My little sweetheart- Kapitel 24

Wow! Sa ena killa och försökte att få fram en bus vissling med det visade sig inte gå så värst bra.

Alla börja skratta, Jag hörde Justins fina skratt bredvid mig. Jag vände mig om mot honom och skrattade. När han märkte att jag titta på honom luta han sig fram och kysste mig.

- Aww så sött! Sa ena killen med en till gjord röst.

Justin gav honom ett brett leende. Han putta fram mg lite framför sig så att jag nu nästan stod i mitten av hela klungan. Jag kände att han tog tag i min midja och sedan putta han mig närmare sig. Jag titta upp mot honom och log.



Whisper-ear_jpg_large

Medans tiden gick lyssna jag på när killarna prata och drack en drink.
- Har inte Ashely och Jaden kommit än? Viskade jag till Justin som precis hade tagit en klunk från sin drink.
- Nej jag tror inte det. Dem kommer säkert snart ska du se.
Jag fortsatte att lyssna på vad killarna snacka om till Justin knacka lätt på min rygg. Jag vände mig snabbt om och titta frågande på honom.
- Där är Ashely, Sa han och peka på Ashely som precis kommit in i trädgården med Jaden runt sig.
- Jag går till henne om det är okej? Frågade jag honom och peka mot Ashely.
Han nicka till mig till svars. Jag börja tränga mig fram till Ashely som fortfarande stod kvar på samma plats som innan.
- Hej snygging! Ropa jag till Ashely som hade sett mig komma trängande bland de dansande folket runt poolen.
- Hej! Skrek hon och krama om mig så att jag nästan spillde min dricka över henne.
- Ta det lugnt, Ta det.. Sa jag precis när hon skulle släppa taget om mig.
- Jaha men när kom du hit? Frågade hon mig och hängde tillbaka sin väska som hade trillat från axeln.
- För kanske 15 minuter sedan, Sa jag.
När Ashely vände huvudet bort tittade jag snabbt på Justin som tittade på mig lite då och då. Vi log varje gång vi fick ögonkontakt med varandra.

- Ska vi dansa? Frågade Ashely mig efter en stund.
Jag nickade och vi gick tillsamman in i folka massan och börja dansa låss. Jag tror inte att jag har dansat så här mycket i hela mitt liv, Det var helt underbar musik DJ spelade upp. Efter att dansat en stund känner jag att någon tar på min rumpa. Jag rysert till och hoppar snabbt till och tittar bak. ,
- Justin! Du skämde mig! Sa jag och krama om honom.
Jag stäckte mig upp mot honom och halvskrek i hans öra,
- Ska du inte också dansa?
- Aha, Nja kanske senare. Sa han och jag nickade mot honom.

Justin’s perspektiv

Jag stod och snacka med Gaby när någon slog till mig på armen.
- Kom Justin, Du ska DJ:a lite! Skrek Jackson till mig.
Jackson drog snabbt iväg mig, Jag han inte ens säga till Gaby att jag skulle DJ:a och Gaby verkade häller inte märka att Jackson hade dragit iväg mig.
När Jackson hade dragit iväg mig till DJ grejen där jag skulle spela tog Jackson mikrofonen,
- Nu ska Justin ta över, Skrek han så att det hördes som att hörlurarna skulle sprängas.
När jag skulle ta över sträckte jag lite på mig för att se var Gaby var, Men jag hitta henne inte med blicken. Jag titta en extra gång men hon va inte där.
Det flög runt tankar i huvudet så att jag inte kunde koncentrera mig men jag var tvungen att göra mitt bästa.

Gaby’s Perspektiv

- Där är Justin! Skrek Ashely till mig.
Jag tog upp handen och vinka mot honom. Men han såg inte mig, Jag höll uppe handen rätt länge till jag insåg att han inte kommer att se mig.
Jag kände en andedräkt viska mot mitt öra,
- Han kommer aldrig att se dig.
Jag tveka först på att kolla åt hållet jag hörde rösten ifrån men till slut kolla jag.



KOMMENTERA! BRA/DÅLIG?

OM NI ÄR DUKTIGA PÅ ATT KOMMENTERA MYCKET SÅ KOMMER EN TILL KANSKE :)

btw, tror att det är den dåligaste jag har skrivit? :(

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer! Skitbra! Snälla mer ikväll! :(

2011-03-16 @ 16:47:55
URL: http://bieberstory.bloggplatsen.se
Postat av: Madde

Meeer!

2011-03-16 @ 17:45:48
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

men GUD meeeeeeer ÄLSKAR DIN NOVELL EN TILL I DAG SNÄLLA SÖTA

2011-03-16 @ 21:42:20
Postat av: Bettan<3

OMB!!

Neeeej den ee jättebra<3

Meeeeeeeeeeeer!!

2011-03-17 @ 00:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0