My little sweetheart- Kapitel 23

Du blir bara snyggare och snyggare för varje dag! Sa jag till henne och drog min hand genom hennes hår.
Gaby’s Perspektiv
Justin skulle alltid säga såna vackra saker så att man direkt smälter. Han släppte mitt hår och jag titta på honom vad han hade på sig,
Han hade på sig ett par jeans, hängslen som hängde ner och en t-shirt.
- Du är också söt min baby, Sa jag och rufsa till han hår.
Justin backa med bilen rätta till ratten och sedan börja köra mot Jadens kompis,
- Du vet var han bort va? Sa jag medans jag rota i min väska för att hitta mitt läppglans.
Han nicka bara tillbaka som ja,
- Fan, Suckade jag.
- Vad är det? Frågade Justin och titta konstigt på mig.
Jag titta ner i väskan igen men läppglansen var inte där,
- Jag glömde min läppglans.
- Ska vi köra tillbaka? Frågade han och stanna sakta in bilen.
- Nej, nej, Fortsätt köra bara du.
Han börja öka farten igen, Jag satt arm bågen mot dörren och titta ut mot alla hus vi körde förbi. Efter att knappt veta ordet av det körde Justin upp på uppfarten till ett rätt stort gul, orangt hus.
- Är det här? Sa jag och nicka med huvudet mot huset.
- Japp, Sa han och knäppte av bil bältet.
Jag gjorde de samma och hoppa ut ur bilen. Jag gick mot Justin som stod och vänta på mig framför bilen. Jag sprang fram till honom och tog hans hand, Han tog ett steg tätare in till mig. Vi gick tät in till varandra mot den stora svarta ytterdörren in till huset. Justin tar ett steg fram och plingar på dörr klockan, Jag hörde springande steg inne ifrån som börja springa mot dörren, Dörren öppnades snabbt och både jag och Justin hoppa till.
Justin’s Perspektiv
- Hej! Halv skrek Jackson när han hade öppnat dörren.
- Hej, Sa jag och drog fram Gaby framför mig.
- Ja, det är du som är Gaby va? Sa Jackson och peka på Gaby.
- Ja, Hej sa Gaby och sträckte fram handen.
- Hej, Mitt namn är Jackson, Sa han och tog Gabys hand.
När det hade hälsat på varandra gick vi in i hallen för att hänga av oss sakerna.
Jag böjde mig ner för att ta av skorna när jag känner en varm andedräkt mot mitt öra som viska,
- Jävligt snygg tjej du har.
Jag ryckte till snabbt och vände mig om, Det var Jackson. Jag skratta mot honom och sedan gick farm till Gaby som vänta på mig en bit fram för mig.
Vi gick mot vardags rummet men ingen var där,
- Var är alla? Sa jag och vände mig om mot Jackson som gick bakom oss.
- Ute i trädgården, Sa han och öka takten för att komma framför mig och Gaby för att visa hur vi skulle komma ut till träd gården.
När vi hade gått igenom en glas dörr hörde man dunkande musik och massa folk dansade runt den stora poolen.
Gaby’s Perspektiv
När vi hade kommit ut till poolen där massa folk var visste vi inte var vi skulle ta vägen, Både jag och Justin titta på varandra.
Vi visste inte var vi skulle ta vägen alls. Efter att ståt en stund och bara kollat på alla kommer ett kille och drar iväg Justin från mig.
Jag tittar noga på var dem tar vägen, Dem stannar vi en stor röd grill där massa andra killar står och grillar.
Jag ser att Justin vänder huvudet mot mig och han ser att jag titta på honom, Han tittar bort snabbt och sedan lika snabbt tittar på mig igen.
Han tar upp sin hand och vinkar med den att jag ska komma till honom.
Jag går sakta mot killarna med väskan i ena handen och mobilen i andra handen.
Jag titta på Justin och han hade fortfarande en fast blick på mig när jag hade kommit fram till dem,
- Här är honom! Sa Justin och peka på mig.
Killarna ryckte till och sedan titta på mig med stora ögon,
- Wow! Sa ena killa och försökte att få fram en bus vissling med det visade sig inte gå så värst bra.
Alla börja skratta, Jag hörde Justins fina skratt bredvid mig. Jag vände mig om mot honom och skrattade. När han märkte att jag titta på honom luta han sig fram och kysste mig.
- Aww så sött! Sa ena killen med en till gjord röst.
Justin gav honom ett brett leende. Han putta fram mg lite framför sig så att jag nu nästan stod i mitten av hela klungan. Jag kände att han tog tag i min midja och sedan putta han mig närmare sig. Jag titta upp mot honom och log.
Du blir bara snyggare och snyggare för varje dag! Sa jag till henne och drog min hand genom hennes hår.
Gaby’s Perspektiv
Justin skulle alltid säga såna vackra saker så att man direkt smälter. Han släppte mitt hår och jag titta på honom vad han hade på sig.


