Love me or let me go - Chapter 31

När låten tar slut putar hon med underläppen och låtsas torka en tår. Jag skrattar bara åt henne och reser mig upp. "Nu gör vi oss iordning, knäppis" säger jag och kysser henne när jag äntligen kontrollerat mig själv och slutat skratta.


(VI SÄGER ATT DOM ÄR MIAMI ISTÄLLET FÖR RYSSLAND HAHA) 

"Ge en stor applåd för popsentationen Justin Bieber och den otroliga dansaren, även honoms bästa vän, Demi Santiago!" säger Jimmy och klappar.
Jag och Justin highfivare varandra som vi alltid gör innan vi går på en intervjuv tillsammans och går ut och möter publiken. Deras jubel blir högre och flera tonårstjejer reser sig upp och skriker för fullt. Jimmy reser sig upp och möter mig i en kram och gör något typiskt kill handslag med Justin som jag bara skrattar åt. 
Vi sätter oss ner i skinnsofforna och ler mot publiken. Dom börjar tystna så Jimmy kan prata.
"Så, du håller på med en världsturne?" säger han och Justin nickar. "Och du är bakrundsdansare?" fortsätter han och nu nickar jag.
"Ni är bästa vänner sen.. 2 år tillbaka? 3?" säger han och tittar ner i något papper han har framför sig.
"Snart 3 år" säger Justin och ler.
"Okej, så Demi, du uppträdde på Justin's konsert" säger han och jag nickar och ler.
"Det var första gången du hade uppträtt för så många, hur kändes det?" säger han.
"Jag var riktigt nervös. Jag har aldrig sjungt för så många förut, det var knappt några som visste att jag sjöng faktiskt, det var väl Justin och några till. Men det hjälpte att ha Justin där, och jag kunde inte känna mig stoltare över mig själv för att ha vågat sjunga framför tusentals människor för första gången" ler jag.
"Du var fantastiskt förresten, jag tror ingen förväntade sig det där" säger han och jag ler och tackar. 
"Justin, du håller på med ett album som heter Believe?" säger Jimmy och dricker lite ur sin mugg.
"Yes, jag tror det kommer bli awesome, skriver som flesta låtarna själv, och jag lägger verkligen ner min själ i låtarna, jag tror fansen kommer bli nöjda" säger han och jag får anstränga mig för att inte sitta och stirra på Justin's söta ansikte när han pratar. 
Vi pratade lite om turnéen, album, även om vi skulle göra en duett, men jag svarade att det antagligen inte kommer hända, och Justin sa om det händer så händer det. 
"Kan ni berätta något helt random om varandra som vi inte vet?" säger Jimmy med ett flin.
"Oh yes" säger Justin och jag undrar vad han har hittat på.
"Åh gud, vad ska du berätta nu?" suckar jag med ett litet leende på läpparna.
"Hon.." säger han men kommer av sig. Fan, jag vet precis vad han ska säga. Jag gömmer ansiktet med med händerna och skrattar mot mina händer.
"Hon älskar att dansa runt i bh och trosor och sjunga oseriöst till mina låtar!" säger Justin skrattandes och alla andra börjar skratta också. Fjärilarna i magen fladdrar för fullt när jag hör Justin's urgulliga skratt.

"Justin!" skrattar jag och slår han löst på armen. Han bara flinar åt mig.
"Jaså?" flinar Jimmy och skrattar högt. 
"Ge oss smaskiga detaljer om Justin då" säger han.
"Han är väääärldens sämsta förlorare" säger jag och Jimmy flinar. "Han kommer med såna dåliga ursäkter, som att spelkontrollen är sönder, att han lät mig vinna, att han någon knapp slutade funka, att jag fuskar, allt möjligt. Han tål verkligen inte att förlora" säger jag och flera skratt hörs i publiken.
"Det kan jag tänka mig. Ni båda är stora pranksters, right?" säger Jimmy och vi båda skrattar smått och nickar.
"Yes, det bästa som finns är att driva med folk" säger Justin och jag instämmer.
"Prankar ni varandra då?" undrar Jimmy och skrattar lite.
"Det händer väl, men för det mesta är vi ett team. Det är mest vårat crew som får lida" säger jag och Jimmy skrattar. "Har ni någonsin fått känslor för varandra då? Ni spenderar ju en hel del tid med varandra och gör typ allt tillsammans" säger han. Okej, nu måste vi ljuga. Here we go. 
"Nej! Jag ser honom bara som min bästa vän" ler jag och tittar på Justin som nickar.
"Japp, vi har sån stark vänskap, jag tror inte några känslor kommer komma emellan" säger han och jag nickar. Intervjuven flyter på och vi har riktigt kul, som vanligt. Vi pratar om både oseriösa och seriösa saker, och efter ungefär 40 minuter var vi klara och redo för att åka tillbaka till hotellet igen.


AAH, bara jag som ääälskar den rörliga bilden? Så sjukt söta! 

Hur som heeeeeeelst, drama kommer komma, men inte än på ett tag :)
& jag hoppas ni gillar min uppdatering, har känt mig på sånt skrivhumör på sistone, speciellt nu när ni kommenterar mycket med era fina ord, dom peppar mig ♥

Kommentarer
Postat av: Gabbi

älskar novellen och uppdateringen men det heter HANS inte HONOMS ;)

2011-07-28 @ 02:26:24
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-07-28 @ 10:14:40
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: emma

skit bra!

2011-07-28 @ 10:57:32
Postat av: Melina

Sjuuuuuuuuukt braaaaaaa :DD

2011-07-28 @ 11:45:56
Postat av: RT

Den där rörliga bilden, du har väl bara satt in Selena eller Justin, för jag tror inte jag har sett dom på en intervju tillsammans? Eller så har jag missat det... Men annars jätte bra som vanligt, kan inte fatta att du orkar skriva så mycket. Men det blir ju bättre för oss ;) Hehhe skitbra och meeeerrr :D

2011-07-28 @ 12:16:50
Postat av: matilda!

OMG! dör om det inte kommer mer snart!<3

2011-07-28 @ 12:24:23
URL: http://mynovels.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Meeeeeeer!!

Jättebra!!<3

2011-07-28 @ 15:54:28
Postat av: Emelie

Din uppdatering är bäst och bilden är sjuuukt gullig! :)

2011-08-01 @ 05:20:31
URL: http://emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0