You need me, I will always be there for you - 22 on our way to Canada

Previously: "Den där kyssen förut, uhm.. betydde den något för dig?" Jag blev tyst ett tag. Jag visste inte vad jag skulle svara. Den betydde skitmycket, jag gillar honom sjukt mycket, men som sagt, jag vet inte vad han känner. "Ja.." sa jag uppriktigt. Han log. "För mig med." sa han. Jag la mig ner bredvid honom och pussade honom på kinden. Justin släckte lampan och drog mig intill honom. Han kysste mig mjukt på läpparna innan vi somnade.



Jag vaknade nästa morgon av ett sms. Jag tittade på klockan, 08.43. Vem fan ville mig något såhär tidigt? Jag tittade på skärmen och stelnade till när jag läste "Mamma". Mitt hjärta slog hårdare och hårdare. Jag öppnade smset. "Du måste komma hem nu, fattar du? Jag kommer söka upp dig och hämta dig, du kan inte rymma från mig. Du är min dotter, jag bestämmer över dig. Du kan inte bara lämna mig jävla unge" Jag knappade fort in ett sms. "Du kommer aldrig se mig igen, och om du inte slutar kontakta mig anmäler jag dig. HEJDÅ" skrev jag. Jag tänker inte låta henne förstöra mitt liv, jag tänker inte gråta pga henne. Nej, jag ska starta ett nytt liv i Stratford, och där existerar inte mamma. 
"Shawty, vad gör du?" hörde jag Justin säga med sin trötta hesa morgonröst. "Ingenting" svarade jag snabbt och la ner mobilen på bordet. Han sträckte ut armarna mot mig och log trött. Jag kröp in i hans famn och andades in hans lukt. Jag var så glad att ha honom, Chaz och Ryan. 
Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dom. Jag skulle antagligen luggit död någonstans nu om jag inte hade träffat dom, för jag skulle inte klara av mer skit från mamma. 

Jag antar att jag somnade om igen, för jag blev väckt av Justin denna gången. 
"Klockan är halv tio, du kanske vill upp och göra dig iordning nu?" sa han. Jag drog täcket över mitt ansikte. Jag var så trött att jag kunde somna ståendes. Plötsligt drog Justin av mig täcket. 
"vafan" mumlade jag och kastade en kudde på Justin. Han skrattade bara åt mig.
"Jag hämtar vattenhinken om du inte går upp" sa han och log busigt. Jag sträckte på mig och satte mig upp i sängen. Jag tittade surt på Justin som höll i det varma täcket. 
"Hatar dig" sa jag trött och gick ut i badrummet. "Jag lånar duschen!" ropar jag till Justin. 
"Okej, du vet var handdukarna finns!"

Jag hoppade in i duschen och duschade av mig. Jag schamponerade håret och tog extra mycket balsam som vanligt, får lite dåligt samvete att jag nästan tar slut på hans balsam hehe.
Jag hoppade ut ur duschen och tog ut en turkos handduk ur skåpet och virade den runt om mig. Jag gick ut i sovrummet och möttes av en viss Bieber med ett stort léende på läpparna. 
Jag tog fram svarta underkläder, blommigt linne, ett pösigt vitt spetslinne, tighta svarta jeans och en svart kofta och gick förbi Justin som fortfarande log stort mot mig. 
Jag bytte om i badrummet och borstade tänderna. Jag kletade på mascara och borstade sedan håret. Jag gick ut till Justin igen och ställde mig framför honom. 
"Alltså vadfan ler du åt? Det är skitläskigt." sa jag. 
"Ingen anledning" sa han och ryckte på axlarna. Han reste sig upp och la mitt ansikte mellan sina händer.
"Vad vacker du är." sa han och log - igen.
"Ingenting jämfört med dig." sa jag och kysste honom. Men kyssen ledde snabbt till hångel. Motvilligt avbröt jag kyssen. "Kom nu!" sa jag och drog ner han för trappan och in till köket där Ryan och Chaz satt med en massa mat framplockat.
"Vad är klockan förresten?" sa jag när vi satt ner och åt. "Typ halv 11 snart, så vi får åka snart." sa Ryan och tryckte in resten av sin macka i munnen. 

2 timmar senare satt vi på flyget, på väg till Kanada. Jag, Justin och Kenny satt längst bak, Kenny satt längst in mot fönstret (sovandes), Justin i mitten och jag längst ut. Framför oss satt Chaz och Ryan. 
Vi satt och lyssnade på musik på Justins iphone med en hörlur var. Jag och Justin höll händer men hade lagt en jacka över, så inte dom andra skulle misstänka något. 


Måste verkligen sova nu, ska iväg tidigt imon, nästa kapitel kommer imorgon på kvällen nån gång! 
och tack återigen för alla fina ord :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeerrr!!! <33

men snälla skriv lite på my little sweeat heart ? :]

Du skriver skit bra!

2011-06-23 @ 09:08:41
Postat av: Rebecca

fy vilken underbar novell! önskar att jag var lika bra på att skriva :)

2011-06-23 @ 10:53:52
URL: http://rebeccaleontine.bloggplatsen.se
Postat av: jennie

as bra !!!! de e i hop va ????? as grymt mer hehe nathi+justin=Nastin

2011-06-23 @ 12:53:57
Postat av: Bettan<3

Jättebra!!

Meeeeeeeer!!

2011-06-23 @ 22:02:57
Postat av: Anonym

MMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEERRR!!!!!!!

2011-06-24 @ 13:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0