My little sweetheart- Kapitel 21

Gaby’s Perspektiv
Vi fortsatte att gå mot kassan, När vi var framme vid kassan la jag upp mina skor.
- Gaby jag betalar! Hörde jag en röst viska mot mitt öra.
- Det ska du inte! Sa jag bestämmt, och gav fram pengarna till kassörskan.
Jag hörde hur Justin sucka, Jag vände mig bak mot honom och flina. Jag tog emot påsen som kassörskan gav mig och tog ett steg bak så att Justin kunde komma fram.
Han log mot mig och sedan vände sig mot kassan igen. När han tog emot påsen som kassörskan gav honom såg han så glad ut, Jag skratta lite för mig själv.
- Glad nu Justin? Sa jag till honom och putta till han lite, När vi gick ut genom utgången.
Han tog sina arm runt mig, Jag titta upp mot honom. Han blinka med ena ögat och sedan gav mig en snabb puss.
- Ska vi ta och dricka choklad med marshmallows? Frågade Justin mig när vi passera express house.
- Visst!
Vi svängde in och ställde oss i kök, Det gick rätt så segt men det gjorde inget jag stod ju med Justin.
Då och då titta jag upp mot Justin bara för att se hans ansikte. Efter att ståt i kö en stund kände jag igen en bekant röst ropa efter mig.
Jag vände mig om men såg ingen,
- GABBBY! Hörde jag igen.
Jag vänd mig enu en gång och där va Ashely och Jaden.
- Justin, Ashely och Jaden kommer hit, Sa jag och peka mot dem.
Justin vände sig om och vinka med handen att dem skulle komma till oss.
- Vänta, dem håller handen! Viskade Justin.
Jag titta på dem och ja, det gjorde dem! Dem kom närmare och närmare och nu stod dem framför oss.
- Heej! Sa jag och Justin i kör.
- Heej, Ni min kompis ska ha en fest i huset bredvid mig vlli du och Justin följa med mig och Ashely? Frågade Jaden oss.
Jag titta de på Justin och sedan på Jaden,
- Ja det kan vi väl? Sa jag och titta på Justin igen och han nickade.
- Men på söndag åker jag bara så att ni vet, Så det är bra att vi är och har kul och så! Sa Justin.
Alla nickade, Äntligen var det min och Justins tur att beställa. Justin vände sig mot kassan och beställde choklad med marshmallows.
Vi tog emot våra choklad och baka lite för att gå bort en bit från kön.
- Men jag har igen klänning att ta på mig, Sa jag och tog en stor klunk ut mig choklad.
- Men vi kan ju köpa nu, Sa Ashely och peka mot en affär som heter forever21.
Jag nicka mot henne och sedan titta på Justin.
- Jag och Jaden väntar här så längde och jag kan hålla din choklad, Sa han och sträckte ut handen.
Jag gav honom chokladen med ett hårt grepp så att vi inte skulle tappa chokladen.
Jag vände mig om och sedan klacka vi iväg.
Justin’s Perspektiv
Ashely och Gaby klacka iväg mot affären. Jag tog en klunk av min choklad och sucka,
- Undra hur länge vi får vänta här.
- Ja du! Suckade Jaden.
!Fram spolat 25 Minuter!
Jag tog upp handen och titta på klockan, Det hade gåt 25 Minuter nu, Dem borde vara här. Jag suckade djupt.
Jag titta mot ingången till affären,
- Där är dem! Sa jag och peka mot dem.
Dem gick glatt över till oss,
- Hejsan, Sa de i kör.
- Hej, Suckade jag och Jaden.
- Men vad köpte ni då? Frågade jag dem och böjde mig ner för att kika in i påsen.
Gaby rycket snabbt bort påsen,
- Det får du se när jag tar på mig de! Sa hon och flina.
- Vi borde gå nu festen börjar om två timmar, Sa Jaden.
- Jag kör hem alla! Sa jag medans ja räckte över chokladen till Gaby som tog emot den.
Vi börja gå med rask takt till närmaste ut gång och sedan snabbt in i bilen.
Jag satt igång bilen och körde iväg,
- hur tror ni att festen kommer att vara? Frågade jag dem.
- Crazy! Sa Jaden, Mycket snygga tjejer!
- Men jag har redan min snygging, Sa jag och titta på Gaby som log mot mig.
- Ja just det!
Gaby’s Perspektiv
Vi fortsatte att gå mot kassan, När vi var framme vid kassan la jag upp mina skor.
- Gaby jag betalar! Hörde jag en röst viska mot mitt öra.
- Det ska du inte! Sa jag bestämmt, och gav fram pengarna till kassörskan.
Jag hörde hur Justin sucka, Jag vände mig bak mot honom och flina. Jag tog emot påsen som kassörskan gav mig och tog ett steg bak så att Justin kunde komma fram.



