Vinnare för huvudrollen i - Like A Skyscraper -

Jag heter Julia. Jag är 14 år, snart 15. På fritiden så skjuter jag bågskytte och tävlar nästan varje helg. Annars är jag mest med mina kompisar, fast jag har bara 3 st som jag räknar som kompisar... Annars i skolan har jag minst godkänt i alla ämnen. Jag har lite problem med andra elever på skolan som inte är särskilt snälla mot mig. Jag får ta emot en hel det glåpord för att jag inte inte är riktigt som alla andra i den här j****a byhålan (Bland annat för att jag gillat JB). Jag tror att det har format en hel del av min personlighet, för jag är mer tillbakadragen och säger inte särskilt mycket. När jag säger något så är det noga genomtänkt. Jag är rätt blyg, men när jag lär känna någon person som jag börjar lita på så blir jag mer öppen och jag är snäll, hjälpsam och så.

Julia! Grattis :) Men anledningen till att jag valde dig är för att jag ville att huvudrollen skulle vara såhär. Kommer kanske ändra åldern till 16 då men annars är det perfekt :) Sen kommer jag nog ha ett engelskt efternamn :)
/Nellah<3

 UPDATE;
Mer info om novellen kommer i framtiden när jag är klar med
| A special Summer |

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är helt ok att ändra åldern till 16 och att ge mig ett engelskt efternamn, då jag inte vill ge ut mitt

2011-11-18 @ 18:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0