Kommer att skriva två noveller!

Hejsan!

Har nu bestämmt mig för att skriva två noveller samtidigt.
Eftersom ni är så snåla med kommentarerna på inlägget här under har jag själv bestämmt mig för att skriva två noveller.
Men nu behöver jag snälla, snälla er hjälp!
Vad vill ni att den andra novellen ska handla om ?
Namn, hur hon har det hemma, familj, vänner, skola, var hon ska bo, ska hon gilla eller hata Justin och så ?
Kom med mycket förslag och så kan ni läsa en novell på era förslag och idéer!
Jag älskar att få massa idéer och tips så snälla folk, hjälp mig annars får det bli en novell jag betämmer om i handligen och där är ju inte så kul ?

Btw, ni kan trycka på f5 om ni vill se en sak.

Kommentarer
Postat av: jennie

hon ska heta Jennifer Johanson 170 cm lång typ som justin bieber



gyllen bruna ögon långt mörkbrunt hår som slutar vid midjan

tycker om att rida och shoppa hon ska vara ett fan av justin

hon ska vara halv svensk hennes mamma är från Grekland hennes pappa är svensk hon ska ha en lilla syster om heter Amanda hon ska flytta till kanada och bli bästis med Caitlin Beadles och Chaz Somers och Ryan Butler och Caitlin s lille bror heter Christian Beadles

när Jennifer och hennes lilla syster går till pizzerian så kommer Justin och Chaz och Ryan och Cristian och Caitlin in och ska beställa en pizza Amanda och Jennifer sitter och pratar justin kollar på jennifer men hennes mobil ringer och det är hennes bästs från Sverige Linn hon svarar och pratar på svenska när hon pratar med linn och så vidare hoppas att du väljer min gubbe snälla ?? skit bra :) :) <3

2011-05-18 @ 18:09:06
Postat av: Anonym

hm, hon kan heta Stephanie & kallas Steph (bara för jag är kär i det namnet:)) Hon kan se ut som Victoria Justice.



Hon flyttar till Atlanta. Hon är inget fan av Justin Bieber, eftersom alla är typ det i alla noveller. Men iallafall så typ, blir hon och Justin grannar eller nåt, men hon vet inget om det för dom är inte hemma så mycket. Chaz och Ryan kommer på besök och hon träffar dom på en strand (eller ja, nånstans) och blir bra vänner, sen träffar hon Justin genom dom, och aa.



Nåt sånt, skriv nåt annorlunda från alla andras, flr det är så sjukt tråkigt när hon är världens JB-fan & blir gravid o allt i slutet.

2011-05-19 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0