| A special summer - 23 | I love u @JustinBieber

-Justin vad gör du?! HÄR UTE SERIÖST TÄNK SÅ SÅG NÅGON!, väste jag och såg mig omkring.
-Men det är ju inga här, mumlade Justin och kysste mig igen.
-Hoppas jag.. För ditt eget bästa, svarade jag.

****
Efter några timmar så packade vi ihop och åkte hem. Det hade hunnit bli lite kallt så det var darför vi hade bestämt att vi skulle åka hem.



-JUUUUSTIN!, min röst ekade över hela huset.
-Eh ja gumman?, svarade han nervöst och kom in i rummet.
-Du sa att det inte var några där! Men fan vad fel du hade!, sa(snarare skrek) jag.
-vadå vad sa jag?, frågade han förvirrat och satte sig bredvid mig.

Jag suckade och satte laptopen i hans knä. Justins ansikte ändrades från förvirrat till oroligt. Han läste texten och tittade upp, som om han funderde på vad han kunde säga.


" Allas våran flickidol Justin Bieber sågs idag i en park i Grekland, med den bedårande Zarah Courner samt vänner som sällskap. Kan det vara ett nytt kändispar på gång? Justin sågs dra upp våran vackra Zarah och kyssa henne helt offentligt. Om detta var något han gjorde medvetandes lär vi aldrig få veta. Men visst skulle de bli ett gulligt par? Den stora frågan är ju också självklart vad de gör tillsammans Grekland."

-Ehhm oj?, sa han bara och kysste mig.
-Fattar du inte? Alla kommer ju skicka dödshot till mig och jag kommer få fly från landet för att gömma mig i en sliskig lägenhet i Monaco, sa jag med inlevelse och gjorde massa gester med armarna.
-Överdriv inte älskling, och jag håller med. Vi skulle bli ett vackert kändispar, flinade han och gick ut ur rummet igen.

Jag suckade och loggade in på twitter.

"Before all of you guyz start's to hate me and send mean e-mails, u should now that it won't change anything. And for my true Zarahnator's #ILoveYouGuyz #Zarahnator #Forever
P.S I love u
@JustinBieber"

Sen kollade jag Justins twitter som han hade uppdaterat för några sekunder sen.

" Guyz plz don't start to hate Zarah cuz i love her and she makes me happy. #LoveMyFans #Family
I love u @ZarahCourner <3"

-Aww, sa jag för mig själv och stängde ner datorn.
-Justin, började jag när jag kom in i vardagsrummet. Jag älskar dig ännu mer.
-Aww, kom!, sa han och klappade på sitt knä.
-Du, fortsatte han lite allvarligare. Mamma har fått reda på det..
______________________________________________________________________________________
Den här delen har jag(Nellah) skrivit. KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Cherry

Jättebra :D ❤

2011-11-10 @ 20:32:11
Postat av: elena

super bra

2011-11-11 @ 16:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0