My little sweetheart- Kapitel 26

Hon slängde sig i sängen och borra in huvudet i den vita kudden. Jag la mig tät in till henne i hennes säng,

- Men gumman, säg nu vad som har hänt. Sa jag och sträckte mig över henne för att se henne i ansiktet.

Hon vände sig mot mig och sedan titta ner,

- Jag vet inte om jag vill säga det, Sa hon och jag såg hennes tår fyllda ögon.


Tumblr_lh5kinnfrw1qbjlpeo1_250_large 20081222072638

Gaby’s perspektiv

Jag ville inte berätta det för Justin för att jag vet inte hur han kommer att ta det. Han kanske uppfatta mig fel på något sätt så tror han att det är värre än vad det var.
- Ehmm.. Jag ville bara hem. Detta var det ändå sättet att få hem dig. Sa jag medans jag tog upp min hand i luften och drog av mig mina armband.
När jag hade fått av mig armbanden titta jag på Justin. Han tittade frågande på mig med en rynkad panna.
- Så.. Jag blev orolig för detta? Sa han och rynka pannan enu mera.
- Ja, Mumla jag fram mellan tänderna och bet min i läppen.
Jag såg hur Justin ville lägga sig bredvid mig i sängen. Jag flytta mig närmare väggen så att Justin skulle få plats att lägga sig.
Justin la sig sakta ner i sängen så att han sjönk ner i madrassen. När han hade lagt sig till rätta vinde jag mig mot honom.
Jag var så nära hans ansikte så att jag kände lukten av hans andedräkt. Han tog sin hand över mitt hår och tog en liten slinga och börja snurra den runt sitt finger.
Vi hade fortfarande en fast blick på varandra. Våra blickar var väldigt koncentrerad.
- Lova att aldrig mera göra mig så orolig. Du kunde bara sagt att du ville hem! Sa han medans han fortfarande hål på med mitt hår.
- Mm.. Sa jag och putta snabbt ut läpparna för att ge honom en snabb puss.
Han gav mig en lika snabb puss tillbaka och båda börja små fnittra. Jag la mig över honom och la huvudet mot hans bröstkorg.
- Vad ska vi göra? Sa jag med huvudet in borrat i Justins bröstkorg.
- Ska vi titta på film?
Jag lyfte snabbt upp mitt huve,
- Jag har inga bra filmer, Sa jag och nicka med huvudet mot den lilla film hyllan.
- Vänta ska bara ta en titt på vilka du har, Sa han och försökte att lyfta bort mig.
Jag snurra ner på sängen där jag låg innan och Justin reste sig upp. Han börja gå mot den vita film hyllan och sedan stanna en bit ifrån.
Efter att ståt en stilla en stund kasta Justin sig fram över film hyllan.
- Denna! Sa han och höll upp en high school musical film.
- Justin du måste skoja va? Sa jag och reste mig upp så att jag satt på sängkanten.
- Ja, Jag bara skoja, Skratta han fram.
Han la tillbaka filmen på den vita hyllan och sedan börja gå tillbaka till mig.
- Ska vi inte titta på film då? Sa jag och reste mig upp ur sängen.
- Nja, Jag orkar inte, Sa han och krama om mig.
Jag tog mina händer runt honom. Vi stod i en lång stund och bara höll om varandra i de mörka tysta rummet.
- Hur ska jag klara mig utan dig i 3 månader? Sa han och pussa mig på huvudet.
Jag tog ett enu hårdare grepp om honom.
- Jag vill inte släppa dig Justin! Sa jag och luta mitt huvud mot honom.
Han släppte sakta taget om mig och titta ner i golvet. Jag tog min hand under hans haka och tog mjukt upp huvudet så att hans blick tittade på mig.
- Justin gubben vad är det! Sa jag och titta på honom.
Jag såg hur en lätt liten tår föl från hand tår fyllda ögon.

Justin’s Perspektiv

 

Jag kunde inte hålla mig längre. Jag hatade att visa min svaga, känsliga sida för tjejer men detta gick inte att hålla inne.
Jag önska att jag kunde trolla. Trolla så att hon kunde följa med mig. Jag skulle behöva lämna Gaby i 3 Månader. Det kunde jag inte ens tänka mig att göra..


KOMMENTERA! BRA/DÅLIG ?

Jaha denna gången blev det en jätte kort. Det är bara för att ni är så snåla med era kommentarer! :(

Lite kommentarer en kort del, Mycket kommentarer en lång del! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Meer!

2011-03-21 @ 20:55:08
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Jättebra<3

Meeeeeer!!

2011-03-22 @ 15:47:30
Postat av: emma<3

toppen bra ju!

mer? :D

älskart.

2011-03-24 @ 12:42:30
URL: http://nuochföralltid.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Skitbra:) Kan du inte skriva nuuuuuuUUUUUUUUUUUUuuuuuUUUUUUUU!!!! ;);D

2011-03-24 @ 15:13:08
Postat av: emma

snälla sluta INTE ..... du skriver jätte bra man blir typ kär :D

2011-03-25 @ 12:39:07
Postat av: Diana

meeeeer!! älskar novellen <3

2011-03-26 @ 09:12:39
Postat av: emma

det e jätte bra . egentligen ska du inte bry dej om att man inte kommenterar . men jag förstår att man vill ha så mycket kommentarer som möjligt för man vill ju veta va alla som läser tycker . men kan du inte göra så här då om du gör ett kapitel och sen längst ner så skriver typ tex : " 5 kommentarer så får ni mer " så får du ju kommentarer men du betämmer , och bara så att du vet så skriver du 7kt bra :D

2011-03-26 @ 18:19:07
Postat av: Anonym

Men snälla jag kommer döööööööö... om du slutar skriva,:(:(:'( Jag älskar bloggen och du har TALANGEN<333 Puss<3

2011-03-26 @ 19:28:00
Postat av: Diana

Asbra men meer vi har väntat jätte länge snälla <3 btw: Älskar värkligen novellen!! =)

2011-03-27 @ 09:09:57
Postat av: Anonym

MMMMER, KOMMER INTE IHÅG OM JAG HAR KOMENETAT SÅ.... MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :)<3

2011-04-01 @ 16:23:46
Postat av: Minnah

mer mer mer

2011-04-02 @ 11:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0