Love me or let me go - Chapter 3

Intervjuvn flöt på och det var en riktigt kul intervjuv. Lite annorlunda från dom andra där dom bara pratar om turnéer, album, och sådant som har med karriären attt göra. Nu skulle jag hem till Ryan och Justin till sig, sen börjar världsturnéern. Första stoppet - Tyskland.




"Upp med dig Demi!" hör jag en röst säga. Men jag är för trött för att ens bry mig. 
"Tönt upp, annars vet du vad som händer!" säger en annan röst. Jag öppnar trött ögonen och får syn på Ryan och Justin med bredda flin på sina ansikten.
Jag mumlar något och vänder mig om och pressar mitt ansikte i en kudde. Jag är alltid svår att få upp på morgonen, det är därför folk hotar med att hälla en hink vatten på mig, som Justin.
"Okej, jag hämtar hinken" säger Ryan och jag hör några steg bortåt.
"Okej! Fine, jag går upp" säger jag och suckar högt. Jag reser mig upp ur sängen och blänger mot Justin. 
"Snygg tröja" säger han och flinar. Ryan börjar skratta. Jag tittar ner på min tröja och ler. Jag hade glömt att jag har på mig en tröja med Justins ansikte på.
"Jag vet" ler jag. Justin skrattar lite och hans klingande skratt fyller hela mig med glädje.
"Gulligare skratt får man ju leta efter" säger jag och ler brett. Han skakar på huvudet och ler.
"Vad gör du här ens egentligen?" frågar jag när jag plockar ut kläder ut min garderob. 
"Hade inget annat för mig" säger han och rycker på axlarna. Jag nickar och tar med mig kläderna in till badrummet. Jag tar en snabb dusch och byter om. Jag fönar och plattar håret och går ner till köket. 
"Tid det tog!" säger Justin och gör någon dramatisk grej med handen.
"Ha-ha, lika lång tid som det tar för dig att göra iordning ditt hår?" flinar jag.
"Buuuuuurn!" säger Ryan och skrattar. Justin ger honom en mördarblick och slår till han på armen.
Jag öppnar kylskåpet och dricker direkt ur mjölkpaketet.



"Men Deeemi! Du vet vad jag tycker om det där" suckar Ryan. "HIGHFIVE!" säger Justin och räcker upp handen. Jag highfivar honom och dricker upp det sista i mjölkpatet.
"Förlåt Ryan" ler jag och tar ut nutellaburken ur kylskåpet och stället den på bordet. Jag hämtar en sked och sätter mig ner på stolen mittemot Justin.
Jag trycker ner skeden och börjar äta ur burken. Både Ryan och Justin kollar på mig med konstiga blickar.
"Vadå?" frågar jag och slickar av skeden. 
"Vi måste göra något åt ditt beroende snart" skrattar Justin och tar upp mobilen ur ficken. Han riktar mobilen mot mig. 
"Smile!" säger han. Jag ler stort och pekar på nutella burken och håller i skeden i den andra handen och Ryan sträcker ut huvudet så han också syns och gör någon konstig min med ansiktlet.. Det hörs ett klickljud och sen håller han på och pillar med sin mobil. Jag reser mig upp och går fram till honom för att se vad han gör. Twitter. Självklart ska han twittra om det. Han lägger in bilden och skriver en tweet. 
"Dont mess with @DemiSantiago and the nutella" 
"Klockan är 12, vi kanske ska åka till flygplatsen nu?" säger Justin och lägger ner mobilen i fickan.
"Jag ringer Kenny" säger Ryan och går iväg. 

När vi kommit fram till flygplatsen är det helt galet. En massa skrikande fans och paparazzis står bakom galler och sträcker ut händerna när vi går förbi. Flera vakter plus Kenny rycker in och ser till så vi kan gå utan att någon attackerar oss. När kommit en bit ser vi Scooter, Mama Jan, Pattie, Alfredo, Dan, och danscrewet. "Heej!" säger jag glatt och dom hälsar glatt tillbaka.
"Ska vi gå då?" säger Pattie och gör en nick mot sidan. Vi nickar och följer efter. Vi skulle ta Justins privatjet. 

När vi äntligen går på planet sätter jag mig ner längst in mot fönstret med Justin på min sida, och jämte honom sitter Ryan. Jag pluggar in hörlurar i öronen och sätter på Nobodys perfect - Jessie J. 
Jag lutar mig bakåt i sätet och blundar. En timme senare har jag fortfarande inte somnat. Jag har bara blundat och lyssnat på musik, jag känner mig trött, men ändå pigg. Konstig känsla. Jag vänder mig om till Justin och ser att han läser en tidning och ser allmänt uttråkad ut. Ryan sover ser det ut som. Jag ger ifrån mig en hög suck. Justin vänder sig om.
"Jag trodde du sov" säger han och lägger undan tidningen. Jag skakar på huvudet och tittar på Ryan som ligger och snarkar.
"Ska vi..?" säger jag med ett busigt flin och gör en gest med huvudet mot Ryan. Justin flinar och nickar. Jag tar upp min sminknecessär och tar ut läppstift, mascara och rouge. Justin håller upp nån orange hårgrej och jag skrattar tyst.
Jag böjer mig över Justin och kletar på mascara på ögonfransarna medans Justin lägger på rosa läppstift. Han lägger på den oranga grejen på huvudet, var har han fått den ifrån egentligen? Vi gör klart vårat mästervärk och tar en bild på honom. En stund senare vaknar han. 
"Hey guys" säger han och gäspar. Vi svarar hej tillbaka och kämpar med att inte börja asgarva. Han reser sig upp och går mot toan, en stund senare kommer han tillbaka med en mördarblick och en massa skratt hörs i säterna, antagligen resen av crewet som sett honom. Vi brister ut i skratt och skrattar så vi nästan tappar andan.
"Smileeeee" säger jag och riktar min mobil mot honom. Han putar med läpparna och jag tar en bild. Jag loggar in på min twitter och lägger in bilden och skriver; "Check out me and @justinbieber's masterpiece. Isnt he beautiful?" Justin loggar in på sin och retweetar.
"Somna aldrig i närheten av oss" säger Justin. "Muahahaha!" 


haha jag var bara tvungen att ha med denna vackra bilden :D
Chapter 4 kommer senare idag :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :D

2011-07-20 @ 12:40:37
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Jasmine

haha awesome! :)

2011-07-20 @ 13:40:24
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAHA!

grymt gjort av dem ;)

2011-07-21 @ 00:40:05
URL: http://emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0