| A special summer - 29 | Deal

-Chaz tänk inte på det mer, sa Ryan tröstande och dunkade mig i ryggen.
-Det är ganska svårt jag menar du hör väl?, svarade jag och syftade på deras stön.
-Jo vi sätter på tven, sa Jade och flinade.



Nästa morgon Justins perspektiv

-
Zarah, babe, vakna, sa jag försiktigt och ruskade om henne.

Hon slog upp ögonen och log sött.

-Godmorgon älskling, sa hon och satte sig upp.
-Godmorgon honey, svarade jag och log med hela ansiktet.
-Sovit gott?, frågade hon och ställde sig upp.
-Jo.., mumlade jag och studerade hennes vackra kropp.

Zarah är så sexig att man hypnotiseras så fort hon uppenbarar sig i bikini (eller som i det här fallet) underkläder. Det går liksom inte att vika undan blicken från hennes kropp.

-Biebz ser något han gillar, flinade Zarah och tog på sig ett linne och ett par jeans shorts.
-Kanske det, svarade jag och ställde mig upp.
-Jag går till toan sålänge klä på dig innan halva Grekland får se dig, sa hon och gick iväg.

Jag skrattde och klädde på mig ett par jeans, en vit v-ringad t-shirt och min lila NY keps.

Zarahs perspektiv

När jag kom tillbaka så satt Justin på sängen och spelade spel på sin nya röda iphone. Jag försökte få kontakt med honom ett tag men när han vägrade reagera så skrev jag ett sms.

"Nörd, ska du inte kyssa skärmen snart också? ;) X Zarah"

Justin öppnade som förväntat smset och tittade fövånat upp.

-Hur fick du mitt nummer?, frågade han och stoppade ner sin mobil i fickan.
-Ryan, sa jag och flinade.
-Snodde du hans mobil?!, utbrast Justin och pussade mig på näsan.
-Kanske, sa jag och skrattade.
-Ficktjuv, log Justin och tog min hand.

Vi gick ner till de andra och satte oss vid frukostbordet.

Chaz perspektiv

Att se deras gullande vid matbortet fick mig spyfärdig. Zarhas läppar pressades åter igen mot Justins och de kysstes passionerat, då blev det nog, jag reste mig upp och började gå, jag gick ut ur rummet in i vardagsrummet, usch! Det var så motbjudande, Zarah ska vara MIN, INTE Justins!

Zarahs perspektiv

Justins smekte min korsrygg med sin tumme och kysste mig.

-Okej hallå? Gulle gull! Sluta vi försöker äta här!, sa Ryan surt och stoppade in en sked fil i munnen.
-Ät någon annan stans då, svarade jag och flinade.

Han pekade långfinger men sa inget. Justin hade börjat äta av sin fil igen så jag tog hans sked och stoppade in i min mun. Haha snacka om att inte ha något att göra.

-Zarah allvarligt vad gör du?, frågade Justin och tog tillbaka sin sked.
-Jag har tråkigt kan vi inte göra något kul idag?,utbrast Christian.
-Joo vi kan köra laserblast, sa Chaz som hade kommit tillbaka.
-TJEJERNA MOT KILLARNA!!, skrek jag och Nicole i kör och skrattade.
-Vi kan göra en deal, fortsatte jag och tittade på Justin. Om du vinner så är jag din ikväll, och om jag vinner så ska du göra vad jag vill hela dagen imorgon.
-Deal, sa Justin och skakade min hand..

Sedan gick vi upp för att göra oss iordning och byta om för laserblasten men det slutade med att jag och Justin hoppade i sängarna som stod ihopskjutna.
__________________________________________________________________________________
Denna del har jag(Nellah) och lite Matilda skrivit :) KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3


Kommentarer
Postat av: ellen

Jätte bra! Mera!

2011-11-17 @ 18:43:30
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: Cherry

Skitbraa :D ♥♥

2011-11-17 @ 19:54:27
Postat av: elena

super bra

2011-11-18 @ 17:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0