Love you like a love song - Chapter 5

Hon gjorde ett snyggt dyk ner i vattnet och simmade mot Chaz, Ryan och Nicole som asgarvade i vattnet. Jag dök under vattnet och simmade till dom. 
Vi larvade oss och hade tävlingar som vem kan hålla andan längst under vattnet, vem som gör det snyggaste dyket och såna saker ett långt tag. Till slut gick vi upp och slängde oss trötta på våra handdukar.




MELANIE'S PERSPEKTIV

Justin och Ryan hade gått till kiosken för att köpa glass så jag var ensam med Chaz och Nicole.
"Varför sa ni inget tidigare om att ni var bästis med honom?" sa jag. 
"Förlåt, vi ville inte att du skulle behandla oss annorlunda, det är många som utnyttjat oss för att komma nära Justin." sa Nicole. 
"Men ni vet ju att jag inte är ett fan av honom, ni kunde berättat.." mumlade jag. 
"Men även om du inte är ett fan så vet man ju inte hur du skulle behandla oss när du får reda på att den kändaste tonåringen i världen är våran bästa kompis. Det har hänt förut, tro mig." sa Chaz. 
"Men ni känner mig, jag skulle aldrig göra så." "Vi vet, förlåt." sa Nicole och Chaz i mun på varandra. Jag skulle aldrig någonsin utnyttja dom, dom var mina bästa vänner och jag älskade dom av hela mitt hjärta.
"Ursäkten godtagen!" sa jag och log. Dom log tillbaka och la sig ner på sina handdukar.
"Hur träffades ni förresten?" frågade jag dom. 
"Vi träffade honom innan han blev känd, han bodde ju i Stratford då." sa Chaz. Jag nickade. 
"Och vad pratar ni om då?!" hörde jag Justin säga från ingenstans. Jag vände mig om och där stog han med Ryan med 5 glassar i handen. "Dig faktiskt!" sa jag med ett léende och tog min chokladglass. "Jaså? Intressant. Snackade ni om hur snygg jag är?" sa han och vickade på ögonbrynen, ni vet sådär flirtigt. "Självklart." sa jag sarkastiskt och himlade med ögonen. 
Han skrattade och räckte en glass till Nicole. Chaz hade redan slitit åt sig sin glass från Ryan och hade snart käkat upp hela. 
Justin la sig på handduken bredvid mig och jag kunde inte låta bli att snegla på hans snygga mage. Justin vände sig mot mig och log stort när han såg att jag tittade på hans mage. Jag tittade snabbt bort och log för mig själv innan jag la mig ner på min handduk och blundade. Vi låg och pratade och skojade i flera timmar. Till slut bestämde vi oss för att bege oss hemåt. Jag, Ryan och Justin skatade hem också medans Chaz och Nicole gick bredvid oss. 
"Men uhh åk inte så snabbt!" klagade Chaz för den 100:nde gången.
"Sluta klaga Chaz!" skrattade Nicole. 
"Chaz älsklingen, du måste bygga upp din kondition!" sa jag och gjorde ett trix med skateboarden. När vi äntligen var framme gick vi bak till baksidann och satte oss i gräset. Chaz sprang snabbt ut i köket och kom tillbaka en kort stund efter med en massa godis. Jag flinade och stoppade in en godis i munnen. 

Ska försöka skriva en massa kapitel nu, så ju mer ni kommenterar desto snabbare publicerar jag dom :)

Och tack ännu en gång för alla fina ord, uppskattar! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra mer! :)

2011-06-28 @ 21:03:37
Postat av: Anonym

mer mer mer :D

2011-06-28 @ 21:03:49
Postat av: Anonym

Grymt bra ! :)

2011-06-28 @ 21:04:19
Postat av: jennie

lol du skev chaz 2 gånger i början mer as grmt !!! <3 <3 <3 :)

2011-06-28 @ 22:34:55
Postat av: elena

super duper bra jag tyckte att du skulle ha selena gomez. istället för mel. men det var super duper bra skrivet fortsätt

2011-06-28 @ 23:18:05
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeer! <3

2011-06-28 @ 23:58:26
Postat av: Anonym

jättebra <3

2011-06-29 @ 00:38:07
Postat av: Erica

Skit grym! :)

2011-06-29 @ 15:27:52
URL: http://justbieberstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0