My little sweetheart- Kapitel 47

- Vad är detta! Sa Pattie och stod kvar i samma position.
Jag snegla lätt på Justin med min orliga blick och såg hur hans nervösitet steg och han ansikte var illröd.
Min blick flög snabbt tillbaka på Pattie som stod och kollade på golvet med massa kläder på.
- Fixa er och kom ner direkt! Sa Pattie och smällde till dörren till Justins rum så att papperna på Justins skrivbord lätt föl ner på marken.
- Fan, det är mitt fel, allt kommer blir katastrof nu, Viskade Justin och titta ner i sängen.
- Gubben det gör inget, Vid fixar detta, Viska jag tillbaka och pussa han lätt på pannan.
Han log mot mig.
- Kom vi tar på oss och går ner, Sa han och reste sig upp ur sängen av sin halv liggans position.
Jag reste mig snabbt upp ur sängen med bara underkläder på och drog sedan på mig mina jens shorts.
Jag snurra runt i rummet med blicken hoppande runt i rummet, Var är min tröja.
Justin’s Perspektiv
Jag såg hur Gaby hoppar runt i rummet bed bar över kropp, Han lyfte på saker och ting men jag visste fort farande inte vad hon ville säga med det.
- Vad är det? Frågade jag henne och fången hennes blick som hoppar runt i rummet.
- Jag hittar inte min tröja, Svarade Gaby mig snabbt och släppte våra kontakt med blickarna.
egentligen behövde hon inte ha någon tröja, hon var bara så snygg utan tröja.
Men bara om mamma inte skulle varit hemma, Men om hon nu ser Gaby utan tröja skulle hon trott av vi var sjuka.
Jag titta mig runt i rummet men såg ingen skymt av Gabys gråa tröja hon hade på sig när hon kom.
- Du kunde ju ha gått ner utan, Föreslog jag och titta på Gaby som nu slutade att leta efter sin tröja.
- Är du normal Justin, Din mamma är ju där nere, Sa Gaby chokat och titta på mig som att jag vore en idiot.
- Ta denna då, Sa jag och drog av mig den gröna koftan jag hade tagit på mig.
Jag såg hur Gaby log och kom fram till mig, Hon drog på sig den stora tröjan och sedan granska sig själv.
Hon var så söt i den stora tröjan, Hon kunde nästan flyga i den.
Hon var så att jag kunde mosa henne som man ibland för när man träffar små bebisar, Man för bara ett ryck av att mosa en person över hur söt den är.
- Gumman, du behöver inte titta på dig, Du är alltid söt, Sa jag och tog ett grepp om hennes midja, Jag drog fram henne närmare mig och sedan gav henne en puss på munnen.
Hon log mot mig och sedan tog sin hand runt mig.
- Kom vi går ner, Sa hon och drog mig mot dörren bakom oss.
Gaby’s perspektiv
När vi tog dem första stegen i trappan och mina händer inflätade i Justins kunde jag känna hur nervös han var.
Hur nervös han var över att hans mamma skulle säga något dåligt om mig.
Jag kunde nästan höra hur hans hjärta dunka av nervositet.
- Låt detta gå bra, Hörde jag hur Justin mumla tyst när vi tog de sista steget i trappan in till vardags rummet där Pattie satt i en bestämd position och vänta på oss.
Pattie vände blicken från teven hastigt när hon hörde våra steg närma sig henne.
Hon nicka med blicken mot soffan mitt emot henne och sedan la händerna i kors.
Jag känd hur Justin tog ett enu hårdare grepp om våra inflätade fingrar, Hon tryckte in dem.
Nu kunde jag nästa känna hur hans hjärta dunka, Det dunka bara snabbar och snabbare.
Jag satt mig snabbt ner i soffan utan att möta Patties blick som leta efter min, Justins satt sig med en duns så tät in till mig som det gick.
Jag kände hur en hans landa lätt på mig axel, Mitt huvud vände sig automatiskt mot min axle och såg hur Justins arm vilda på min axle, Jag vänd min blick mot min hand och såg att våra fingrar fortfarande var inflätade u varandra.
- Vad ville du? Sucka Justin och lyfte sin blick mot Pattie.
- Jag vill prata med er om det ni håller på med! Hörde jag Pattie säga bestämt medans jag hade en fast och rädd blick på våra händer.
- Vad, får vi inte ha lite kul? Mumlade Justin och såg hur han vände blicken mot sina fötter på golvet.
Pattie sucka,
- För det första, använder ni skydd? Frågade Pattie.
- Vi har ju aldrig haft det, Sa Justin.
- Nej, men så som ni nu håller på vet man aldrig med er, ungdomar i eran ålder skulle aldrig holt på så när deras föräldrar är hemma.
Jag såg i ögonvrån hur Justin lyfte sin blick.
- Men vad fan mamma, vi vet vad vi håller på med, Sa jag och tryckte mig närmare honom.
- Justin! Sa Pattie och hon lät irriterande på tonen.
Justin sucka djupt,
- Så du tror nu att jag tänker skicka er till Hawaii ensamma! Sa Pattie chokat.
- Mamma! Sa Justin surt.
- Ska jag släppa er två själv tror du det, så att Gaby kommer komma hem gravid eller? Frågade Pattie, Jag hade inte mod att lyfta min blick från våra händer.
Snälla Justin, släppt inte taget om mig..
- Vad är detta! Sa Pattie och stod kvar i samma position.
Jag snegla lätt på Justin med min orliga blick och såg hur hans nervösitet steg och han ansikte var illröd.
Min blick flög snabbt tillbaka på Pattie som stod och kollade på golvet med massa kläder på.
- Fixa er och kom ner direkt! Sa Pattie och smällde till dörren till Justins rum så att papperna på Justins skrivbord lätt föl ner på marken.
- Fan, det är mitt fel, allt kommer blir katastrof nu, Viskade Justin och titta ner i sängen.
- Gubben det gör inget, Vid fixar detta, Viska jag tillbaka och pussa han lätt på pannan.


