My little sweetheart- Kapitel 25

Jag kände en andedräkt viska mot mitt öra,
- Han kommer aldrig att se dig.
Jag tveka först på att kolla åt hållet jag hörde rösten ifrån men till slut kolla jag.
Jag vände mig sakta, sakta och jag kände hur mitt hjärta dunka snabbare och snabbar. Jag vände mig om. Jag kunde fatta de, Det var Jackson.
Jag han inte säga ett ord till han tog ett hårt grepp om min han. Hon börja dra mig iväg genom folkmassan. Han fortsatte att dra mig till baksidan av huset och hade fortfarande ett hårt grepp om mig. Det kändes som att blodet när som skulle sluta cirkulera. Jag börja göra mot stånd m§en han lyckades dra iväg mig bakom huvet där han stanna. Det var kål svart där bak, Bara ljuset vid ytterdörren lyste svagt och ingen var där förutom jag och Jackson.
- V-vad gör du? Stamma jag fram.
- Nu ska du lyssna jävligt noga! Det vi två gör är vår lilla hemlis och Justin för inte veta något! Sa han och tog min hand.
Jag ryckte bak min hand snabbt och titta på honom.
- Vad är det du gör?  Sa jag, Jag förstod att jag lät rädd.
Han tog min hand igen med ett ryck och höll den hårt. Han tog mig runt midjan och tog mitt huvud en liten bit bort från sitt.
Jag kände lukten av alkohol när han andades mot mig. Jag tryckte huvudet sakta bak men det gick inte för att Jackson hade sin hand vid mitt bakhuvud.
- Släpp mig! Skrek jag och försökte att ta mig av hans grepp.
- För fan! Skriker du en gång till så får du se vad som händer! Sa han och la händerna på min mun.
Han luta sitt huve mot mig och tog bort sin han från min mun. Hans läppar mötte mina. Jag putta snabbt bort honom och vände mig om för att springa iväg när han tar min han. Han sträcker sig efter mig och tar sina händer om mig. Jag känner hur man börjar leta efter drag kedjan till klänningen när jag rycker bort snabbt och börjar springa med darrande ben.
- Denna gången får du gå. Men du ska se nästa gång! Sa han och spotta på det gröna gräset.
Jag börja springa med ostadiga ben mot Justin där han stod och var helt inne i det han gjorde. Innan jag ställde mig bredvid honom tog jag ett stort andetag och tvinga mig själv att inte börja gråta.
Justin’s Perspektiv
Jag har inte sett ett dugg av Gaby sen jag ställde mig och börja Dj;a. Jag har bara sett ett litet skymt av Ashely med Gaby var inte där.
Jag var helt inne i det jag gjorde när jag ser att någon ställer sig bredvid mig på min högra sid. Jag vänder mitt huve upp medans jag lät musiken spela vidare.
- Men där är du Ga.. Jag han inte säga klart meningen när Gaby tog min arm och drog mig mot min bil.
- Vi måste gå härifrån och det snabbt! Sa hon och tog ett grepp om båda mina armar.
Jag titta konstigt på henne och jag såg hur hon när som helst skulle börja gråta. Hon släppte taget om mina armar och börja springa mot dörren till bilen. Hon öppna dörren snabbt om satte sig i bilen. Jag börja springa mot bilen och satte mig i förar sätet.
- Vad är det som har hänt Gaby? Sa jag men allvarlig röst och titta på henne.
Jag såg hur en lätt tår trilla ner från hennes kund och sedan ner på hennes hand. Jag tog henne under hakan och drog lätt upp huvudet.
- Du måste berätta vad som har hänt!
Jag hörde hur hon tog ett djup andetag och sedan luta sig bak mot sätet.
- Kör hem till mig, Sa hon och vände sig mot fönstret.
Ja börja köra snabbt hem till Gaby, Jag strunta full ständigt i hastighets begränsningen.
När vi hade kommit utanför Gabys hus smällde hon igen bil dörren och gick med snabba klackande steg till ytterdörren. Jag gick efter henne utan att säga ett ända ljud.
Hon öppna ytterdörren med ett ryck, Jag hoppa snabbt in i hallen så att jag inte skulle få dörren på mig när hon smällde igen den. Hon tog av sig sina skor och jag efter henne. Hon gick med släppande steg upp för trappan och sen in i sitt rum. Hon slängde sig i sängen och borra in huvudet i den vita kudden. Jag la mig tät in till henne i hennes säng,
- Men gumman, säg nu vad som har hänt. Sa jag och sträckte mig över henne för att se henne i ansiktet.
Hon vände sig mot mig och sedan titta ner,
- Jag vet inte om jag vill säga det, Sa hon och jag såg hennes tår fyllda ögon.
Jag kände en andedräkt viska mot mitt öra,
- Han kommer aldrig att se dig.
Jag tveka först på att kolla åt hållet jag hörde rösten ifrån men till slut kolla jag.


