My little sweetheart- Kapitel 46

Gaby’s Perspektiv
Jag titta Justin djupt in i ögonen, I hans underbara hassel bruna ögon jag drunkna i.
Det var en sak jag koncentrera mig på och det var Justins fina ögon som glänste av glädje.
Jag luta mitt huvud närmare honom med blicken kvar, Mina läppar nuddade han och jag slöt sakta mina ögon.
Den underbara känsla kunde inte bli bättre.
Den stunden mina läppar nudda hans.
Det var helt tyst i rummet, Inte ens små andetag kunde höras i rummet och ingen av oss vågade röra  på mig.
Justin’s Perspektiv
Jag putta lätt tillbaka Gaby där hon låg innan på sängen, Hon tveka inte utan hängde med bak.
Vårta läppar släppt inte taget om varandar,
- Där fick jag dig, Viska jag samtidigt som våra läppar var som fastklistrade i varandra.
Gaby sa inte att ljud utan fortsatte att kyssa mig allt mera och vildare.
- Som jag har saknat dig, viska hon och kysste mig hårt på nacken.
Jag sa inte ett ljud utan bara stöna till lågt så att mamma inte skulle märka något där nere.
Gaby är min och ingen annans, Hon är min och kommer att få bli det i evigheter.
Nu låg Gaby över mig och tryckte mig mot sig hårt och jag kände hur jag mer och mer blev upphetsad av Gabys underbara kyssar.
Våra tungor nudda varandra då och då och kyssarna gick över till vilt hångel, Både jag och Gaby stöna till då och då.
Hennes varma hand gled över min mage medans hon kysset mig.
- Herregud Justin, Din mage, Viska hon.
Jag log mot henne och drog sakta av hennes tröja medans hon satt på mina lår, Tröjan flög snabbt av och jag kasta iväg den på golvet i rummet utan att titta var den skulle hamna.
Hennes armar gled tillbaka under tröjan tröja och hon slet komplicerat av tröjan från mig.
Gaby titta snabbt på magen och sedan på mig igen, Hennes varma tunga nudda mig och rulla runt i min mun.
Dem blöta kyssarna ville inte sluta, Hon tyckte in sina långa naglar i min rygg och jag kände smärtan flyga genom kroppen men jag vågade inte att säga ifrån, Nu hade jag hanne.
Gaby’s perspektiv
Jag tryckte in mina långa lösnaglar i Justins rygg och jag känd hur han spände till sig men jag tänkte inte på det utan våra tunga fortsatte att rulla.
Hans händer drog sig mot min rumpa och han tog ett fast grepp om den, Hans stora händer var fast klämda på min rumpa.
- Vänta Justin, Viska de jag.
Justin titta frågande på mig, Jag snäppte upp min jeans shorts och la ner dom på golvet.
Jag såg hur Justin log och tog ett grepp om min hand och putta mig på honom.
- Min underbara älskling, Mumlade Justin och fortsatte att kyssa mig.
Jag kände hur hans panna blev allt svettigare och svettigare och han började att rulla tungorna oftare och våra kyssar blev blötare.
Jag stöna till och drog mina händer längst Justins mage sakta och sedan ner till byxorna.
Min händer blev att stressare och stressare för att få upp Justins drag kedje som inte var så lätt att öppna.
- Hallå! Hörde jag en bestämd röst säga i andra ändan.
Justin reagerar snabbt och kastar mig bredvid honom på sängen.
Jag tittade frågande på Justin och såg hur hans blig blev att orligare och oroligare.
Min blick vändes till dörren vid Justins rum som stod helt öppen och Pattie mad armarna i kors , hon hade en bestämd men samtigit orligt blick på mig som bara att i underkläder och Justin som var utan tröja och byxorna halvt uppknäppta.
- Vad är detta! Sa Pattie och stod kvar i samma position.
Jag snegla lätt på Justin med min orliga blick och såg hur hans nervösitet steg och han ansikte var illröd.
Min blick flög snabbt tillbaka på Pattie som stod och kollade på golvet med massa kläder på.
- Fixa er och kom ner direkt! Sa Pattie och smällde till dörren till Justins rum så att papperna på Justins skriv bort lätt föl ner på marken.
- Fan, det är mitt fel, allt kommer blir katastrof nu, Viskade Justin och titta ner i sängen.
- Gubben det gör inget, Vid fixar detta, Viska jag tillbaka och pussa han lätt på pannan.
Gaby’s Perspektiv 


Jag titta Justin djupt in i ögonen, I hans underbara hassel bruna ögon jag drunkna i.
Det var en sak jag koncentrera mig på och det var Justins fina ögon som glänste av glädje.
Jag luta mitt huvud närmare honom med blicken kvar, Mina läppar nuddade han och jag slöt sakta mina ögon.



