| A special summer - 20 | Good morning sunshine

Han-Svårt att hålla blicken borta? frågade jag.
-Det skulle nog vem som helst ha om man såg dig, speciellt sådär. sa han och pekade på mig. Han la sig ner bredvid mig. Vi kurade ihop oss, och han la sin arm runt mig.
-Zarah jag älskar dig, viskade han i mitt öra.
-Justin jag älskar dig också. Med dom orden somnade jag tryckt med Justin i mina tankar.



Nästa morgon vaknade jag av att Justin andades i mitt ansikte. Hans andedräkt var varm men luktade ändå gott.

-God morgon sunshine!, sa Justin och log stort när han insåg att han hade lyckats väcka mig.
-Trevligt sätt att vakna på, Morron Bieber, muttrade jag och gick fram till garderoben.

Justin låg kvar i "sängen" och följde varenda rörelse jag gjorde med blicken. Kvickt drog jag på mig ett par tighta jeans, ett svart linne och den mörkblåa hoodien som justin hade igår.

-Lånar den lite, sa jag och flinade mot honom.

Han himlade med ögonen och tog på sig ett par beicha(?) chinos och en lila tisha med star wars motiv(Justin har en sån tisha på redigt JAG MED!). Vi gick till toaletten och borstade tänderna. Justin satte sig på toalocket för att titta på när jag sminkade mig. Jag körde på neutralt idag. Mascara och läppglans. Vi flätade ihop våra fingrar och gick ner till de andra.

-Dålig stämning.. Vad har hänt här?, frågade jag när vi kom in i vardagsrummet.
-Ehh inget!, svarade Jade snabbt.

Alldeles för snabbt.

-Jade säg!, sa jag och satte mig i Justins knä.
-Alltså vi typ har slut på pengar allihopa.
-HAHA! Det var den bästa historien på länge. Om du inte har glömt det så är både jag och Justin bland de kändaste tonåringarna på jorden. Så pengar har vi gott om.
-Men vi vill inte leva på era pengar, invände Christian och Nicole.
-Nehe?! Så vad ska ni göra? Svälta ihjäl eller?, frågade jag och himlade med ögonen.
-Nej men..
-Dåså sluta tjata om pengar nu. Vad ska vi göra idag?, frågade Justin.
-Det är fortfarande halvmulet men vi kanske kan åka till skogen?, föreslog Kimberly och satte sig upp från sin halvliggande position.

Justins perspektiv

-JA!, det gör vi, sa Zarah glatt och klappade händerna.
-Okej antar jag, sa jag och log lite.
-Då kan jag fota er med min kamera. Vänta här jag kommer snart, utbrast Zarah och sprang upp till vårat rum.
-Jag Jade och Kimberly fixar picnik. Ni andra får fixa.. Vad ni nu fixar!, sa Nicole och gick ut till köket med Jade och Kimberly efter sig.
-Och vad är det vi fixar då?, muttrade Chaz och himlade med ögonen.

Jag själv sprang upp till toan för att fixa mitt hår..
_____________________________________________________________________________________
Denna delen är skriven av mig(Nellah). KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte beicha, beiga* :)

2011-10-26 @ 21:11:46
Postat av: Cherry

Jättebra :D ♥♥

2011-10-26 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0