| A love story - 10 | Just a kiss..

-Hallå Zoe?!, skrek Justin och skakade om mig.
-Ehh va?, utbrast jag förvirrat.
-Du var helt inne i den där boken!, skrattade han.
-Ojsan! Hehe, flinade jag och la boken uppochner på ett litet bord.
-Ska jag ringa till Christian och Caitlin? Hade tänkt att vi kunde gå och bada?.
-Sure men ringer du så byter jag om, svarade jag och drog ut min lila bikini ur garderoben.



Han nickade och gick iväg mot telefonen. Jag bytte snabbt om och packade min strandväska.

-De kommer om 10 sek!, ropade Justin från telefonen.
-Okej!, svarade jag och satte på mig mina svarta ray ban.
-Då drar vi, log Justin och flätade ihop våra fingrar.
-Justin!, protesterade jag och drog undan min hand.
-Jo Zoe!, De vet faktiskt knappt att vi är här.. Ännu, svarade han och tog min hand igen.

Vi låste dörren och jag la ner hotellnyckeln i min strandväska.

-Där är ni!, utbrast Justin och pekade på Caitlin och Christian.
-Yes här är vi!, flinade de och kom fram till oss.
-Jag ska spana killar! Det får inte duu!, retades Caitlin.
-Ha-ha jag spanar väl hur mycket jag vill bakom mina solglasögon, svarade jag och fällde ner mina solglasögon.
-Nice flickvän.., muttrade Justin surt.
-Jag sa aldrig VEM jag skulle spana på. Jag har liksom hört att Justin Bieber bor på det här hotellet just NU!, pep jag och spelade belieber.
-Oh my fuckin' good han är ju såååå HET!, hyperventilerade Caitlin.
-Ah jag vet OMG!!, skrattade jag och kysste Justin.

Vi började promenera mot stranden som låg kanske 500 meter från hotellet. När vi kom fram la vi våra handukar på en bra plats. Killarna tävlade ner till havet medans jag och Caitlin gick bakom.

-Inga papz än så länge, log Caitlin och slog mig lekfullt på armen.
-Ha-ha kul. Hoppas att de inte kommer alls, svarade jag och doppade foten i vattnet.

Till min förvåning var det ganska varmt ändå så vi gick ut till Justin och Christian som tävlade om vem som kunde hålla andan längst under vattnet. Caitlin fick agera domare. Christian vann.

-Det där var tur, muttrade Justin surt.
-Om du säger det så, flinade Christian.
-Okej okej Justin gå vidare, skrattade jag och puttade ner honom under vattnet.

-Tack för den Zoe!, sa Justin.
-Varse shawtyman, flinade jag och pussade honom snabbt på munnen.
-Är ni inte kloka det finns papz överallt!!, väste Christian och pekade diskret in mot stranden.
-Det tog 1 sekund, de hann ändå inte få det på bild, sa Justin och himlade med ögonen.
-Men tänk om, mumlade Caitlin tankspritt.

Jag kollade snabbt på henne och dök ner under vattnet. Jag simmade fram till hennes fot och grep tag i den. Hon började sparka och ramlade framlänges över mig. Jag simmade upp till ytan och bubblade av skratt..
____________________________________________________________________________________
Denna del är skriven av mig (Nella) Olivia ska snart börja uppdatera ordentligt. KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

SKITBRA! :D :D

2011-10-02 @ 17:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0