Den underbara känsla kunde inte bli bättre, Den stunden mina läppar nudda hans.
Det var helt tyst i rummet, Inte ens små andetag kunde höras i rummet och ingen av oss vågade röra  på mig.
Ingen av oss ville avbryta de.

Justin’s Perspektiv
Jag putta lätt tillbaka Gaby där hon låg innan på sängen, Hon tveka inte utan hängde med bak.
Vårta läppar släppt inte taget av varandar,
- Där fick jag dig, Viska jag samtidigt som våra läppar var som fastklistrade i varandra.
Gaby sa inte att ljud utan fortsatte att kyssa mig allt mera och vildare.
- Som jag har saknat dig, viska hon och kysste mig hårt på nacken.
Jag sa inte ett ljud utan bara stöna till lågt så att mamma inte skulle märka något där nere, Jag älskade när Gaby kysste mig på nacken, Då kan man inte låta bli att bli varm i hela kroppen.
Gaby är min och ingen annans, Hon är min och kommer att få bli det i evigheter.
Nu låg Gaby över mig och tryckte mig mot sig hårt och jag kände hur jag mer och mer blev upphetsad av Gabys underbara kyssar.
Våra tungor nudda varandra då och då och kyssarna gick över till vilt hångel, Både jag och Gaby stöna till då och då.
Hennes varma hand gled över min mage under tröjan medans hon kysset mig.
- Herregud Justin, Din mage, Viska hon.
Jag log mot henne och drog sakta av hennes tröja medans hon satt på mina lår, Tröjan flög snabbt av och jag kasta iväg den på golvet i rummet utan att titta var den skulle hamna.
Hennes armar gled tillbaka under tröjan och hon slet komplicerat av tröjan från mig.
Gaby titta snabbt på magen och sedan på mig igen, hon luta sig tillbaka och kysste mig, hennes varma tunga nudda mig och rulla runt i min mun.
Dem blöta kyssarna ville inte sluta, Hon tyckte in sina långa naglar i min rygg och jag kände smärtan flyga genom kroppen men jag vågade inte att säga ifrån, Nu hade jag henne.

Gaby’s perspektiv

Jag tryckte in mina långa lösnaglar i Justins rygg och jag känd hur han spände till sig men jag tänkte inte på det utan våra tunga fortsatte att rulla.
Hans händer drog sig mot min rumpa och han tog ett fast grepp om den, Hans stora händer var fast klämda på min rumpa.
- Vänta Justin, Viska de jag.
Justin titta frågande på mig, Jag snäppte upp min jeans shorts och la ner dom på golvet.
Jag såg hur Justin log och tog ett grepp om min hand och drog mig ner mot honom.
- Min underbara älskling, Mumlade Justin och fortsatte att kyssa mig.
Jag kände hur hans panna blev allt svettigare och svettigare och han började att rulla tungorna oftare och våra kyssar blev allt blötare.
Jag stöna till och drog mina händer längst Justins mage sakta och sedan ner till byxorna.
Min händer blev allt stressare och stressare för att få upp Justins drag kedje som inte var så lätt att dra upp.
- Hallå! Hörde jag en bestämd röst säga i andra ändan av rummet.
Justin reagerar snabbt och kastar mig bredvid honom på sängen.
Jag tittade frågande på Justin och såg hur hans blig blev att orligare och oroligare.
Min blick vändes till dörren vid Justins rum som stod helt öppen och Pattie mad armarna i kors , hon hade en bestämd men samtigit orligt blick på mig som bara att i underkläder och Justin som var utan tröja och byxorna halvt uppknäppta.
- Vad är detta! Sa Pattie och stod kvar i samma position.
Jag snegla lätt på Justin med min orliga blick och såg hur hans nervösitet steg och han ansikte var illröd.
Min blick flög snabbt tillbaka på Pattie som stod och kollade på golvet med massa kläder på.
- Fixa er och kom ner direkt! Sa Pattie och smällde till dörren till Justins rum så att papperna på Justins skrivbord lätt föl ner på marken.
- Fan, det är mitt fel, allt kommer blir katastrof nu, Viskade Justin och titta ner i sängen.
- Gubben det gör inget, Vid fixar detta, Viska jag tillbaka och pussa han lätt på pannan.


KOMMENTERA!

Vad kommer nu att hända, vad kommer Pattie att säga?
Förslag tack :D

KOMMENTEEEERA MYCKET NU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näää shit va pinsamt om min mamma skulle hitta mig sådär xD meeeeeer och skitbra :);)

2011-05-05 @ 17:02:42
Postat av: Bettan<3

OMG! Så spännande!

Jaa verklgen skitt pinsamt XD

Men jättebra!<3

Meeeeeeeeer!

2011-05-05 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0