You need me, I will always be there for you - 21

Previously: Hon slände en orolig blick mot dörren men klättrade sen ner. Jag följde snabbt efter och efter bara några sekunder sprang vi mot mitt hus igen. Vi sprang innanför dörren och andades häftigt. "Holy shit" hörde jag Natti säga. Jag tittade på henne och började skratta. Chaz och Ryan kom gåendes mot oss. Chaz hade som vanligt en choklad i handen. "Hon såg er inte va?" sa Ryan. "Nej, men nästan." sa jag och log mot Nathalie's vackra ansikte.



(Fortfarande Justin's perspektiv)

Alla fyra låg utspridda i sofforna och tittade på tv. Nathalie satt i mitt knä och lekte med min Iphone, hon orkade inte gå och hämta sin. Jag gillar henne verkligen, mer än som vän, men jag vet inte hur hon känner. "Eyy, vi drar och köper snacks och sånt!" säger Chaz. "Har du ätit upp all godis eller?" sa jag. 
"Ne.. kanske" sa han och log oskyldigt. Ryan skrattade och dom gick ut i hallen. 1 minut senare stängdes ytterdörren.
"Justin, twittra nåt, dina fans börjar tro du är död eller nåt." säger hon och ger mig mobilen.
Jag log mot henne och loggade in på twitter. Jag tittade mina mentions och dom flesta undrade vem Nathalie var, vad som hänt med henne osv. Jag tweetade "Hey, sorry for being off for a while, been very busy. love my fans" . Jag skrev in en till tweet "Nathalie aka @Nathi94 is a very good friend of mine, and i guess u know what happend to her, but she's fine now"
Jag följde några fans och retweetade några. Jag loggade ut och la mobilen i fickan. 
"Meeen!" utbrast Nathalie och spelade sårad. 
Jag skrattade. "Du har en mobil i din jackficka." 
"Orkar inte resa på mig.. ge mig din mobil" sa hon och log smått. "Om jag får en puss." Hon skakade på huvudet. "Nehe, men då stannar mobilen i min ficka." sa jag. Jag putade med läpparna. Hon närmade sig och tryckte sina varma, mjuka och perfekta läppar mot mina. Det finns inte ord för vad jag kände just nu. Hon betydde så otroligt mycket för mig. Hon drog långsamt huvudet men var ändå så pass nära att jag kunde känna henne andas mot min hud. Jag öppnade ögonen och stirrade in i hennes. Jag la handen på hennes kind och denna gången kysste jag henne. Jag var bara tvungen. Hon besvarade kyssen. Vi särade långsamt på läpparna och tungor blandades in, jag vet inte hur länge vi satt där, men vi blev avbrutna av att ytterdörren öppnades. Snabbt hoppade hon av från mitt knä och satte sig i soffan och spelade som ingenting hade hänt. Hon sneglade åt mitt håll och log. 
"Whaats uuuuuuuup?" skrek Chaz som nu hade slängt sig över den andra soffan. Han och Ryan la 2 chipspåsar, 4 color och en godispåse på bordet. Chaz började gluffsa i sig massa godis. 
Jag drog upp mobilen och gav den till Nathalie. Hon log och tog emot den. Hon la sitt huvud i mitt knä och klickade upp ett spel. 

Nathalie's perspektiv:
Jag gillar verkligen Justin. Mycket. Men jag vet inte hur han känner för mig. Han kysste ju faktiskt mig, det måste väl betyda nånting? Eller? Men det skulle ändå inte funka mellan oss. Jag skulle ju bo med Chaz i Stratford, och Justin skulle väl fortsätta med sitt liv, turnera, intervjuver, konserter osv. Han skulle väl antagligen glömma bort mig.

Iallafall så stog vi alla i badrummet flera timmar senare och borstade tänderna. Klockan var runt 23:40. Vi skulle upp tidigt imorgon, eller tidigt enligt mig iallafall. Planet gick 11.30 så vi skulle väl gå upp runt 9.00.
"fhggjgjjjjfffhfffffhgg" sa Chaz plötsligt med en massa tandkräm i munnen, lite rann ner och hamnade mellan benen på honom. Jag som alltid var så flummig på kvällarna började asgarva. "Va?" sa jag mellan skrattattackerna. Han spottade ut tandkrämen i handfatet och sa "Jag sa, jag är sugen på hamburgare!" sa Chaz vilket bara fick mig att skratta ännu mer. Chaz stirrade på mig som en idiot medans Ryan och Justin skrattade med mig, dock inte lika mycket hah.

Ryan och Chaz gick till gästrummet som vanligt, så nu var bara jag och Justin kvar. Justin höll mig bakifrån och pussade mig på kinden. Sen gick han in till sovrummet. Jag tvättade av sminket och borstade igenom håret, det blir alltid trassligt på morgonen annars. Jag gick in till sovrummet och gick in i Justin's walk-in-closet. Jag hade lagt in några klädesplagg där, och aa, Justin tvingade mig. Jag drog av mig byxorna och tröjan jag hade på mig utan tänka på att Justin var i sängen bakom mig. Jag drog på mig en stor vit t-shirt och slängde mig i sängen bredvid Justin. Han la sig på mage och tittade på mig. 
"Du..?" sa Justin osäkert. "Yes?" sa jag. 
"Den där kyssen förut, uhm.. betydde den något för dig?" Jag blev tyst ett tag. Jag visste inte vad jag skulle svara. Den betydde skitmycket, jag gillar honom sjukt mycket, men som sagt, jag vet inte vad han känner. "Ja.." sa jag uppriktigt. Han log. "För mig med." sa han. Jag la mig ner bredvid honom och pussade honom på kinden. Justin släckte lampan och drog mig intill honom. Han kysste mig mjukt på läpparna innan vi somnade. 


Förlåt för tråkig del! 


och tack till alla fina ord! uppskattar :)

Kommentarer
Postat av: RT

Lika underbar novell som vanligt, det blir aldrig tråkigt med dina noveller :D jättebra :)

2011-06-22 @ 21:56:28
Postat av: jennie

AWWW nathi och jusin satt i ett träd ....... hahah mer kan de bli i hop as bra del har inga ord skit bra OH MY FUKING BIEBER mer meer as bra !!!!

2011-06-22 @ 22:35:24
Postat av: Anonym

Meeeeer skiiiit bra! <33 skriv snälla lite på My little sweeat heart ?

Ps, älskar hur du skriver! :)<3

2011-06-22 @ 23:12:01
Postat av: elena

bra fortsätt det är så bra fortsätt

2011-06-23 @ 01:25:18
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0