| A special summer - 17 | Love you too :)

-Zarah är så vacker du har tur Justin, sa Kimberly och tittade på oss.
-Jarah, utbrast plötsligt Chaz.
-Jarah?, upprepade jag frågandes.
-Ja det kommer bli erat kändisnamn. Alla kommer kalla er det!
-Haha typ som Bradgelina, sa jag och log vid tanken.



Zarahs perspektiv

Jag vaknade av att Justin strök mig över kinden. Sömndrucket satte jag mig upp och tittade på allihopa.

-Hur länge sov jag egentligen?, utbrast jag förvånat och började pilla med snörerna på Justins hoodie igen.
-En timme kanske latmask, svarade Justin och pussade mig på munnen.
-Jag är inte lat, min kropp låg i viloläge, flinade jag och drog ihop snörerna så att hans keps ramlade av.
-Hey!, utbrast Justin och drog isär snörerna igen.
-Tack vad snäll du är, sa jag och tog på mig den stora kepsen.
-Du ser ut som en pundare, kommenterade Kimberly och fick alla att skratta.
-Jag kanske är en pundare vad vet du?, muttrade jag surt och satte tillbaka kepsen på Justins huvud.

Med ett stort flin började jag peta Justin i magen och på sidorna så att han hela tiden ryckte till.

-Peteli pet! Pet pet pet!, sjöng jag och fortsatte peta på honom(den här gången i ansiktet).
-Zarah sluta, mumlade Justin och kysste mig passionerat.
-Jaja, svarade jag och himlade med ögonen.
-Älskar dig också, sa Justin och log stort.

Jag hade fortfarande inte vant mig vid att säga det rakt ut. Tre små ord. Men ändå så mäktiga. Justin och de andra började föra en tråkig konversation om vilken korv som var godast. Kokt eller grillad.

-Eller hur Zarah?, sa Justin och tittade på mig.
-Ehh va?
-Visst är kokt korv godare än grillad!, svarade Justin och flinade stort.
-Ja! Speciellt sånna som man köper på sjaskiga gatukök, sa jag och log stort.
-Zarah får jag ställa en fråga?, sa Kimberly och flinade finurligt.
-Ehm visst, svarade jag.
-Vem är snyggast; Chris Brown eller Justin Bieber?
-Orättvist! Jag ska ju gifta mig med Chris!, utbrast jag surt.
-Men om jag måste välja, började jag. Så väljer jag Justin.
-Dissare! Vem hade du tänkt att jag skulle gifta mig med då?, utbrast Justin låtsas-sårad.
-Beyoncé kanske?, svarade jag och flinade.
-Sant, sa Justin och log stort.
____________________________________________________________________________
Den här delen har jag (Nellah) skrivit. KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: linnhalldin

Skitbra!! Längtar till nästa :)

2011-10-23 @ 22:50:42
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: Cherry

Jättebra :DD <33

2011-10-24 @ 14:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0