| A special summer - 13 | Say it

-Du tror att allting kommer bli bra efter detta om du bara säger förlåt?
-Alltså.. Jag var avudsjuk okej? Zarah ska alltid få alla killar och hon behöver inte ens lyfta ett finger för det.
-SO WHAT?, skrek jag argt. Det låter mer som att du försöker utnyttja mig, fortsatte jag argt och gick ut till de andra.
Jag satte mig i fotöljen och Zarah slank genast ner i mitt knä. Det känns mycket bättre när Zarah är där än Nicole.



Hela kvällen satt vi bara framför TV och myste. Alla , alla myste med alla, dock undvek jag Nicole. Zarah och jag delade på en fotölj, så hon halv-satt på mig. Det var ganska mysigt. Klockan var 12 och Zarah hade somnat på mig. Jade och Christian låg och sov i hörnet av soffan tillsammans, riktigt gulliga. Vi bestämde att vi skulle gå och lägga oss. Allla andra tänkte också den tanken. Så jag bar upp Zarah till vårat rum och la ner henne i sin säng. Jag drog försiktigt över täcket och pussade henne mjukt i pannan. Hon var gudomligt söt nu när hon sov.

Zarahs perspektiv

När jag vaknade nästa morgon låg jag i in säng med alla kläder på. Hur fan kom jag hit? Jag måste ha somnat igår och sedan har någon burit upp mig. Sömnigt reste jag på mig och gick fram till garderoben. Jag kände hur någon iaktog mig så jag vände mig snabbt om för att se vem det var. Blicken jag mötte tillhörde Justin.

-Morrn' på mig med, skrattade jag och bytte snabbt om till jeansshorts och ett löst linne som visade bhn på sidorna och där bak(Om ni fattar c:).
-God morgon, flinade Justin och gled in i badrummet endast iklädd ett par lila kallingar.

Jag himlade med ögonen och gick efter. Justin log stort mot mig med tandkräm i hela munnen.

-Nästa gång spotta först, skrattade jag och stack in min tandborste i munnen.
-Ahwwääzzarfgg, mumlade Justin.
-Ehh va?, sa jag frågande och Justin spottade.
-Är jag inte snygg då?, upprepade han.
-Pfft.
-Hahah erkänn att jag är snygg. sa han och skrattade.
-Nej varför skulle ja? sa jag snobbigt. Han kom närnare mig, jag backade mn väggen var i vägen.
-Jo, säg det bara.

Han kom närmre, och nu var det bara några centimeter i från våra kroppar. Han tittade in i mina ögon och log.
Vi stod och tittade på varandra ett tag. Sedan kände jag något blött mot min näsa. Det var Justin som kletat hans tandborste mot min näsa.

-HAHAH det där var du inte med på!
-Fy vad äkligt! Nu ska du få! skrek jag och började jaga honom ur från badrummet och runt hela huset. Medans vi sprang hörde jag Ryan säga.
-Vad fan gör ni?
-Den dära fula saken kletade tandkräm  mitt ansikte! skrek jag samtidigt som jag jagde Justin. Justin sprang mot vårat sov rum och nu var han fast. Han skulle inte komma ut där i från. Jag stängde och låste dörren efter jag sprungit in i vårat rum efter Justin.
-Haha vad ska du göra? frågade Justin när han stod på ena sidan av hans säng och småskrattade med en häftig andning eftersom vi sprungit.
-Jadu det ska du allt få se! sa jag medans jag gick mot honom.
-Jag är inte rädd för dig sa han malligt och la sig ner i hans säng.

Då tog jag chansen och hoppade på honom. Men han var snabb och brottade ner mig eftersom han var mycket starkare än mig. Han satt nu gränsle över mig.

-Vem är bäst och snyggast ? frågade han.
-Haha inte du! då började han kittla mig.
-Justin sluta snälla, sa jag samtidigt som han kittlade mig.
-Om du svarar rätt på min fråga!
-Okejokej, det är du!
-Nej säg Justin det är du som är bäst och snyggast. svarade han och fortsatte kittla mig men lite mildare.
-Eh.......Justin det ät du som är bäst och snyggast. sa jag medans jag små skrattade.
-Jag visste väl att du tyckte det sa han och log stort.

Han tittade in djupt in i mina ögon. Vi tittade ett bra tag, innan han flyttade blicken till mina läppar. Han böjde ner huvudet så han kom närmare mitt ansikte. Ska jag gå för det? Han kom närmre och närmre nu var det bara någon centimeter kvar.


Vad kommer hända?
Sorry för att det tog så långt tid innan detta kom ut!
Skriven av Nellah och Olivia.

/Olivia

Kommentarer
Postat av: Felizia

Yay!!! :D <3333

Äntligen :D

2011-10-19 @ 07:36:49
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Cherry

Så brraaaa :DD <33

2011-10-19 @ 14:16:15
Postat av: Anonym

Jätte bra!!

den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

2011-10-19 @ 16:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0