Love me or let me go - Chapter 36

Det gör mig glad att hon kommer så överens min familj och vänner, till skillnad från Jasmine, som Chaz och Ryan har ogillat starkt sen första gången dom träffade henne.



Dagen rullade på, jag, Justin och hela hans familj hade allmänt kul hela dagen. Jag ser Justin's familj som min, förutom Justin, det skulle bara vara konstigt, haha. Hur som helst var klockan sent och jag och Justin skulle gå och lägga oss.
Jag drar på mig ett svart linne där det står "Biebers girl" i vit text och ett litet ansikte på Justin nedanför.
Jag släpper ut håret jag har haft upsatt i en bulle hela dagen och går in i badrummet där Justin står och borstar tänderna. 
"Sngfyfg trjjfa" mumlar Justin med munnen full av tandkräm så man inte hör vad han säger.
Jag fnissar. "Vad sa du?" flinar jag och tar min tandborste. Han spottar ut tandkrämen i handfatet och vänder sig mot mig.
"Snygg tröja" flinar han och sköljer av tandborsten. Jag ler och trycker ut tandkräm på tandborsten och stoppar in den i munnen.
Justin lägger armarna om mig bakifrån och kysser min mungipa som inte har tandkräm på sig, och går ut från badrummet. Jag borstar tänderna, tvättar av sminket och går ut till Justin.
Jag kryper ner under täcker och han lägger armarna om mig.
"Jag älskar dig, det vet du va?" säger han och jag ler för mig själv.
"Jag älskar dig också" säger jag och somnar till Justin's lugna och jämna andetag. 

Nästa dag vaknar jag av att solen strålar in i rummet. Jag öppnar upp mina sömniga ögon och blinkar för att vänja mig vid ljuset. Jag gäspar och vänder mig om för att kunna se Justin's ansikte.
Jag var så jävla lycklig just nu. Jag har väntat så länge på detta, att kunna vakna upp till honoms ansikte varje morgon, att kyssa honom när jag vill, att kunna hålla om honom, att ha någon att älska.
Justin är så speciell. Han är annorlunda från andra killar, och det får mig att älska honom ännu mer. Jag böjer mig fram och pussar honom på nästibben och backar igen. Jag reser mig upp ur sängen och rycker till när Justin pratar plötsligt pratar.
"Kom tillbaka" mumlar han hest och sträcker ut en hand. Jag ler lite och kryper in i honoms famn. Vi ligger och håller om varandra och bara njuter av varandras sällskap. 

kort inlägg, men det är iallafall något! 
klockan är halv tre så jag orkar inte mer ): 

vad vill ni ska hända i novellen framöver?
ni får mer än gäärna dela med er med idéer om ni har några, för jag skulle behöva det just nu! :)

Kommentarer
Postat av: Melina

Jätte bra! :)

2011-07-30 @ 08:46:48
Postat av: Johanna

mer mer:D

2011-07-30 @ 10:13:34
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: nayara

merrrrrrrr

2011-07-30 @ 14:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0