Love me or let me go - Chapter 39

Jag lutar mig bakåt i sätet och granskar Justin när han sitter och proppar i sig godis. Även om han är världens kändaste tonåring så är han fortfarande dom vilken kille som helst. Förutom att han är 1000000 gånger bättre.


"Carolineee!" utbrister jag glatt och släpper ner mina väskor på golvet. Jag kramar henne hårt och släpper henne sedan.
"Så, hur går det med dig och Bieber då?" frågar hon och sätter sig i sängen och sätter på tvn.
"Jättebra" ler jag, "Just det! Byt till 5an!" säger jag ivrigt och hon gör som jag säger. Justin åkte till någon Japansk intervjuv typ direkt efter att vi hade landat.
-
"Ge en stor applåd för JUSTIN BIEBEEEEER!" skriker kvinnan och publiken skriker helt galet.
In kommer Justin med svarta jeans, svarta supras, svart t-shirt och en skinnjacka, snygg som vanligt. Han sätter sig i soffan och ler mot publiken.
"Hej Justin! Så, hur har du haft det? Du har ju varit ledig en vecka från din worltour" ler hon. 
"Hej Serena! Jag har haft det jättebra, det var skönt att få lite ledigt efter en hel del slitandes, men samtidigt är det skönt att vara tillbaka så jag kan göra det jag älskar" säger han och kvinnan som tydligen heter Serena nickar.
"Demi Santiago följde med dig till Canada, eller hur?" börjar Serena och har ett litet busigt flin på läpparna. Justin skrattar lite och nickar.
"Det har kommit ut bilder på er, och man ser att ni inte bara är bästa vänner längre.. Är ni tillsammans?" ler hon och en bild på mig och Justin visas på skärmen.

Jag tar ett djupt andetag innan Justin öppnar munnen. 
"Yes, hon är min flickvän" säger Justin och Serena får ett brett leende på läpparna.
"Grattis, jag är glad för din skull! Demi är verkligen en toppen tjej, ni verkar ha väldigt roligt tillsammans" säger hon och Justin nickar.
"Ja hon är toppen" säger Justin och ler.
"Hur blev ni tillsammans? Jag menar ni har ju varit bästa vänner i 2 år" säger hon.
Justin harklar sig lite, "Jo vi har varit bästa vänner i 2 år, men sedan blev det mer än bara vänskap liksom" säger han och en till bild visas, fast denna gången bara på mig.
"Hur länge har ni varit tillsammans?"
"2 månader ungefär" svarar Justin och kliar sig bakom huvudet.
"Är hon inte rädd för dödsmejl och sånt då?" undrar Serena.
"Det är en anledning av att vi höll det hemligt ett tag, för hennes skull. Jag älskar mina fans, men dom kan vara lite överbeskyddande ibland. Men vi vill inte gömma vårat förhållande, och jag vill inte ljuga för mina fans, så vi bestämde oss för att erkänna. Vi är medvetna om att hon kommer få mycket hat, men hon ska försöka att inte bry sig om det och jag finns här och stöttar henne, jag hoppas bara mina fans lär sig acceptera det. Jag är 17, jag borde kunna dejta en tjej som vilken annan kille som helst utan att hon får dödshot och en massa hat" säger Justin och jag ler stort.
"Jag förstår dig. Man ser ju hur glad hon gör dig, så dom borde vara glad för din skull" säger Serena förstående och ler.
Dom pratar inte så mycket mer om mig, dom börjar prata om Justins turné, hans nya album Believe och sådana saker. 

Jag vänder mig mot Carro som ler brett.
"Naaw, vad gulligt!" säger hon glatt. 
"Jag veeeeet, han är så underbar!" säger jag drömmande. "Men nu måste du berätta om Pontus!" flinar jag och hon ler. 
"Som du vet var jag hos mina kusiner, well, Pontus som är min gamla barndomskompis var där också, och jag gillade honom massor förut, och när jag träffade honom kom dom där känslorna tillbaka. Vi umgicks varje dag och det visade sig att han kände likadant, och.. han kysste mig!" säger hon ger ifrån sig ett glädjetjut.
"Så ni är tillsammans nu?" säger jag glatt och hon nickar. "Jag måste träffa honom!" 
"Det kanske du får, jag ska höra med Scooter och se om han kan komma nån dag och vara här i några dagar" säger hon och ler. 
Vi börjar babbla på som vanligt om allt som hänt under veckan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-07-30 @ 23:15:02
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Melina

Jätte bra! :)

2011-07-30 @ 23:34:53
Postat av: Gabbi

awesome (:

2011-07-31 @ 00:37:29
Postat av: Jasmine

Awesome! (;

2011-07-31 @ 02:08:07
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Bettan<3

Jättebra!

Meeeeeeeeeeeeeeeer!!<3

2011-07-31 @ 06:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0