Love me or let me go - Chapter 37

Jag reser mig upp ur sängen och rycker till när Justin pratar plötsligt pratar. "Kom tillbaka" mumlar han hest och sträcker ut en hand. Jag ler lite och kryper in i h
onoms famn. Vi ligger och håller om varandra och bara njuter av varandras sällskap.


"Justin, gå upp, vi ska träffa Ryan och Chaz ju!" säger jag och drar av täcket från hans kropp.
Han reser sig upp långsamt och kysser mig innan han går och låser in sig på badrummet.
Duschen går igång och jag kletar på lite maskara på ögonfransarna och ett lager läppglans på läpparna.
Jag stoppar i kontakten till plattången och väntar en stund på att den ska bli varm. 

Några minuter senare kommer Justin ut blöt med en handduk runt midjan. Vatten från hans hår droppar ner och rinner nerför hans mage. Jag biter mig hårt i läppen för att inte hoppa på honom och följer honom med blicken i spegeln när han går till sin garderob. 
Han tar på sig en grå hoodie och svarta jeans. Han är överdrivet snygg. Jag kommer på mig själv stå och glo på honom när det bränner till i fingret.
"Aj!" utbrister jag och lägger snabbt ner plattången på golvet. 
"Vad hände?!" säger Justin oroligt och jag ler roat mot honom. "Brände mig på plattången bara" 
"Nästa gång kanske du ska fokusera på vad du gör och inte på någon annan" flinar han och jag himlar med ögonen. Jag stänger av plattången och snurrar sladden runt och lägger den på nattduksbordet.
"Du kommer in galet snygg utan tröja, och är dessutom blöt, det är liksom svårt att låta bli" muttrar jag och han skrattar och drar in mig i honoms famn. Han pressar sina läppar mot mina innan han släpper taget om mig och lägger ner sin mobil i fickan. 
"Ska vi dra?" säger han och flätar in sina fingrar i mina. Jag nickar och öppnar dörren. Vi tar på oss våra skor och går till Ryan's hus vi skulle träffas. Vi knackar på dörren men ingen öppnar.
"Baksidan" säger han och jag nickar. Vi går runt huset till hans baksida, och mycket rätt, där ligger dom på 2 solstolar och blundar.
Justin ger mig ett busigt flin och jag vet exakt vad det betyder. Han pekar på 2 hinkar och jag nickar. Vi tar varsin och trycker tyst ner dom i poolen under vattenytan så dom fylls med vatten.
Jag ställer mig vid Chaz och Justin vid Ryan. Vi håller upp hinkarna över dom beredda att hälla vatten över dom.
"Ryan! Du skymmer solen" mumlar Chaz och jag håller mig för skratt. Precis när Ryan skulle öppna munnen häller jag och Justin ut vattnet över dom och dom reser sig upp blixtsnabbt. Jag och Justin börjar asgarva och dom mumlar något och ser hur sura ut som helst, men sen ler dom lite.. 
"Ni är er lika ser jag" muttrar Ryan och Chaz nickar.
"Ni också ser jag" flinar jag och pekar på allt godis och chips som står på bordet. 
Vi gör vårat handslag med Ryan och Chaz. Ja, jag har ett handslag med dom som vi alltid gör när vi träffas. Killarna tvingade mig alltid förut och nu är det en grej vi alltid gör. 
"Jag är förvånad att ni inte har lyckats döda varandra än med tanke på hur mycket ni prankade varandra förr" säger Chaz och sätter sig i solstolen. Eftersom båda solstolarna var blöta satte jag mig ner i gräset.
"Ni kanske ska byta kläder" flinar Justin och dom himlar med ögonen.
"Yeahyeah" säger Ryan och dom går in.
Justin sätter sig i gräset jämte mig och lyfter upp mig i honoms knä. Jag lägger armarna om honoms hals och han kysser mig passionerat och våra tungor leker försiktigt med varandra. 
"Så det har gått bra för er" säger Chaz och jag hoppar till. Jag vänder mitt huvud mot Chaz och flinar. Jag byter position så jag halvligger mot Justin.
Ryan kommer ut bara några sekunder senare. Vi sitter på baksidan och pratar om allt möjligt och har allmänt roligt, precis som förut. 

Kommentarer
Postat av: emma

skit bra! ;)

2011-07-30 @ 15:03:55
Postat av: Melina

Jätte bra :)

2011-07-30 @ 16:45:28
Postat av: Gabbi

awesome (: hoppas det kommer många fler idag, heehehe

2011-07-30 @ 17:30:16
Postat av: Johanna

mer mer :)

2011-07-30 @ 18:54:52
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh vilket roligt kapitell! :D

2011-08-01 @ 05:51:12
URL: http://emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0