| A special summer - 2 | You're Justin Bieber

Plötsligt sköts porten in till gården upp med ett ljudligt gnissel. Jag kollade upp och min
blick drogs till fyra nyfikna killar.
En av de sköt igen porten innan de kom fram till oss..



Fortfarande Zarahs perspektiv

-Hej!, sa jag och log stort mot de.
-Tjoo!, svarade de på ett grabbigt sätt.
-Du är han Justin Bieber va?, frågade jag nyfiket och inspekterade honom. Riktigt snygg.
-Ja du är Zarah Courner va?, svarade han och log.
-Haha japp det är jag det! Det kommer bli kul med våran turné. Om den nu blir av alltså.
-Ah verkligen!, svarade han och log.

-Var kan vi sova?, fortsatte han och syftade på sig själv och de andra killarna.
-En av er får dela rum med mig.. Sen får de andra sova i ett rum med tre sängar.
-Okej jag kan sova med dig det är två sängar va?, frågade Justin och smilade igen.
-Haha såklart det är, skrattade jag.

Han log en gång till innan de gick bort mot huset.

****
Kväll = Utgång = Fest! Jag älskar att festa. Medans Jade duschade passade jag på att göra mig iordning på mitt och Justins rum. Justin hade redan gjort sig iordning och satt med de andra killarna där nere. Med ett enkelt ryck drog jag på mig min ljusrosa klänning och de matchande skorna. Jag sminkade mig lätt och lät håret hänga i sina naturliga lockar innan jag slutligen gick ner till de andra för att vänta på Jade (som var sist).

-Blir det här bra?, frågade jag och snurrade runt ett varv.
-Du är jättefin ORÄTTVIST!, utbrast Nicole och skrattade.
-Kul Nicole du är minst lika fin som jag är!, svarade jag och studerade hennes festliga outift.
-Klar!, tjöt Jade och skred ner för trappan.
-Då drar vi!, log Christian..
________________________________________________________________________________
Denna delen har jag (Nella) gjort. Kort jag vet men 3an blir längre. KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0