| A special summer - 16 | She's so sweet

Vi låg ett litet tag och i sängen där vi bara myste och pratade. Jag hörde inte så mycket påå vad hon sa, jag tittade mest på hennes ögon och läppar dom var helt underbara. Ibland drogs mina läppar till hennes och jag kysste henne. Varje gång sprutade det lyckorus i hela kroppen.

-Zarah, jag älskar dig! hennes ögon blev stora, som om att hon blev förvånad, rädd för att jag sa det.
-Justin...jag älskar dig också! sa hon och kysste mig passionerat.

INGA PASSANDE BILDER xD

Zarahs perspektiv

Nästa morgon vaknade jag av att det regnade ute. Platsen Justin hade somnat på igår bredvid mig var tom, så jag antar att han har gått ner till de andra. Jag gick fram till min och Justins gemensamma garderob och övervägde en stund över vad jag skulle ha på mig idag. Det fick bli ett beige linne och ett par tighta jeans. Mitt hår satte jag upp i en lös knut. Jag sminkade mig lite lätt innan jag gick ner till de andra. Justin hade ett par svarta jeans, en mörkblå keps och en hoodie i samma färg som kepsen.

-Babe!, utbrast han glatt och kramade om mig.
-Kimba ta en bild, sa jag och räckte Kimberly min vita iphone 4.
-Okej, svarade hon och tog emot den.

Precis när hon tog bilden så pussade Justin mig på kinden.


(Tror inte bilden är äkta men ändå gullig)

-Aw vad gullig!, sa jag glatt och satte bilden som bakgrund.
-Vad ska vi göra idag?, frågade Christian och nickade menande ut mot regnet.
-Vet inte.. Har de xbox här?, frågade jag och spanade runt i vardagsrummet.
-Nej din nörd, skrattade Jade och puttade mig i sidan.
-Haha bara för att jag äger ut dig på Left 4 dead!, sa jag malligt och satte mig i soffan.

Justin satte sig bredvid och drog upp mig i sitt knä. Jag lutade mitt huvud mot hans bröstkorg och började leka med ett av snörerna från luvan på hans mörkblå hoodie.

-Vi kan väl bara chilla?, föreslog jag utan att släppa snöret med blicken.
-Babe, hur kan du bli så fixerad av ett snöre?, frågade Justin.
-Vet inte, jag älskar att hålla på med saker hela tiden. Blir rastlös annars, svarade jag och började snurra snöret runt mitt finger.
-Du är för söt, skrattade Justin.
-Okej om ni kan sluta med erat gulligull!, utbrast Jade och låtsades göra kräkljud.
-Någon är visst avundsjuk, skrattade jag och snurrade ihop båda snörerna.

Jade suckade lågt och lutade sitt huvud mot Christians axel. Jag släppte snörerna och kurade ihop mig till en boll innan jag stängde ögonen och slumrade till.

Justin perspektiv

Zarah är så söt när hon sover. Speciellt när hon sover i min famn.

-Justin sover hon eller?, frågade Ryan och tittade menande på Zarah.
-Ah, eller det verkar ju så, svarade jag och pussade henne på pannan.
-Zarah är så vacker du har tur Justin, sa Kimberly och tittade på oss.
-Jarah, utbrast plötsligt Chaz.
-Jarah?, upprepade jag frågandes.
-Ja det kommer bli erat kändisnamn. Alla kommer kalla er det!
-Haha typ som Bradgelina, sa jag och log vid tanken.
___________________________________________________________________________________
Denna delen har jag (Nellah) skrivit. KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: mikaela

så bra<3 längtar till nästa hihi

2011-10-23 @ 10:22:07
Postat av: Cherry

Jättebra :DD <33

2011-10-23 @ 11:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0