Han log mot mig.
- Kom vi tar på oss och går ner, Sa han och reste sig upp ur sängen ur sin halv liggande position.
Jag reste mig snabbt upp ur sängen med bara underkläder på och drog sedan på mig mina jens shorts.
Jag snurra runt i rummet med blicken hoppande runt i rummet, Var är min tröja.

Justin’s Perspektiv
Jag såg hur Gaby hoppar runt i rummet med bar över kropp, Han lyfte på saker och ting men jag visste fort farande inte vad hon ville säga med det.
- Vad är det? Frågade jag henne och fången hennes blick som hoppar runt i rummet.
- Jag hittar inte min tröja, Svarade Gaby mig snabbt och släppte våra kontakt med blickarna.
Egentligen behövde hon inte ha någon tröja, hon var bara så snygg utan tröja.
Men bara om mamma inte skulle varit hemma, Men om hon nu ser Gaby utan tröja skulle hon trott av vi var sjuka.
Jag titta mig runt i rummet men såg ingen skymt av Gabys gråa tröja hon hade på sig när hon kom.
- Du kunde ju ha gått ner utan, Föreslog jag och titta på Gaby som nu slutade att leta efter sin tröja.
- Är du normal Justin, Din mamma är ju där nere, Sa Gaby chokat och titta på mig som att jag vore en idiot.
- Ta denna då, Sa jag och drog av mig den gröna koftan jag hade tagit på mig.
Jag såg hur Gaby log och kom fram till mig, Hon drog på sig den stora tröjan och sedan granska sig själv.
Hon var så söt i den stora tröjan, Hon kunde nästan flyga i den så stor den var för henne.
Hon var så att jag kunde mosa henne som man ibland för när man träffar små bebisar, Man för bara ett ryck av att mosa en person över hur söt den är.
- Gumman, du behöver inte titta på dig, Du är alltid söt, Sa jag och tog ett grepp om hennes midja, Jag drog fram henne närmare mig och sedan gav henne en puss på munnen.
Hon log mot mig och sedan tog sin hand runt mig.
- Kom vi går ner, Sa hon och drog mig mot dörren bakom oss.

Gaby’s perspektiv
När vi tog dem första stegen i trappan och mina händer inflätade i Justins kunde jag känna hur nervös han var.
Hur nervös han var över att hans mamma skulle säga något dåligt om mig.
Jag kunde nästan höra hur hans hjärta dunka av nervositet.
- Låt detta gå bra, Hörde jag hur Justin mumla tyst när vi tog de sista steget i trappan in till vardags rummet där Pattie satt i en bestämd position och vänta på oss.
Pattie vände blicken från teven hastigt när hon hörde våra steg närma sig henne.
Hon nicka med blicken mot soffan mitt emot henne och sedan la händerna i kors.
Jag känd hur Justin tog ett enu hårdare grepp om våra inflätade fingrar, Han tryckte in dem.
Nu kunde jag nästa känna hur hans hjärta dunka, Det dunka bara snabbar och snabbare.
Jag satt mig snabbt ner i soffan utan att möta Patties blick som leta efter min, Justins satt sig med en duns så tät in till mig som det gick.
Jag kände hur en hans landa lätt på mig axel, Mitt huvud vände sig automatiskt mot min axle och såg hur Justins arm vilda på min axle, Jag vänd min blick mot min hand och såg att våra fingrar fortfarande var inflätade u varandra.
- Vad ville du? Sucka Justin och lyfte sin blick mot Pattie.
- Jag vill prata med er om det ni håller på med! Hörde jag Pattie säga bestämt medans jag hade en fast och rädd blick på våra händer.
- Vad, får vi inte ha lite kul? Mumlade Justin och såg hur han vände blicken mot sina fötter på golvet.
Pattie sucka,
- För det första, använder ni skydd? Frågade Pattie.
- Vi har ju aldrig haft det, Sa Justin.
- Nej, men så som ni nu håller på vet man aldrig med er, ungdomar i eran ålder skulle aldrig holt på så när deras föräldrar är hemma.
Jag såg i ögonvrån hur Justin lyfte sin blick.
- Men vad fan mamma, vi vet vad vi håller på med, Sa jag och tryckte mig närmare honom.
- Justin! Sa Pattie och hon lät irriterande på tonen.
Justin sucka djupt,
- Så du tror nu att jag tänker skicka er till Hawaii ensamma, Sa Pattie chokat.
- Mamma! Sa Justin surt.
- Ska jag släppa er två själv tror du det, så att Gaby kommer komma hem gravid eller? Frågade Pattie, Jag hade inte mod att lyfta min blick från våra händer.
Snälla Justin, släppt inte taget om mig..

KOMMENTERA NU MYCKET!

Vad kommer Justin och Gaby säga, hur ska dem nu komma till Hawaii och kommer Pattie att släppa dom?
Kom med idéer! :D

Kommentarer
Postat av: jennie

skit bra !!!!!!!

2011-05-10 @ 17:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0