatte gå.
-Vad hände? frågade jag förvånat.
-Jag vet inte, jag såg nget speciellt. sa Ryan lika förvånat.

Så jag gick till Justin som satt inne på vårat rum med gitarren i handen, och ett ledset ansiktsuttryck.

-Vad hände? sa jag medans jag gick mot Justin för att krama honom. Men snabbt drog han sig ur mitt försökt till att krama honom.
-Vad är det ? Har jag gjort något? Jag fattar inget ..sa jag argt.
-Kom inte hit och låtsas som igenting, sa han argt och jag såg hur en tår sakta rullade ner för hans kind.


Drama..   Skriven av både Nellah & Olivia

/Olivia








Kommentarer
Postat av: Cherry

Sjukt bra :))

undrar vad som händer i nästa (a) <3

2011-10-16 @ 10:21:57
Postat av: Felizia

Stackars Justin.... MEN awesome! :D

2011-10-16 @ 13:30:16
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0