| A special summer - 10 | What did i do wrong

-Justin vad är det? frågade jag men han ignorerade mig och fortsatte gå.
-Vad hände? frågade jag förvånat.
-Jag vet inte, jag såg nget speciellt. sa Ryan lika förvånat.
Så jag gick till Justin som satt inne på vårat rum med gitarren i handen, och ett ledset ansiktsuttryck.
-Vad hände? sa jag medans jag gick mot Justin för att krama honom. Men snabbt drog han sig ur mitt försökt till att krama honom.
-Vad är det ? Har jag gjort något? Jag fattar inget ..sa jag argt.
-Kom inte hit och låtsas som igenting, sa han argt och jag såg hur en tår sakta rullade ner för hans kind.



-Vad har jag gjort ? jag fattar inte vad jag har gjort som är fel? halvskrev jag argt men endå ledsent.
-Tänkt lite! Innan du leker med andras känslor! skrev Justin, och gick sedan ut ur huset.

Jag kände hur tårarna rullade ner för mina kinder. Jag fattar inte vad jag har gjort för fel. Jag gick ju bara iväg för att prata med min bror och när jag kom tillbaka var Justin sur.
Jag la mig i sängen och kände hur tårarna bara blev fler och fler.

-Vad har hänt? frågade Jade som kom in i rummet.
-Jag vet inte, Justin blev bara arg och började skrika att jag ska tänka mig för. Jag fattar inte vad jag har gjort för fel, sa jag och började grina mer. Jade kom fram till sängen och kramade om mig.
-Jag ska be att killarna pratar med honom, när han kommer tillbaka. sa Jade medans hon stök sin hand på mitt huvud.
-Nej det behöver du inte, jag ska försöka fixa detta sjäv.
-Okej men säg till om du behöver något. sa hon och vi gick ut ur rummet.

Jag gick in i badrummet för att se hur jag såg ut. När jag kom in och vände mig å jag såg mig själv i spegeln blev jag nästan rädd. Mina ögon var alldelens rödsprängda mina kinder var blöta och håret stod åt alla håll. Så jag tvättade mitt ansikte och satt upp håret i en svans. Nu såg jag iallafall lite bättre ut. Så jag gick till dom andra som satt inne i vardagsrummet och såg TV. Alla kollade på mg när jag kom ner, men vände snabbt tilbaka huvuden till TV apparaten.

Nicoles perspektiv
Jag fixade det. Nu ska jag få Justin att bli min.

-Jag går ut ett tag. sa jag.
-Okej..svarade Kimberly.

Nu måste jag hitta Justin och trösta honom. Jag började gå ner mot stranden och såg att någon satt ensam på stranden. Jag gick närnare och då såg jag att det var Justin.

-Får jag slå mig ner? frågade jag försiktigt.
-Visst, svarade Justin men hade fortfarande huvudet ner mot sanden.
-Hur är det ? frågade jag.
-Hur ser det ut? Jag föll för en tjej som fick mig att känna någon som jag aldrig känt förrut, och hon ville bara ha kändisskapet. sa Justin och tårarna blev bara mer som rullade ner gör hans kinder.
-Kom , sa jag och öppnade min famn och ha la sitt huvud mot mitt bröst.

Vi satt på stranden ett tag sedan gick vi tillbaka till huset han i hand.
Äntligen!

Zarahs perspektiv
Vi satt all ute på gården och solade, när jag såg Nicole och Justin komma gåendes hand i hand. Det stack i hjärtat, att se han med en av mina bästisar hand i hand. Jag klarar inte av detta längre, så jag stälde mig upp för att gå in.

-Vars ska du Zarah? frågade Chaz. Jag kollade bara mot Nicole och Justinoch svarade
-In. och gick in på mitt och Justin rum. Efter ett tag hörde jag två röster i utanför rummet. Jag kunde höra att det var Justin och Nicole. Dom skrattade och hade väldigt roligt. Jag tryckte ner ansiktet i kudden för att häva mitt skrik.
När jag leget i sängen ett tag gick jag till köket för att hjälpa till med middagen. När jag kom in i köket såg jag att Nicole satt i Justins knä, vid matbordet och skrattade tllsammans. Jag kände hur tårarna brände bakom ögonlocken, men jag ska inte låta som se mig grina så jag höll starkt inne tårarna. När Justin upptäckte att jag kom in i rummet ändrades hans ansiktsuttryck från ett stort leende till ett ledset, inte grinande men ledset. Han reste sig upp och gick ut ur köket, och tittade inte på mig en gång.  ''VA FAN HAR JAG GJORT'' skrek mina tankar.



Vad kommer hända... skrivet av Olivia
/Olivia

Kommentarer
Postat av: Johanna

yeah!

2011-10-16 @ 14:30:57
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Felizia

Gud vad bra! :D

2011-10-16 @ 15:07:13
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Cherry

Jättebra :D <3

2011-10-16 @ 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0