| A special summer - 26 | I will choose you.

Ha! Att han ens tänkte på att lämna mig för Chaz. Han sa ju att han älskade mig. Då är det ju nästan självklart att han borde välja mig...




Justins perspektiv

Jag sjönk mer i soffan, jag behöver verkligen tänka lite...
Klart att jag ska välja Zarah, men det har alltid varit jag, Ryan och Chaz, ända sedan vi var små.
Jag måste snacka me Chaz, komma på ett sätt att få han att ändra på sig!
Men egentligen så borde Zarah få välja vem hon vill vara tillsammans med, eftersom både jag och Chaz är kär i henne, men jag är inte kär i henne, jag älskar henne!
Och vi älskar varandra.
Jag reste mig upp och gick in till köket där alla andra satt.
-Zarah, kan jag få snacka med dig?
-Visst, mumlade hon tyst, jag tog hennes hand och drog med henne upp till vårat sovrum, och det första jag sa var.
-jag älskar dig.
-Men du vill inte förlora Chaz... suckade hon.
-Inte dig heller, jag vet inte vad du gör med mig, du gör mig galen! jag tog hennes händer och fortsatte.
-jag har aldrig någonsin känt så här förut, för någon! Jag älskar dig så mycket att det gör ont att bra tänka på att jag någonsin gjort något annat. jag tog en paus för att kyssa henne ömt.
-Jag kommer välja dig, men snälla, ge mig en chans att få Chaz att ändra sig, innan jag väljer överhuvudtaget, för det är ett sånt lätt val, jag skulle välja dig över mitt eget liv, Zarah.
-Det där är nog det finaste nån någonsin sagt eller kommer säga till mig, mumlade hon tyst.
-det är för att du är det finaste i den här världen. Jag lutade mig fram och våra läppar mötes i en perfekt kyss.

Chaz perspektiv


Jag log lite för mig själv, det var nu han skulle säga att han valde mig, Zarah skulle bli förkrossad och jag skulle finnas där för att trösta henne, sen skulle det bli vi, för alltid.

Zarahs perspektiv

JAAAAA! Han hade valt mig, men egnetligen, med tanke på alla gånger vi sagt att vi älskar varandra, med tanke på vad vi gjort i går kväll, så borde det vara självklart, jag log stort för mig själv och gick in i köket, där satt Chaz och små log för sig själv, men när han såg mitt leende försvann hans.
-Justin vill snacka med dig i vårat sovrum, sa jag med betoning på vårat.
-Ja, i erat, sa han surt och försvann, egentligen, om Justin dumpa mig nu, så skulle det vara på grund av Chaz, så jag skulle hata han, det skulle aldrig bli vi.

Justins perspektiv

Jag tog ett djupt andetag och samtidigt som dörrhandtaget trycktes ner insåg jag att slöa kläder som jag och Zarah haft på oss igår låg utsprida i hela rummet, allt vi haft på oss. Jag log för mig själv, igår kväll hade varit bästa kvällen i mitt liv.
Chaz öppnade dörren, svalde hårt när han såg alla kläder.
-Jaså. sa han kalt.
-Skit i det nu! Jag tänker inte välja mellan min flickvän och min bästa vän, That's it!
-För det första, det är inget att skuta i! Du har varit inne i henne! Och för det andra, DET MÅSTE DU!
-Så du tänker inte ge dig? Vad hade du tänkt dig, att jag skulle välja dig framför tjejen som jag älskar mer än mitt eget liv, och att hon sen skulle springa in i din famn och så skulle det bli ni? DU skulle vara anledningen till att jag dumpat henne förfan! Lär dig, jag kommer aldrig dumpa Zarah! Inte ens tänka tanken!
-Ja...jag..eh stammade han, Välj bara! Sa han sen med hög och irriterad röst.
-Fine! Du tänker inte skärpa dig!
-Nej för jag är så jävla trött på att du får alla! I skolan fick du alla, och nu vill alla ha dig! Och då menar jag verkjärn få! Sa han och lyfte upp Zarahs trosor från golvet.
-Det kanske betor på ens personlighet, på just detta! För jag väljer Zarah.



Delen skriven av mig(Matilda) från mobilen, därför kanske den ser lite konstig ut...redigerar och fixar bild ikväll!
Puss!<3


Kommentarer
Postat av: Cherry

Så sjuukt bra :DD ♥♥

2011-11-13 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0