| A special summer - 18 | I just don't like ...

-Orättvist! Jag ska ju gifta mig med Chris!, utbrast jag surt.
-Men om jag måste välja, började jag. Så väljer jag Justin.
-Dissare! Vem hade du tänkt att jag skulle gifta mig med då?, utbrast Justin låtsas-sårad.
-Beyoncé kanske?, svarade jag och flinade.
-Sant, sa Justin och log stort.



-Fuck vad tråkigt det är att inte göra något! sa Ryan.
-Kan vi inte köra sanning eller konka? Vi hade ju så trevligt då, och vi lär ju känna varandra ännu bättre!sa Chaz och log.
-Sure, vi har väl inget annat att göra, sa Justin och vi gjorde iordning leken.
-Hemska versionen hoppas jag på! sa Nicole.
-Klart! sa alla.

Kimberly började snurra flaskan och den stannade på Ryan. Ryan valde konsekvens.

-Du ska...göra tre sugmärken vars du vill på Nicole. sa Kimberly. Ryan små log lite innan han böjde sig mot Nicole.
-Så, sa han efter han gjort tre stycken sugmärken. Två på halsen och ett på magen. Nu var det Ryans tur att snurra. Flaskan stannade så att den pekade mot Justin. Justin valde sanning.
-Hur många har du hånglat med?
-Eh...sa Justin och jag såg att han räknade i huvudet.
-6st tror jag, och jag har hittat den bästa, sa han och kysste mig. När Justin snurrade hamnade den på Christian.
-Sanning eller konka?
-Eh..konka svarade han osäkert.
-YES! heh du ska kyssa Jade, vilt. sa Justin och småskrattade.

Dom tittade på varandra och Jade rodnade. Christan böjade sig fram och deras läppar möttes. Det blev vilt. Dock inte så vilt som det kan bli mellan mig och Justin, men det behöver ju ingen annan se.
Vi fortsatte leken inte så mycket roligt hände. Ryan fick kyssa Chaz och dom dog nästan. Nu var den Chaz tur att snurra. Den hamnade på Ryan. Han valde konsekvens.


-Du ska kyssa den snyggaste i rummet.

Ryan såg osäker ut, sedan reste han sig upp och gick mot Justin. Han viskade något i han öra, jag tyckte jag hörde någon som ''det är inte för att vara dum, men hon är snyggast''. Justins ansiktsuttryck ändrades från glad till något annat. En blandning mellan äklad och ledsen. Ryan närmade sig mig, ''äre mig han tänker kyssa'' .

-Jag gör det inte för att vara dum Zarah, men du är förbannat snygg. sa han och halvlog.

Vad skulle jag göra? Vad skulle Justin säga? Nog för att det bara var en lek, men jag skulle inte bli speciellt glad om en av mina bästisar kysste min pojkvän även om det var en lek. Jag såg Justins blick en sista gång innan han vände bort huvudet för att inte se på oss. ''Aja nu får vi detta överstökat'' tänkte jag. Ryan böjde sig mot mg och våra läppar möttes. Inte länge men länge nog för att Justin reste sig upp och gick där ifrån. Jag drog mig undan Ryan och reste mig snabbt upp. Jag sprang efter Justin som gått in på vårat rum.
När jag kom in satt han i sin säng med ryggen mot mig.

-Vad hände? frågade jag försiktigt.
-VAD HÄNDE? MIN BÄSTIS KYSSTE JUST MIN FLICKVÄN! skrek han åt mig. Jag kände hur rädd jag blev pågrund av att han skrek.
-Men vad skulle jag ha gjort? Det var en lek Justin! jag kände hur tårar bildades i mina ögon.
-Zarah jag vet inte...sa han och jag hörde att han var ledsen, han grät inte men han var ledsen.

 Han gick mot mig med öppen famn. Skulle jag krama honom? Han hade just skällt ut mig för inget. Jag sket i hans famn och gick mot min säng istället. Jag såg att Justin blev förvånad över att jag dissat hans kram men jag har för fan inte gjort något fel här.
Jag kände hur någon satt sig i sängen och jag förstod att det var Justin. Men jag ignorerade det bara. Efter ett tag kände jag hur han hand gick upp och ner läng min rygg. Men jag orkade inte göra något speciellt inte fortsätta bråka så jag lät den va där.

-Zarah förlåt för att jag skrek.
-Ja..
-Gillade bara inte att se min bästis kyssa min flickvän, men det borde man väl inte? sa Justin.
-Nej det borde man inte, jag gillde inte ens att se dig och Nicole, och då var vi inte ens tillsammans. sa jag och tittade på Justin med mina förmodligen ganska rödspränga ögon.
-Så hädan efter får vi hålla oss till varandras läppar, sa Justin och sedan kysste han mig mjukt.


Skrivet av Olivia.

Snälla, kommentera !!

/Olivia









Kommentarer
Postat av: mikaela

jag längtar till nästa kapitel så mycket nu!!! det är så spännande hihi<3

2011-10-24 @ 11:24:27
Postat av: Cherry

Sjukt spännande :D <3

Längtar verkligen tills nästa kapitel :p ♥

2011-10-24 @ 14:36:18
Postat av: linnhalldin

jättebra skrivet Olivia. längtar till nästa. :D

2011-10-24 @ 17:06:25
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: elena

super bra

2011-10-24 @ 21:13:13
Postat av: bieber

Skriv mera nu snälla!!<3<3:)

2011-10-25 @ 18:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0