Love me or let me go - Chapter 4

Jag loggar in på min twitter och lägger in bilden och skriver; "Check out me and @justinbieber's masterpiece. Isnt he beautiful?" Justin loggar in på sin och retweetar.
"Somna aldrig i närheten av oss" säger Justin. "Muahahaha!"


"Lycka till!" säger jag och ger Justin en snabb kram innan han springer ut på scenen.
"Tack" ropar han och jag gör tummen upp. Jag går och ställer mig bakom scenen där Pattie, Ryan, Scooter och dom andra är. 
"HEJ TYSKLAAAAND! HUR MÅR NI?" skriker han i micken och publiken blir helt galna. Justin börjar sjunga igenom sina låtar och när han sjunger One less lonely girl och de tar upp en tjej på scen börjar jag automatiskt le. Det är så gulligt vad Justin gör, det räcker med att han bara rör henne så är hon lycklig för livet. Tjejen på stolen har blont långt hår, jeansshorts och en t-shirt med texten "Belieber" om jag ser rätt. Hon gråter och tar sig för munnen så fort Justin kommer nära henne. 
"Im gonna put you first, i'll show you what youre worth,
if you let me inside your world, there's gonna be one less lonely girl"
Han kramar om tjejen och leder henne backstage och springer ut på scenen igen. Jag skulle inte dansa på den här konserten eftersom jag inte tränat på någon dans, jag har typ varit ledig ett tag. Men imorgon ska vi börja träna igen, och då skulle även någon ny tjej komma. 
När konserten är slut sätter vi oss i turnébussen och åker mot nästa Tysklands huvudstad Berlin.

Nästa morgon vaknar jag av att Ryan väcker mig.
"Alla ska gå ner i kafeterian till Scooter om en timme för att presentera oss för någon, så upp med dig" säger han och drar av mig täcket. Jag stönar högt och reser mig upp. Vi alla hade tagit in på hotell igår och jag delade med Justin, och Sam i mitt danscrew. Men eftersom jag var själv i hotellrummet har dom väl säkert redan gått ner.
"Ut med dig, jag ska byta om" säger jag och puttar ut Ryan ur rummet.
"Ta inte för lång tid på dig" flinar han innan jag stänger dörren. Jag tar med mig kläder in i badrummet och tar en snabb dusch. Jag byter om till svarta shorts och en grå 3/4 tröja. Jag fönar och plattar håret och borstar tänderna. Jag sminkar mig lätt och lägger ner mobilen i fickan och går ner till kafeterian där dom andra är.
"Morning" säger jag och sätter mig ner på stolen. "Trött?" frågar Justin och räcker en spriteburk till mig. Han vet hur mycket jag älskar sprite, det är typ mitt andra beroende efter nutella. Jag ler mot honom och öppnar den. Jag dricker en klunk och ställer den på bordet.
"Okej allihopa!" säger Scooter plötsligt. Jag höjer blicken mot honom och ser att det står en tjej bredvid honom. 
"Detta är Caroline Smith, hon är den nya dansaren" säger han. Jag granskar Caroline som hon hette. Hon hade bruna ögon och brunrött hår. Hon var rätt söt faktiskt, hoppas bara inte hon är en sån där bortskämd bitch som var med förra året. 


FÖRLÅT FÖR JÄTTEKORT DEL, MEN JAG SKA FÄRGA HÅRET NU.
Lägger in en längre senare :)

Kommentarer
Postat av: emma

meeeeerr!!! men justin får inte börja gilla den nya tjejen, justin ska ju liksom gilla demi! ;)

2011-07-20 @ 21:35:01
Postat av: Jasmine

Awesssuuuuuuuum:D!

2011-07-20 @ 22:12:20
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Johanna

meer mer :D

2011-07-20 @ 22:26:26
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Gabbi

grymt ;D och jag håller med Emma! :)

2011-07-20 @ 23:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0