You need me, I will always be there for you - 16 tweet

Previously: Jag vände mig om helt anfådd, och där kom Justin i full fart. Jag sprang iväg skrattandes och slängde mig på min handduk. Justin slängde sig på sin och skrattade. "Dont mess with the prankmaster!" sa jag och log. "Vänta du bara, its on!" sa han och skrattade. "Bring it sister!"



Jag och Justin hade gått hem eftersom Chaz och Ryan skulle komma snart. Vi satt och spelade Call of duty, och jäveln som satt jämte mig dödade mig hela tiden. "Men vafan!" klagade jag. "Förlåt, men jag kan inte göra något åt mina grymma skills!" sa han. Jag kastade en kudde på honom. "Du kan sluta döda mig." Han dödade mig ännu en gång. "Men slutaaaaaaa!" 

Jag la spelkontrollen på bordet och la armarna i kors och lekte sur. Han pausade spelet och tittade på mig. "Blev du sur nu?" sa han och putade med underläppen. "Ja." Han log sitt busiga leende och närmade sig mig, han började kittla min mage, jag som alltid varit så sjukt kittlig började asgarva så jag knappt kunde andas. "SLU..SLUTAA HAHAHAHAHAAHAH" Jag trillade ner på golvet, vilket fick mig att skratta ännu mer. Han satte sig på min mage och kittlade mig. Jag skrek och försökte putta ner honom med det gick inte, han vad för stark. "SNÄL-LA HAHAHAHAH"

Plötsligt hör vi en hostning bakom oss, Justin slutar kittla mig medans jag försöker kontrollera andningen. I dörröppningen stog Chaz och Ryan. Justin tittade på dom, sen tillbaka till mig. Det måste sett kul ut att se Justin nästan liggandes på mig. "Misstolka inte." sa jag anfått och puttade av Justin från min mage. Jag gick flinandes och hälsade på Chaz och Ryan. "Jag är Nathalie" sa jag och log. "Jag är Ryan, detta är Chaz" sa en snygg snaggad kille och pekade på en lite kortare kille - ungefär i min längd - med en chokladkaka i handen. "Tja!" sa han. "Vad håller du och Justin på med egentligen?" Jag tittade på Justin och han log bara oskyldigt. "ingenting.. hehe. Lets play!" sa han och tog fram 2 spelkontroller till.

"Jag och Nathalie mot er!" sa Justin och log mot mig. "Bra, jag kommer behöva din hjälp." sa jag och tog spelkontrollen. 
Chaz blev distraherad mitt under spelet av sin choklad, så han la spelkontrollen i knät och tog en tugga. Jag passade på att döda honom på spelet. "Men Nathalieee! Nu får du inte smaka." "What?! Chaz, hur kan du göra så mot mig?!" Han flinade och vi fortsatte spelet. Nördar vi är alltså.


Justin's perspektiv:

"Kan vi inte dra ner till stranden?" sa jag och tittade på alla tre. Nathalie sken upp och nickade, likaså dom andra. Vi gick ner till stranden och ut på bryggan. 
"Ska vi hoppa i?" sa jag och log stort mot dom andra. "Glöm det." sa Ryan. Chaz skakade på huvudet. "Nathaaliieee?" sa jag och tittade med mina valpögon mot Nathalie. Hon tvekade lite. "Med kläder?" Jag nickade. "Du får låna torra av mig sen" sa jag. Hon nickade och gav sin mobil till Chaz. Jag gav min till Ryan, och han satte på kameran så han kunde filma allting.

Han riktade kameran mot Chaz som sa in i kameran att vi var dumma i huvudet som skulle hoppa i sjön med kläderna på på kvällen. Han riktade kameran mot oss och sa "är ni redo?" "Heck yeah!" sa jag och tog Nathalies hand. "På tre, okej? Ett, två, tr.." "VÄNTAAA!" sa Nathalie och stannade vid kanten precis när vi skulle hoppa. "MEN NATHALIE, VAD GÖR DU?" sa jag och skrattade till. Hon släppte min hand. "Okej.. är redo. LEGGO!" sa hon och klappade sig på låren. Hon tog min hand igen. "Lova att du hoppar, annars drar jag ner dig" sa jag och log mot henne. "Jag lovar.".

Vi hoppade ner i vattnet samtidigt och släppte taget om varandras hander när vi hamnade i vattnet. Jag simmade upp till ytan och en halv sekund senare kom Nathalie upp också. Hon simmade lite längre ut. "Akta så ingen fisk kommer och käkar upp dina fötter" sa jag till henne. "Sluta!" sa hon och dök ner i vattnet. "Haha var tog hon vägen?" sa jag till Ryan som fortfarande filmade oss. "BUUUUU!" skrek hon plötsligt i mitt öra. Jag skrek till och vände mig om mot henne. Hon skrattade, och simmade iväg. "Gotcha!" ropade hon. 

Nathalie's perspektiv:

Jag simmade lite längre bort från Justin som kom mot mig med en mördarblick. Plötsligt kände jag något vid mina fötter. Jag skrek till och simmade snabbt till bryggan och klättrade upp för stegen. Justin kom efter skrattandes. "Men sötnos då, jag är inte farlig." sa han och klättrade upp för stegen och ställde sig jämte mig. "Men tyst, en fisk gjorde nåt med min fot.." sa jag. Chaz började asgarva så mycket att all choklad han hade i munnen flög ut. Jag gick och ställde mig nära honom. "Du ser ut att behöva en kram, gubben." sa jag och log. Jag slog armarna om honom och kramade honom hårt. Jag släppte taget och backade. Han hade slutat skratta och stog stelt helt dyngsur och tittade på mig. Justin brast ut i skratt.

Ryan slutade filma och la mobilen i fickan. Jag hade nästan glömt bort att han ens filmade. "Ehm.. ni tar väl bort videon va?" sa jag osäkert. "Skämtar du? Den ska ut på twitter och youtube!" "Och låta hela världen se den? Nej tack." sa jag. Ryan gav mobilen till Justin. Jag antog att jag inte skulle kunna övertala dom att ta bort den, så jag gav mig. "Har du twitter?" frågade han mig. "Jao, Nathi94." sa jag. Han laddade upp videon på twitter och skrev "Me and @Nathi94 decided to take a swim :)"


Låååång igen (:
Ni får nästa kapitel imorgon nångång under dagen eller på kvällen, för jag ska iväg!
Kommentera!

Kommentarer
Postat av: elena

mer denna novell är så bra kolla in min om du vill

2011-06-21 @ 02:20:38
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmmmmeeeeerrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-21 @ 09:12:29
Postat av: Anonym

du skriver verkligen bra!!!

2011-06-21 @ 11:54:57
Postat av: Anonym

mer :)

2011-06-21 @ 12:45:06
Postat av: jennie

as grymt skit bra LOL När Chaz skrattade så all cholklad fög ut ur munnen hahahahahahaah !!!

2011-06-21 @ 13:43:08
Postat av: what's my name?

Du.. varför finns inte tvåan kvar? Tänkte börja läsa men den finns ju inte så det blir ju lite svårt, :)

2011-06-21 @ 16:05:20
Postat av: what's my name?

Du.. varför finns inte tvåan kvar? Tänkte börja läsa men den finns ju inte så det blir ju lite svårt, :)

2011-06-23 @ 00:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0