| A special summer - 28 | Jarah

-JUSTIIN!, skrek jag och sprang ut i vattnet.
-Säg att jag är bäst säg det!, ropade Justin och slängde sig på mig.
-Okej okej du är bäst, sa jag och la händerna runt hans nacke.
-Bra, sa han och kysste mig.

Även fast han visste att det fanns paparazzis överallt..


Jarah fortsätter !
"Sångfåglarna Justin Bieber och Zarah Courner fortsätter att
mysa och visa sin kärlek helt öppet. Det råder ingen tvivel om att
vi har nästa kändispar framför oss. "Jarah" är vad fansen
har börjat kalla de. Har våran Bieber vuxit upp för gott?
Många Belibers är rasande på sockersöta Zarah"

-Herregud, muttrade jag när jag hade läst klart för de andra.
-Äsch det finns ändå inget vi kan göra nu, sa Justin och pussade mig i nacken bakifrån.
-Kanske inte det, sa jag och stönade till.
-Mm, mumlade Justin och fortsatte pussa mig i nacken.
-Justin sluta, sa jag och vände mig om.

Han höjde på ögonbrynen och sög tag i min underläpp. Jag himlade med ögonen och kysste honom.

Justins perspektiv

Mamma hade precis ringt och skällt ut mig rejält för att "ha sex offentligt". Kom igen vi kysstes ju bara typ.. Jag suckade och gick tillbaka till de andra.

-Hon är surare än surast, muttrade jag och drog ner Zarah i mitt knä igen.
-Vad sa hon då?, frågade Zarah och pussade mig på munnen.
-Att vi hade "sex offentligt", svarade jag och smålog.
-Jo, tänk om hon visste vad vi gör när vi INTE har publik, sa hon och flinade.
-Då skulle hon få spader, sa jag och smålog.

Mamma får spader så fort jag rör en tjej på ett ställe som "inte är lämpligt". Men jag älskar henne ändå. Jag menar det är världens bästa mamma vi snackar om här.

-Hallå Justin?, sa Zarah och smekte min mage under t-shirten.
-Ehh va?, sa jag och flinade oskyldigt.
-Vad tänkte du på?
-Jo du vet du och jag i en stor säng utan klä..
-Tyst!, sa Zarah och höll för min mun. Jag vill inte veta.
Jag skrattade.
-Det vet jag att du vill, skrattade jag och kysste henne.

Hon slår till mig löst i bakhuvudet men besvarar ändå min kyss.

-Men skaffa ett rum!, stönade Ryan.
-Vi har redan ett där uppe, flinade jag och lyfte Zarah.
-We'll be back in an hour, skrattade Zarah innan jag gick upp med henne.

Chaz perspektiv

Att ens tänka på att Zarah inte var min gjorde mig vansinnig. Justin ska alltid få ALLA tjejer. Alltså verkligen FÅ. Tanken på att de just nu hade sex däruppe får mig att vilja spy.

-Chaz tänk inte på det mer, sa Ryan tröstande och dunkade mig i ryggen.
-Det är ganska svårt jag menar du hör väl?, svarade jag och syftade på deras stön.
-Jo vi sätter på tven, sa Jade och flinade.
_________________________________________________________________________________
Den här delen har jag (Nellah) och Matilda skrivit! KOMMENTERA BRA NU SÅ KNK DET BLIR EN TILL DEL ÅT ER IKVÄLL!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Cherry

Aww, stackars Chaz ://

Men jättebra skrivet :DD ♥♥

2011-11-13 @ 21:40:50
Postat av: elena

super bra



stackars "Chazýman" Chaz :C

2011-11-14 @ 12:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0