| A special summer - 3 | Let's get fucked up !

-Blir det här bra?, frågade jag och snurrade runt ett varv.
-Du är jättefin ORÄTTVIST!, utbrast Nicole och skrattade.
-Kul Nicole du är minst lika fin som jag är!, svarade jag och studerade hennes festliga outift.
-Klar!, tjöt Jade och skred ner för trappan.
-Då drar vi!, log Christian..



-Let's get fucked up!, skrattade jag och hoppade in i taxin.

***

Efter ett tag när vi kom fram till festen hörde man hur musiken dånade. Festen som vi skulle vara på ägde rum på en strand med ett stort party tält.
Vi gick alla åtta fram och tog oss varsin drink.

-Kom så dansar vi! sa jag och drog med mig alla sju.

Vi dansade och drack och dansade. Killarna hade gått för ett tag sedan men vi tjejer fortsatte.
Nu var mina fötter helt körda, eftersom jag haft klack, så jag gick och satt mig med killarna som jag hittade vid ett bord.
Såklart satt det andra tjejer där också, jag menar Justin Bieber satt ju där.
Alkoholen hade börjat ta tag i kroppen, och nu hängde jag inte alltid med i svängarna. Tjejerna hade gått därifrån och nu var det bara vi åtta (jag, Jade , Kimberly, Nicole Justin Christian Ryan och Chaz) som satt vid bordet och alla var hyfsat påverkade av alkoholen. Vi skrattade och skrattade åt allt och inget.
Nu hörde jag hur Justins låt ''Down to Earth'' spelades.

-JustinJustin! kom vi måste dansa till denna! sa jag och drog i hans arm.
-Hahah men det är ju MIN låt, sa han och pekade på sig själv.
-HAHAH jag vet.

Vi gick in mot dansgolvet där vi började dansa. Dansa tryckare, nog för att jag var väldigt full men hans famn var alldelens varm och hur härlig som helst.

****

Jag vaknade upp dagen efter med världens huvudvärk.

-Här ! sa Justin och räckte fram en alvedon och ett glas vatten.
-Tack! svarade jag och svalde snabbt tabletten.

-En härlig första morgon på denna semester, fortsatte han medans han gick tillbaka mot sängen.

Jag märkte inte förrän nu att Justin gick i enbart kallingar. jag tjuvkikade lite på han grymt snygga mage när han la sig till rätta i sängen. ''Något jag inte kommer att få nog av på denna resa är Justins mage. Inte hans ansikte heller för den delen''.

-Verkligen.. Men det är bara att vänja sig !, suckade jag och gick fram till garderoben.
-Jo, mumlade Justin från sin säng.

Jag vände mig om och log när jag insåg att han 'spanade' in mig. När han fattade att jag sett honom vände han generat bort huvudet.

-Why am i not surprised!, skojade jag och bytte om till bikini med mina speciella trix.
-You should.. Det är inte varje dag Justin Bieber spanar in dig!, svarade han och drog på sig ett par badbyxor.

Jag himlade med ögonen innan vi (tillsammans) gick ner för att göra och servera frukost åt de andra..
____________________________________________________________________________________
Denna del har jag(Nella) och Olivia skrivit. KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: elena

super bra mer den verkar bra

2011-10-09 @ 17:30:41
URL: http://fjortizella.blogg.se/
Postat av: Anonym

as bra meer!! :D

2011-10-09 @ 17:42:43
Postat av: Becca♥

grymt bra!!! längtar super mycket tills nästa del :D

2011-10-09 @ 19:49:42
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0