My little sweetheart- Kapitel 16

jag snurra flaskan och.. den kom på Jaden!

- Nej! Sa Jaden.

- haha, jo! Sanning eller konka?

- Ehm.. Konka, För att jag är ingen mes, Skratta han.

- Du ska ge Ashely en puss på munnen!

- Va!, Nej!, Sa Jaden och Ashley i kör.

- Ni måste göra de, Sa jag.

- Jaja, okej då, Sa Jaden och luta sig fram och kysste henne.

Efter inte så lång stund låg både jag och Justin och skratta så att vi knappt kund andas.



Tumblr_lb2e5zvaa41qer8hao1_400_large

Vi bara skratta, ingen av kunde sluta att skratta.
- J-J-JADEN KYSSTE ASHELY! Skrek Justin medans han skrattade så att tårarna rann.
Jag la mina händer på magen och skratta enu mera, Jag fick så ont i magen av allt skrattet.
- Ja vad? Sa Ashely och Jaden i kör.
Efter en lång stund skratt kunde vi äntligen sluta att skratta,
- Jaden du snurrar nu, Sa Justin och skratta till.
Då och då skratta Justin och jag till. Jaden snurra flaskan och den bara snurra, snurra och snurra.
- Kunde du inte ta det lite snabbare eller? Sa jag.
Han bara skratta tillbaka, Till slut stanna den, och det på Justin!
- Yes! Sa Jaden och gav tummen upp.
- Nej! Skratta Justin till.
- Okej, du ska pussa Gaby i 15 Sekunder!
- Det kallas inte pussa utan hångla, Sa jag bestämt och skratta.
- Men skit samma då, Gör det nu Justin, Sa Jaden och peka på mig.
Justin luta sig sakta fram och tog sin hand på mitt bak huvud och tog fram mig lite, Våra läppar möttes och där kom den underbara känslan igen.
- 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 och 15! Hörde jag Jaden halv skrika.
Justin släppte taget och satt sig till rätta på golvet igen. Jag titta på Justin och han var röd om ansiktet, Jag kände att jag säkert också var de.
Jag titta sedan på Ashely, Hon satt med öppen mun och red bull flaskan i andra handen.
- Stäng munnen Ashely annars börjar du att drägla, Sa jag och vika med andra handen.
- Jag trodde aldrig att han skulle göra det, Sa Jaden och Ashely bara nicka.
- Haha, Men varför skulle vi inte göra de? Sa Justin.
- Vi är ju ett par nu, Sa Ja och titta på Justin som blinka till.
- Justin nu snurrar du, Sa jag och la flaskan i mitten.
Justin luta sig fram och sedan snurra till flaskan, Precis när den skulle stanna sakta den i mot mig. Men sen fortsatte och sedan stanna på Ashely.
Jag sucka till och la armarna i kors lite på skoj.
- Ashely Du ska kittla Gaby, Sa Justin och peka på mig.
- NEJ! Du vet att jag hatar att bli kittlad, Sa jag.
Ashely reste sig upp lite retsamt och sedan börja gå mot mig, Jag sprang mot soffan och kasta mig i soffan, Jag hade Ashely efter mig.
Ashely tog tag mig runt midjan och börja kittla mig,
- NEJ ASHELY SLUTA! Skrek jag.
- Kom och hjälp mig killar, Hörde jag Ashely säga och jag börja göra mera motstånd när jag hörde att dom va på väg mot soffan.

Justin’s perspektiv

Jag och Jaden reste oss upp och började små sprina till Ashely som kittla Gabby.
- JUSTIN JAG HATAR DIG! Sa Gaby och fortsatte att skratta.
Jag skratta till och sedan fortsatte att kittla henne. Efter att kittlat i en rätt så lång stund kunde hon äntligen dra sig undan och sluta skratta.
- Vill du ha mera? Sa jag och skratta.
- Nej tack!
Jag titta på klockan och den va redan halv 1 på kvällen,
- Klockan är redan halv 1, Sa jag och peka på klockan som hängde på väggen in till köket.
- Redan!? Sa Gaby och titta upp mot klockan.
- Nej! Jag skulle ha varit hemma nu, Sa Ashely och la händerna på huvudet.
- Men du kan ju sova hos mig, Hörde jag Gaby säga bakom mig.
Direkt efter att hon så det tog hon mig bakifrån och kram mig, Jag titta bak mot henne och kysste henne snabbt.
- Men kan inte alla ni sova över hos mig ? Ni killar tar mitt rum, Jag och Ashely kan ta Mammas och pappas? Frågade Gaby.
- JAA! Skrek jag, Toppen.
- Ja, jag kan jag har inget för mig imorgon, Sa Jaden.
Jag tog upp min telefon och messa till min mamma ”Jag ska sova över hos Gaby idag.” Och sedan skicka jag de till mamma.
- Jaden och Justin, Ni får ta någon av mina stora tröjor jag brukar ha som pyjamas och du Ashely får ha en av mina på dig.
- Men kan ni inte bara ha på er underkläder då ? , Sa Jaden och skratta.

Jag gav honom en ”give me five”
- Nej! Det kan vi inte, sa Gaby och Ashely bestämt i kör.
Jag hörde att telefonen vibbrera och jag visste direkt att det var mamma, Jag tog upp mobilen ur fickan och läste lyst för mig själv ”Ja, Men inget dumt nu Justin!”
Jag sucka till och la tillbaka telefonen i fickan.
- Jaha va ska vi göra? Sa jag trött.
- Ska ha kuddkrig ? Sa Gaby med ett stort leende på pläpparna


Blev inte så lång och det hände inte så mycket i den tyvärr! :(
Men jag hoppas ändå att ni kommenterar det ger mig mera energi och tips gör så att det bli lättare att skriva :)

btw, Älskar mina följare!
För er som är interesserade på ur Gaby ser ut! :)

Tumblr_lgwl9twvge1qakvguo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

jag började att läsa din novell i dag och jag har läst alla! den är jättebra! :)

2011-03-02 @ 22:44:23
Postat av: julia.

bääääääääst.

2011-03-03 @ 09:57:16
Postat av: jennie

meer gätte bra !!! jag e en ny läsare började läsa den novell i dag super bra !!!!!<3

2011-03-03 @ 20:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0