You need me, I will always be there for you - 17 sleepover

Previously: Ryan slutade filma och la mobilen i fickan. Jag hade nästan glömt bort att han ens filmade. "Ehm.. ni tar väl bort videon va?" sa jag osäkert. "Skämtar du? Den ska ut på twitter och youtube!" "Och låta hela världen se den? Nej tack." sa jag. Ryan gav mobilen till Justin. Jag antog att jag inte skulle kunna övertala dom att ta bort den, så jag gav mig. "Har du twitter?" frågade han mig. "Jao, Nathi94." sa jag. Han laddade upp videon på twitter och skrev "Me and @Nathi94 decided to take a swim  :)"



Jag och Justin gick upp till Justin's rum så jag kunde låna torra kläder. "Mjukis?" sa han och räckte mig ett par svarta mjukisbyxor. Jag nickade och tog emot dom. Jag drog av mig mina blöta jeans medans Justin letade fram en T-shirt. Jag tittade på mina blåmärken. Dom gjorde inte så ont längre, men dom blev ömma om man tryckte på dom. "Denna ska nog pa..." Han stirrade på mina ben. "Borde du inte kanske se en doktor? Du blev ju misshandlad liksom" sa han ledsamt och rörde över blåmärkerna. "Gör det ont?" Jag skakade på huvudet. "Har du ont nån annanstans?" frågade han. "Jag mår bra! Okej?" sa jag och skrattade. "Säkert? Jag tar gärna hand om dig." sa han. Jag himlade med ögonen och
drog på mig mjukisbyxorna. Jag tog av mig min blöta tröja som satt fastklibbad mot min kropp. Justin granskade mig och bet sig i läppen. "Kolla inte" sa jag och slog han löst på armen. Jag drog på mig t-shirten och gick ner till Ryan och Chaz med Justin bakom mig. 

Ryan  och Chaz hade tagit över den ena soffan. Jag satte mig i den andra soffan och skrattade åt Chaz som åt på ännu en choklad. "Shit asså, hur kan du inte bli fet?" sa jag till Chaz. "Skitbra fråga!" säger Justin skrattandes och slog sig ner jämte mig. Filmen startade. Ryan och Chaz var vettskrämda och skrek för minsta lilla sak medan jag och Justin satt och skrattade åt dom. Jag tog en kudde och la den i Justin's knä. Jag tittade på honom med en är-det-okej-blick. Han nickade och klappade på kudden. Jag la ner huvudet och fortsatte titta på filmen. Jag har känt killarna i typ 1 en dag, och det känns som vi känt varandra hela livet. Helt sjukt.

"Vad är klockan?" sa jag efter filmen. "00:15" sa Ryan. "Vi går upp och gör iordning sängarna och sånt då" sa Justin och reste sig upp. Vi följde efter honom upp för trappan. "Okej, 2 i min säng och 2 i gästrummet, eller så lägger vi in 2 madrasser i mitt rum". Chaz och Ryan bytte blickar med varandra och sa "Vi kan ta gästrummet, om det är okej för dig Nathi" "Ehm visst." Vi gick till badrummet och borstade tänderna, jag fick låna en tandborste av Justin, en oanvänd såklart. Chaz och Ryan gick in till gästrummet. "Vilken sida?" frågade Justin. "Spelar ingen roll, bara du inte puttar ner mig" sa jag och flinade. Jag hoppade upp i sängen och strax efter kom Justin med sin laptop och satte sig jämte mig. Vi tog en twitpic tillsammans och laddade upp på twitter "Chillin with ma girl @Nathi94! #swag"

Efter ett tags pratande om helt random saker släckte vi lampan och la oss ner i sängen. Jag försökte sova i säkert en timme, men det gick inte. Jag satte mig upp och tittade på Justin, jag antog att han sov. Men icke. "Kan du inte heller sova?" sa han och skrattade. "Nej, är klarvaken." sa jag och suckade. Jag la mig ner igen. Justin la armen om mig. "Försök sova." sa han och drog mig intill honom. Och jag lyckades somna efter ett tag, i hans famn.

Förlåt för kort!
vet inte vad jag ska skriva längre, ni får jättegärna komma med idéer! 
till exempel hur hon ska komma bort från sin mamma haha.
KOMMENTERA.

Kommentarer
Postat av: sofie schilcher - Bloggen om Kärlek, Foto & Personligt

det får hemskt gärna komma in lite drama i bilden snart, mellan typ justin och nathi.

typ att hon börjar gilla ryan och frågar justin om han kan fixa ihop dom elr ngt.

för att hon tänkte ju tidigare att han va snygg :9

2011-06-21 @ 17:30:18
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Meeeeer! Kan det bli lite drama? :)

Och att inte går för snabb från typ att dom bråkar eller något sånt.

Men annars skiiiiitttt brrrraaaaa!!!! <3

2011-06-21 @ 17:46:01
Postat av: RT

Hur du än skriver s ska det EJ bli drama mellan Justin och Natti, utan med HENNES mamma, Hennes mamma kanske kan typ bli fängslad för att det hon gör med Natti och då kanske Natti blir adopterad? :)



Hahha skitdålig med att komma på idéer xD Men skitbra annars, SOM VANLIGT :)

2011-06-21 @ 19:24:53
Postat av: jennie

inget drama mellan nathi och justin drama mellan nathis mamma jag tycker prisis om RT

2011-06-21 @ 19:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0