You need me, I will always be there for you - 20

Previously: Nathalie stannade vid öppninegn med armarna i kors. Jag satte mig på en stol och sträckte ut armarna mot henne och gjorde en gest att hon skulle sätta sig i mitt knä. Hon satte sig på mitt knä och jag la armarna runt hennes mage.

"Okej.. Vill du berätta för oss vad som pågår eller?" sa Ryan efter en stunds tystnad. Hon nickade smått och började berätta.




Nathalie's perspektiv:
Jag tittade spänt på dom när jag berättat klart om mitt skitliv med mamma. 
"Förlåt men din mamma är fan dum i huvudet." sa Chaz. Jag skrattade till. "Det menar du inte?" "Varför har du inte anmält henne då?" frågade Ryan. "För jag skulle väl antagligen hamna på fosterhem eller något" sa jag och ryckte på axlarna. 
"Assåå åååh, får jag gå och slå henne?" sa Chaz och reste sig upp. "Go ahead!" sa jag och log. Justin skrattade till. Jag log för mig själv, han hade sånt gulligt skratt. "Men ska vi göra något eller?" sa Justin. Jag ville egentligen inte stanna här. Eller jo, såklart jag ville vara med dom, men jag vill inte tränga mig på och få Justin känna sig tvingad att låta mig stanna här för att han tycker synd om mig.

"ÄTA!" utbrast Chaz och reste sig upp med full fart till kylskåpet. Vi suckade högt. "Hm.. vad har du att äta nudå lille Justin?" sa han och tittade runt i kylskåpet. Han vände sig om till mig. "Är du hungrig?" Jag skakade på huvudet. Jag var inte sugen på nånting just nu. "Nej." sa jag och lutade mig bakåt mot Justin. "Men jo, du måste äta" sa han och plockade fram allt möjligt. Jag tittade mot Justin men han bara skrattade åt Chaz. Man märker verkligen att dom är bästa vänner, jag skulle aldrig gå och plocka ut en massa mat från en kompis kylskåp, haha. Men Chaz är Chaz, knäpp.

Dagarna rullade på och vi hade jättekul. Vi hade kommit väldigt nära varandra, speciellt jag och Justin. Jag gillade honom, det kunde jag inte neka, men det kommer jag aldrig säga till dom. Om 3 dagar var Justin's break slut och Chaz och Ryan skulle tillbaka till Canada. Jag hade ingen aning om vart jag skulle ta vägen när dom åkte, jag antar att jag får gå tillbaka till mamma. Killarna har gjort tillräckligt för mig nu. Just nu satt vi vid köksbordet och åt frukost. "Vad ska vi göra med Natti då? Vi kan ju inte låta henne stanna här." sa Ryan. "Ni ska inte göra nånting, jag går tillbaka till mamma." sa jag bestämt och tog en tugga av mackan.  "Aldrig i livet!" skrek Chaz.

"Tror du seriöst vi ska lämna dig hos henne? Jag tänker inte låta dig gå igenom all skit igen." sa Justin. "Och vart ska jag annars? Bo på gatan? Nej tack." sa jag. "Jag kan.." Jag avbröt honom "Nej, du ska inte göra nånting, ni har gjort tillräckligt för mig" sa jag och log. "JAG VET! Du kan bo hos mig!" utbrast Chaz. Jag skrattade till och tog en klunk av apelsinjuicen. Jag tittade upp mot killarna som satt och tittade allvarligt på mig. "Vad..?" sa jag. "Vi skämtar inte." sa Ryan. "Du kan bo hos mig, jag är enda barnet, så min mamma skulle säkert gå med på det, speciellt efter allt du har gått igenom." sa han glatt. "Varför gör ni ens detta för mig?" frågade jag. "Vi är bästa vänner, DUH!" sa Chaz.  
"Men jag kan väl inte bara flytta sådär?" sa jag. "Du är faktiskt 17, och du fyller 18 snart. Jag låter mamma fixa allting. Jag går och ringer henne nu." sa Chaz och gick iväg. "Men.." Chaz avbröt mig "INGA MEN!" Jag suckade och satte armbågen i bordet med handen mot hakan. 

Framspolning - Dagen innan dom åker/ Justin's perspektiv:

Chaz's mamma hade fixat allting med Nathalie så hon kunde bo hos dom. Dock måste hon hem och hämta några saker hos hennes mamma. Vi satt i vardagsrummet och tittade på tv. "Jag måste gå och hämta mina saker nu, annars kommer jag aldrig få det gjort." sa Nathalie och reste sig upp. "Men hallå? Hon kommer aldrig låta dig gå då ju!" sa Ryan. "Använder stegen, hon kommer inte märka mig" sa hon och gick ut i hallen till sina skor. Jag följde efter henne och tog på mig mina skor. Vi sprang ut från huset ut till hennes baksida. Vi duckade vid varje fönster ifall hennes mamma skulle vara där.
"Okej, här är det." sa hon och drog ut ut stegen. Hon klättrade upp och öppnade fönstret som tydligen var öppet. Jag klättrade också upp och följde med henne in. Jag tittade runt i hennes rum. Det fanns lite torkat blod på golvet och på lakanet. Hon drog ut en adidasväska och packade ner kläder som hon hade lämnat kvar när hon stack iväg till stranden. Hon la ner sin laptop, lite smink och en parfym.

Hon drog igen dragkedjan men stannade plötsligt upp. "Vad?" viskade jag. "Mamma" mimade hon. Jag hörde någon klampa upp för trappan, men rätt långsamt. Nathalie kastade ner väskan från fönstret. "Kom! Klättre ner, fort!" "Nej, du går först!" sa jag. Om jag gick ner först kanske hon inte skulle komma ner snabbt nog, och hennes mamma skulle se henne. Hon slände en orolig blick mot dörren men klättrade sen ner. Jag följde snabbt efter och efter bara några sekunder sprang vi mot mitt hus igen. Vi sprang innanför dörren och andades häftigt. "Holy shit" hörde jag Natti säga. Jag tittade på henne och började skratta. Chaz och Ryan kom gåendes mot oss. Chaz hade som vanligt en choklad i handen. "Hon såg er inte va?" sa Ryan. "Nej, men nästan." sa jag och log mot Nathalie's vackra ansikte.



Kommentarer
Postat av: jennie

mas bra super spännande nu när hon ska bo hos Chaz men kommer hon bli tagen ????as bran en till del LOL du7 skriver så bra och su gör det så spännande as bra !!! <3

2011-06-22 @ 16:34:34
Postat av: Anonym

mer! :)

2011-06-22 @ 18:11:41
Postat av: Anonym

Meeeeeerr!! Men kan du nr skriva lite på My little sweeat heart. Snälla jag bet dig!!!!!? Kan det typ hända lite saker då i hawaii, lite ;) du vet :p men snälla skriv lite på den jag ber dig?



Du är grym! <3

2011-06-22 @ 23:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0