Love you like a love song - Chapter 21

"Justin! Stirra inte!" skrattade Mel och slog mig löst på armen. "Sluta var så snygg då" sa jag och låste in mig på badrummet och bytte om. Denna gången stirrade Melanie på mig. Hennes blick fastnade på min mage. Jag log för mig själv. "Melanie! Sluta stirra!" härmade jag henne. Hon tittade upp och lipade mig mig innan hon gick ner för trappan och ut till dom andra.



MELANIES PERSPEKTIV
Efter att ha badat i några timmar la vi oss på solstolarna och lät värmen torka våran hud. "Kan vi inte dra och göra något?" sa Chaz. "Som?" "Vet inte, vi bara går någonstans" sa han. "Visst" sa jag. Dom andra instämde och vi gick in och drog på oss våra kläder. Chaz och Justin skejtade medans vi andra gick. Jag försökte hela tiden övertala Chaz eller Justin att byta med mig, för jag ville skejta men dom ville inte. "CHAZ OMG DU HAR EN SPINDEL I HÅRET!" skrek jag med panik i rösten. Han hoppade av skateboarden och började ruffsa i sitt hår, "TA BORT DEN TA BORT DEN!" skrek han. Jag ställde mig snabbt på hans skateboard. "Fattar inte att du gick på den" skrattade jag. Chaz tittade upp på mig med en  mördarblick. Jag började snabbt skejta iväg från honom, och jag hörde hur någon sprang bakom mig. Men stegen saktades ner, så jag saktade ner farten och slängde en blick bakåt, där stog Chaz helt andfådd med en skrattandes Justin där bakom.
"Sorry Chaz, du får den sen!" sa jag och Justin skejtade ikapp mig. 
Vi stannade när vi fick syn på en lekpark. Vi sprang mot den och hoppade upp på gungorna. Vi alla fick en gunga förutom Chaz som blev utan. "Inte nog med att du tog min skateboard, utan du ska ta gungan också?" suckade han. "Förlåt sötnos, vill du sitta i mitt knä?" sa jag med ett flin. Han nickade ivrigt och satte sig i mitt knä med en duns som fick mig att ge ifrån mig ett stön. 
Jag började ta fart med benen men efter ett tag orkade jag inte mer. "Jag blir ju fan åksjuk, hur orkar barn egentligen?" mumlade jag. Justin gav ifrån sig ett högt skratt. "Eller hur" sa Chaz och reste sig upp från mitt knä. Han började istället trixa med skateboarden. "Smile!" sa Justin plötsligt. Jag vände huvudet mot honom, han hade en mobil i handen riktad mot mig. "Awesome" mumlade han tyst och började pilla med mobilen. "Vad ska du göra med mobilen?" undrade jag. 
"Låt mig gissa, twitter?" sa Nicole. Han nickade. Jag suckade och lutade mig mot Justin så jag kunde se vad han skrev. 
"Chillin' with @MelanieMoore, @NicoJohn, @Chazsom3rs and itsRyanButler"


"Hur visste du ens vad jag hette på twitter?" frågade jag och höjde på ögonbrynen. "Jag är Justin Bieber, jag vet allt" sa han flirtigt. "Ha-ha" sa jag och log. "Kolla här!" sa Chaz och ställde sig i någon konstig ställning. Han gjorde ett coolt trix med skateboarden och log stolt. "Awesome Chaz!" sa jag och highfivade honom. "Chazman got swagger" sa han. Jag bara skrattade åt honom och applåderade lätt. "När går ditt plan imorgon, Justin?" frågade Nicole. Det gjorde nästan ont av att nämna det. "12.15" sa han sorgset. "Okej, vi får njuta av tiden vi har" sa jag och log, och han besvarade det med ett vackert leende som gjorde mig helt knäsvag. "Kan vi inte busringa någon?" sa Ryan. "JA, DET GÖR VI! Men vem?" sa Chaz. "Robin." sa jag. Nicole gav mig en mördarblick, jag visste att hon gillar honom. "Vem är robin?" frågade Justin.
"En i våran klass" sa jag. Justin drog fram sin Iphone och gav den till mig. "Slå in nummret" sa han. Jag tog fram min mobil och letade upp han i kontakterna och skrev av numret på Justins mobil. Han gjorde dolt nummer och började prata när Robin svarade. Vi andra försökte hålla käften medans Justin gav ifrån sig massa dryga svar i telefonen. Plötsligt stängde Robin av telefonen, och vi alla började asgarva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebra, MER! :D

2011-07-11 @ 16:52:57
Postat av: Emelie

Mer mer mer!!!! :D:D:D:D

Jag är beroende D:

2011-07-11 @ 17:27:57
URL: http://www.emeliiieboren.devote.se
Postat av: Anonym

MER :D

2011-07-11 @ 21:17:00
Postat av: Gabbi

luv it :)

2011-07-12 @ 00:32:24
Postat av: Bettan<3

HAHAH Meeeeeeeeeeeeeer!!

2011-07-12 @ 02:15:37
Postat av: Novellblogg

följ varandra via bloglovin? :)

2011-07-12 @ 09:32:04
URL: http://absolutalina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0