Starbucks_large
Han log mot mig och sedan vände sig mot kassan igen. När han tog emot påsen som kassörskan gav honom såg han så glad ut, Jag skratta lite för mig själv.
- Glad nu Justin? Sa jag till honom och putta till han lite, När vi gick ut genom utgången.
Han tog sina arm runt mig, Jag titta upp mot honom. Han blinka med ena ögat och sedan gav mig en snabb puss.
- Ska vi ta och dricka choklad med marshmallows? Frågade Justin mig när vi passera express house.
- Visst!
Vi svängde in och ställde oss i kök, Det gick rätt så segt men det gjorde inget jag stod ju med Justin.
Då och då titta jag upp mot Justin bara för att se hans ansikte. Efter att ståt i kö en stund kände jag igen en bekant röst ropa efter mig.
Jag vände mig om men såg ingen,
- GABBBY! Hörde jag igen.
Jag vänd mig enu en gång och där va Ashely och Jaden.
- Justin, Ashely och Jaden kommer hit, Sa jag och peka mot dem.
Justin vände sig om och vinka med handen att dem skulle komma till oss.
- Vänta, dem håller handen! Viskade Justin.
Jag titta på dem och ja, det gjorde dem! Dem kom närmare och närmare och nu stod dem framför oss.
- Heej! Sa jag och Justin i kör.
- Heej, Ni min kompis ska ha en fest i huset bredvid mig vill du och Justin följa med mig och Ashely? Frågade Jaden oss.
Jag titta de på Justin och sedan på Jaden,
- Ja det kan vi väl? Sa jag och titta på Justin igen och han nickade.
- Men på söndag åker jag bara så att ni vet, Så det är bra att vi är och har kul och så! Sa Justin.
Alla nickade, Äntligen var det min och Justins tur att beställa. Justin vände sig mot kassan och beställde choklad med marshmallows.
Vi tog emot våra choklad och backa lite för att gå bort en bit från kön.
- Men jag har igen klänning att ta på mig, Sa jag och tog en stor klunk ut mig choklad.
- Men vi kan ju köpa nu, Sa Ashely och peka mot en affär som heter forever21.
Jag nicka mot henne och sedan titta på Justin.
- Jag och Jaden väntar här så längde och jag kan hålla din choklad, Sa han och sträckte ut handen.
Jag gav honom chokladen med ett hårt grepp så att vi inte skulle tappa chokladen.
Jag vände mig om och sedan klacka vi iväg.
Justin’s Perspektiv
Ashely och Gaby klacka iväg mot affären. Jag tog en klunk av min choklad och sucka,
- Undra hur länge vi får vänta här.
- Ja du! Suckade Jaden.

!Fram spolat 25 Minuter!

Jag tog upp handen och titta på klockan, Det hade gåt 25 Minuter nu, Dem borde vara här. Jag suckade djupt.
Jag titta mot ingången till affären,
- Där är dem! Sa jag och peka mot dem.
Dem gick glatt över till oss,
- Hejsan, Sa de i kör.
- Hej, Suckade jag och Jaden.
- Men vad köpte ni då? Frågade jag dem och böjde mig ner för att kika in i påsen.
Gaby rycket snabbt bort påsen,
- Det får du se när jag tar på mig de! Sa hon och flina.
- Vi borde gå nu festen börjar om två timmar, Sa Jaden.
- Jag kör hem alla! Sa jag medans ja räckte över chokladen till Gaby som tog emot den.
Vi börja gå med rask takt till närmaste ut gång och sedan snabbt in i bilen.
Jag satt igång bilen och körde iväg,
- hur tror ni att festen kommer att vara? Frågade jag dem.
- Crazy! Sa Jaden, Mycket snygga tjejer!
- Men jag har redan min snygging, Sa jag och titta på Gaby som log mot mig.
- Ja just det!


KOMMENTERA!

Hade lust att skriva en till till er :) 

Vad tycker ni? Vad ska hända på festen? Snälla tips! Om jag får in tips så kanske det kommer in en till idag!

Kommentarer
Postat av: hej

2011-03-12 @ 21:49:53
Postat av: hej

meer! as bra!

2011-03-12 @ 21:52:10
Postat av: malin

like like like :DD meer

2011-03-12 @ 22:20:47
Postat av: Sandra&Matilda

Mer :D



Länkbyte?

(om vi inte har gjort de)

2011-03-12 @ 22:31:56
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Madde

Mer!

2011-03-12 @ 23:53:27
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0