Love me or let me go - Chapter 34

Jag kysser honom på munnen och lutar mig mot honoms axel. Han flätar in sina fingrar i mina och det sista jag tänker på innan jag somnar är Justin.


"Bieber, bieber, bieber!" säger en ljus röst när vi kliver innanför dörren. In till hallen kommer söta lilla Jazzy springandes och slänger armarna om Justins ben.
"Hej tjejen" ler Justin och kramar henne.
"Deeemi!" säger hon glatt när hon släppt Justin och kramar mig istället. 
"Hej sötnos!" ler jag och lyfter upp henne. Hon fnissar och lägger ena armen över min axel. 
"Pappa!" säger Justin till Jeremy som går mot oss. Dom kramar varandra och jag släpper ner Jazzy som springer ut i vardagsrummet. 
"Demi! Det var längesen" säger han och ger mig en kram. 
"Ja, det var inte igår heller" flinar jag och vi går in i vardagsrummet och sätter oss i soffan.
"Var har du Jaxon då?" säger Justin och lutar sig bakåt.
"Han är där uppe och sover" säger Jeremy och dricker en klunk från en kopp kaffe på bordet.
"Biebeeeer!" säger Jazzy och klättrar upp i Justins knä, men efter en stund ändrar hon sig och kryper över till mig istället. Jag, Justin och Jeremy pratar lite om allt möjligt, vad som händer i våra liv osv.
Han vet såklart om vårat förhållande. 
"Nehe, ska vi gå och lägga oss?" frågar Justin och gäspar.
Jag fiskar upp mobilen i fickan och tittar klockan, 22.51. 
"Visst" säger jag och släpper ner Jazzy. Jag reser mig upp och sträcker lite på mig. 
"Godnatt" säger vi och går upp till Justin's rum.
"Allt är sig likt ser jag" säger jag och tittar runt i honoms rum. Jag tittar på fotona som står på byrån och dom flesta är på Justin, hans pappa och syskon, även några på mig.
"Naaw" säger jag när jag ser ett foto på mig och Justin där jag sitter på hans axlar. 
Han skrattar och kommer och kramar mig bakifrån. Jag vänder mig om och kysser honom passionerat innan vi går ner för att hämta våra väskor med våra saker i.
Vi byter om våra sovkläder och borstar tänderna. Justin lägger sig i sängen medans jag tvättar av mitt smink.
Jag släcker lampan efter mig och går ut till Justin som ligger nerstoppad i sängen och sträcker ut armarna mot mig. Jag kryper ner under täcket i honoms famn. Justins säng är inte sådär jättestor, men vi får plats. Trots att det är lite trångt är det mysigt. Jag lyfter upp huvudet och ger honom en kyss innan jag lägger mig ner igen och blundar. 
Tumblr_lozd4s4gnq1qivcuro1_500_large
"VAKNAAAA!" säger en ljus röst och hoppar på mig. Jag öppnar långsamt ögonen och ser att Jaxon och Jazzy står och hoppar på oss. 
"Vakna vakna vakna!" skriker dom och fortsätter hoppa. Jag skrattar och lyfter på huvudet.
Justin mumlar något ohörbart och öppnar ögonen.
"Vad gör ni skitungar?!" säger han och drar ner dom och börjar kittla dom. Jag skrattar och sträcker på mig. 
"Godmorgon sötnos" ler Justin och trycker sina läppar mot mina.
"Eeeeeuw" fnissar Jazzy och Jaxon. Jag ler mot dom och reser mig upp ur sängen och går fram till min väska.
Jazzy och Jaxon springer fnissandes ut genom dörrarna och jag vänder mig mot Justin. 
"Du har världens sötaste syskon" ler jag och plockar fram ett par jeans, en röd/vit randigt linne och svarta underkläder.
"Får jag låna duschen?" frågar jag samtidigt som Justin reser sig upp och går fram till mig.
Han kysser mig mjukt och passionerat och backar ett steg.
"Nu får du det" ler han och gör en gest med handen mot badrummet.
Jag himlar med ögonen och pussar honom på kinden innan jag försvinner in i badrummet och låser efter mig.

JUSTIN'S PERSPEKTIV
Jag suckar lyckligt när hon låst efter sig och lägger mig i sängen. Jag lyssnar på Demi's vackra röst från duschen och blundar men störs av min sms-signal. 
Jag tar upp mobilen och blir chockad när det står Jasmine på skärmen. Tveksamt öppnar jag smset.
"Jag vet att du säger att du hatar mig, men jag vet att du älskar mig innerst inne. Jag älskar dig också, och det kommer bli vi igen, du måste bara inse det. Demi utnyttjar dig, hon är ingenting att ha, och när du äntligen inser det så finns jag här och väntar på dig. Puss"
Jag fnyser högt åt smset. Så patetisk. Jag skulle aldrig någonsin gå tillbaka till Jasmine, och jag älskar henne inte, jag älskar Demi.
Jag raderar smset och lägger tillbaka mobilen på nattduksbordet och lägger mig ner i sängen igen och börjar återigen lyssna på Demi's vackra stämma. 



Förlåt för dålig uppdatering idag, men jag försöker!
& det har varit rätt bra uppdatering i veckan ändå va? 

och tack återigen för alla fina ord!
älskar att läsa era kommentarer ;)

Kommentarer
Postat av: ?

Love it! Men....kan det inte hetta till mella Justin och demi????<3

2011-07-29 @ 17:43:05
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-07-29 @ 17:47:56
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Melina

Gryyyyymt! :D

2011-07-29 @ 18:01:56
Postat av: emma

din uppdatering ÄR jätte bra!!!

2011-07-29 @ 20:01:37
Postat av: Gabbi

hoppas det kommer mer :D o jag håller med Ms frågetecken längst uppe xd

2011-07-29 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0