Kesncj_large
Han hade på sig ett par jeans, hängslen som hängde ner och en t-shirt.
- Du är också söt min baby, Sa jag och rufsa till han hår.
Justin backa med bilen rätta till ratten och sedan börja köra mot Jadens kompis,
- Du vet var han bort va? Sa jag medans jag rota i min väska för att hitta mitt läppglans.
Han nicka bara tillbaka som ja,
- Fan, Suckade jag.
- Vad är det? Frågade Justin och titta konstigt på mig.
Jag titta ner i väskan igen men läppglansen var inte där,
- Jag glömde min läppglans.
- Ska vi köra tillbaka? Frågade han och stanna sakta in bilen.
- Nej, nej, Fortsätt köra bara du.
Han börja öka farten igen, Jag satt arm bågen mot dörren och titta ut mot alla hus vi körde förbi. Efter att knappt veta ordet av det körde Justin upp på uppfarten till ett rätt stort gul, orangt hus.
- Är det här? Sa jag och nicka med huvudet mot huset.
- Japp, Sa han och knäppte av bil bältet.
Jag gjorde de samma och hoppa ut ur bilen. Jag gick mot Justin som stod och vänta på mig framför bilen. Jag sprang fram till honom och tog hans hand, Han tog ett steg tätare in till mig. Vi gick tät in till varandra mot den stora svarta ytterdörren in till huset. Justin tar ett steg fram och plingar på dörr klockan, Jag hörde springande steg inne ifrån som börja springa mot dörren, Dörren öppnades snabbt och både jag och Justin hoppa till.
Justin’s Perspektiv
- Hej! Halv skrek Jackson när han hade öppnat dörren.
- Hej, Sa jag och drog fram Gaby framför mig.
- Ja, det är du som är Gaby va? Sa Jackson och peka på Gaby.
- Ja, Hej sa Gaby och sträckte fram handen.
- Hej, Mitt namn är Jackson, Sa han och tog Gabys hand.
När det hade hälsat på varandra gick vi in i hallen för att hänga av oss sakerna.
Jag böjde mig ner för att ta av skorna när jag känner en varm andedräkt mot mitt öra som viska,
- Jävligt snygg tjej du har.
Jag ryckte till snabbt och vände mig om, Det var Jackson. Jag skratta mot honom och sedan gick farm till Gaby som vänta på mig en bit fram för mig.
Vi gick mot vardags rummet men ingen var där,
- Var är alla? Sa jag och vände mig om mot Jackson som gick bakom oss.
- Ute i trädgården, Sa han och öka takten för att komma framför mig och Gaby för att visa hur vi skulle komma ut till träd gården.
När vi hade gått igenom en glas dörr hörde man dunkande musik och massa folk dansade runt den stora poolen.
Gaby’s Perspektiv
När vi hade kommit ut till poolen där massa folk var visste vi inte var vi skulle ta vägen, Både jag och Justin titta på varandra.
Vi visste inte var vi skulle ta vägen alls. Efter att ståt en stund och bara kollat på alla kommer ett kille och drar iväg Justin från mig.
Jag tittar noga på var dem tar vägen, Dem stannar vi en stor röd grill där massa andra killar står och grillar.
Jag ser att Justin vänder huvudet mot mig och han ser att jag titta på honom, Han tittar bort snabbt och sedan lika snabbt tittar på mig igen.
Han tar upp sin hand och vinkar med den att jag ska komma till honom.
Jag går sakta mot killarna med väskan i ena handen och mobilen i andra handen.
Jag titta på Justin och han hade fortfarande en fast blick på mig när jag hade kommit fram till dem,
- Här är honom! Sa Justin och peka på mig.
Killarna ryckte till och sedan titta på mig med stora ögon,
- Wow! Sa ena killa och försökte att få fram en bus vissling med det visade sig inte gå så värst bra.
Alla börja skratta, Jag hörde Justins fina skratt bredvid mig. Jag vände mig om mot honom och skrattade. När han märkte att jag titta på honom luta han sig fram och kysste mig.
- Aww så sött! Sa ena killen med en till gjord röst.
Justin gav honom ett brett leende. Han putta fram mg lite framför sig så att jag nu nästan stod i mitten av hela klungan. Jag kände att han tog tag i min midja och sedan putta han mig närmare sig. Jag titta upp mot honom och log.


KOMMENTERA! BRA/DÅLIG?

I Know den va kort & Kanske inte så mkt hände i den? :/
Men om min kommenterar mycket så blir jag på bättre humör, bli snabbare klar med läxan och så kommer kanske en till upp idag! :D


Kommentarer
Postat av: jennie

gud vad bara meer !!!

2011-03-15 @ 21:05:46
Postat av: Ellen

Jätte bra , snälla mer idag !

2011-03-15 @ 22:10:03
Postat av: Bettan<3

Jättebra!!<3

Meeeeeeeeeer!!

2011-03-15 @ 22:18:59
Postat av: Madde

Mer!

2011-03-15 @ 22:41:45
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Katte

Meeeeeeeeeeeeer!

2011-03-17 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0