5532200146_63fc30fecd_z_large


Jag vände mig sakta, sakta och jag kände hur mitt hjärta dunka snabbare och snabbar. Jag vände mig om. Jag kunde fatta de, Det var Jackson.
Jag hann inte säga ett ord tills han tog ett hårt grepp om min han. Hon börja dra mig iväg genom folkmassan. Han fortsatte att dra mig till baksidan av huset och hade fortfarande ett hårt grepp om mig. Det kändes som att blodet när som skulle sluta cirkulera. Jag börja göra mot stånd men han lyckades dra iväg mig bakom huvet där han stanna. Det var kål svart där bak, Bara ljuset vid ytterdörren lyste svagt och ingen var där förutom jag och Jackson.
- V-vad gör du? Stamma jag fram.
- Nu ska du lyssna jävligt noga! Det vi två gör är vår lilla hemlis och Justin för inte veta något! Sa han och tog min hand.
Jag ryckte bak min hand snabbt och titta på honom.
- Vad är det du gör?  Sa jag, Jag förstod att jag lät rädd.
Han tog min hand igen med ett ryck och höll den hårt. Han tog mig runt midjan och tog mitt huvud en liten bit bort från sitt.
Jag kände lukten av alkohol när han andades mot mig. Jag tryckte huvudet sakta bak men det gick inte för att Jackson hade sin hand vid mitt bakhuvud.
- Släpp mig! Skrek jag och försökte att ta mig av hans grepp.
- För fan! Skriker du en gång till så får du se vad som händer! Sa han och la händerna på min mun.
Han luta sitt huve mot mig och tog bort sin han från min mun. Hans läppar mötte mina. Jag putta snabbt bort honom och vände mig om för att springa iväg när han tar min hand. Han sträcker sig efter mig och tar sina händer om mig. Jag känner hur man börjar leta efter drag kedjan till klänningen. Jag rycker bort snabbt och börjar springa med darrande ben.
- Denna gången får du gå. Men du ska se nästa gång! Sa han och spotta på det gröna gräset.
Jag börja springa med ostadiga ben mot Justin där han stod och var helt inne i det han gjorde. Innan jag ställde mig bredvid honom tog jag ett stort andetag och tvinga mig själv att inte börja gråta.
Justin’s Perspektiv
Jag har inte sett ett dugg av Gaby sen jag ställde mig och börja Dj;a. Jag har bara sett ett litet skymt av Ashely med Gaby var inte där.
Jag var helt inne i det jag gjorde när jag ser att någon ställer sig bredvid mig på min högra sid. Jag vänder mitt huve upp medans jag lät musiken spela vidare.
- Men där är du Ga.. Jag han inte säga klart meningen när Gaby tog min arm och drog mig mot min bil.
- Vi måste gå härifrån och det snabbt! Sa hon och tog ett grepp om båda mina armar.
Jag titta konstigt på henne och jag såg hur hon när som helst skulle börja gråta. Hon släppte taget om mina armar och börja springa mot dörren till bilen. Hon öppna dörren snabbt om satte sig i bilen. Jag börja springa mot bilen och satte mig i förar sätet.
- Vad är det som har hänt Gaby? Sa jag men allvarlig röst och titta på henne.
Jag såg hur en lätt tår trilla ner från hennes kund och sedan ner på hennes hand. Jag tog henne under hakan och drog lätt upp huvudet.
- Du måste berätta vad som har hänt!
Jag hörde hur hon tog ett djup andetag och sedan luta sig bak mot sätet.
- Kör hem till mig, Sa hon och vände sig mot fönstret.
Ja börja köra snabbt hem till Gaby, Jag strunta full ständigt i hastighets begränsningen.
När vi hade kommit utanför Gabys hus smällde hon igen bil dörren och gick med snabba klackande steg till ytterdörren. Jag gick efter henne utan att säga ett ända ljud.
Hon öppna ytterdörren med ett ryck, Jag hoppa snabbt in i hallen så att jag inte skulle få dörren på mig när hon smällde igen den. Hon tog av sig sina skor och jag efter henne. Hon gick med släppande steg upp för trappan och sen in i sitt rum. Hon slängde sig i sängen och borra in huvudet i den vita kudden. Jag la mig tät in till henne i hennes säng,
- Men gumman, säg nu vad som har hänt. Sa jag och sträckte mig över henne för att se henne i ansiktet.
Hon vände sig mot mig och sedan titta ner,
- Jag vet inte om jag vill säga det, Sa hon och jag såg hennes tår fyllda ögon.

KOMMENTERA BRA/DÅLIG?

Vad ska Justin säga? Ska Gaby säga vad som hände eller ska hon ljuga?
TIPS TAACK!

btw, Jag ska iväg imorgon så jag måsta ha tips snabbt! Annars kan jag inte skriva mera på tre dagar :/
Så snälla tiips! :))

Kommentarer
Postat av: Katte

Grymt bra asså! Snälla skriv två till innan du åker !

2011-03-17 @ 21:04:31
URL: http://kkaattee.blogg.se/
Postat av: Katte

Grymt bra asså! Snälla skriv två till innan du åker !

2011-03-17 @ 21:04:51
URL: http://kkaattee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Säga, skitbra. meeeer idag;););)

2011-03-19 @ 16:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0