| A special summer - 1 | Four guys..

Zarahs perspektiv

Fan vad skönt att slippa hela civilisationen hemma i Atlanta. Bara få komma bort ett tag. Slippa alla äckligt sociala
paparazziz. Jag satt hemma och kollade på tv när Jade ringde och räddade hela min sommar.
Hon hade beställt en resa till ett vackert hus i Grekland för henne, mig, Kimberly och Nicole.
Det roliga var att fyra helt slumpade killar också skulle komma och bo med oss där.

*

Jag släppte handduken på golvet och inspekterade min nakna kropp i spegeln. Perfekt, jag hade
blivit mycket brunare nu under den veckan som vi varit här själva. Jag bytte om till min lila/rosa
bikini och ett par svarta ray bans. Mitt hår satte jag upp i en slarvig sné toffs.

 



Smidigt gled jag ner för den stenbelagda spruckna trappan till tjejerna som låg spänt i sina solstolar och
 väntade.

-Orättvist alla killar kommer ju stirra på dig!, tjöt Jade avundsjukt.
-Nehe ni är minst lika sexiga som jag är!, protesterade jag och la mig på min turkosa handduk som
låg placerad på en solstol.
-Jo visst.., muttrade Nicole.
-Den enda nakdelen med att de fyra killarna kommer är att man inte kommer kunna
sola topless längre, suckade Kimberly och drog på sig sin svarta bikinitopp.
-Du överlever nog Kim, skrattade jag.

Plötsligt sköts porten in till gården upp med ett ljudligt gnissel. Jag kollade upp och min
blick drogs till fyra nyfikna killar.
En av de sköt igen porten innan de kom fram till oss..
_______________________________________________________________________
Första då.. Vad tycks? Rätt kort men de 2 första kommer bli det. KOMMENTERA
Xx/Nellah<3


Kommentarer
Postat av: Becca♥lollo

jätte bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super bra!!!!!!!!!!!!!!!!!

grymt bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VI ser fram emot nästa del ;D

kolla gärna in vår blogg har precis kommit ut med prologen :P

2011-10-07 @ 19:03:21
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Ida

Skiiiit bra! Vill ha meeer! :)

2011-10-07 @ 19:24:33
Postat av: jennifer

jätte bra!!!

2011-10-07 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0